0.2 Stilist

114 18 6
                                    

Sehun masasına gelen ufak kekle göz göze gelince şaşırdı . Gözlerini elinden geldiğince büyütüp karşısındaki kıza baktı. "Ben kek sipariş etmemiştim ?"

"Biliyorum efendim bu gün doğum gününüz olduğunu öğrenince sizin için hazırladık." Kızın yanakları pembeleşmişti Sehun ise mahçup olmuş bir şekilde teşekkür etti . Muma bakıp gözlerini kapattı ve dileğini diledi.

***

Micha eve girip anahtarını bıraktı ve yerdeki kargolara baktı bazıları ev arkadaşı Min'e gelmişti. Kendilerinkileri ayırıp odasına girdi . Üstüne ev kıyafetlerini geçirip yatağına uzandı . Gelen postalara göz gezdirdi gözüne pembe bir belge takıldı. Keseyi yavaşça yırtıp içindeki kağıdı okudukça gözleri büyüyordu ve çığlık atmamak için ağzını kapattı. Odadan fırlayıp Min'in yanına koştu ve sevinçle bağırdı .

"KABUL EDİLMİŞİM , İŞE BAŞLIYORUM, SM TOWNDA ÇALIŞACAĞIM !!"

Sabah normalden de erken kalkmış üstüne beyaz elbisesini geçirip saçlarını yapmış arabayı bekliyordu tam da belgede yazdığı gibi saat 7de araba onu almaya gelmişti . Her şeyi hazırdı okulunu dereceyle bitirmişti ve hep hayalindeki işe sahipti şimdi çantasındaki çizimleri kontrol edip derin bir nefes aldı . İşte gelmişti aceleyle kapıdan geçmeye çalışınca birine çarptı ve çantasını yere düşürdü. Bu biraz fazla klişe diye düşündü kendi kendine yanındaki adam yere düşen çizimlerinden birini eline aldı .

"Harika! bunu sen mi çizdin ?"

Micha saygısızlık etmek istemiyordu başı önde hafifçe eğilip elinden çizimini aldı ve hızla çantasına sıkıştırmaya çalıştı .

"Bir saniye seni tanıyorum değil mi ? cafede çalışıyorsun burada ne işin var ?"

"Ben de birazdan öğreneceğim izninizle" diyip asansöre atladı ve patronunun ofisine doğru koyuldu .

" Lee Micha olmalısın, gel otur şöyle . Seni Exo'nun stilisti yaptık onların günlük kıyafetlerinden sen sorumlusun şovlarda falan sen ilgileneceksin ancak kliplerde ve klip tanıtımı tarzı etkinliklerde birlikte çalışacağız anlaşıldı mı ? Gidip onlarla tanışabilirsin asistanım seninle ilgilenicek " Kadın elini telefona götürüp konuştuktan sonra .

"Kendisi bu gün izinliymiş kendin bulabilir misin ? Ah harika ! kat 9 , 105. oda onların görüşürüz !"

9. katta ki prova odalarına bakarken bir tanesinin içine daldı .

"Exo burda mı?" diye bağırdı yanlışlıkla elinde kalan kapı kolu ve yerde yatan bedeni ile . Kapıya fazla yüklenmiş ve ansızın açılması ile yeri boylamıştı kapı kolu ise ... Dandikmiş

"Sen yeni stilistsin galiba ? herkes senden bahsediyor ." Dedi Key

K-Key !!

"özür dilerim fakat neden benden bahsediyorlar daha yeni geldim"

"Tasarladığın bir çizimi görmüş birisi herkese anlattı olağanüstüymüş  bir ara cazibemi kullanarak seni bizim stilistimiz yapmak istedim ama öh-ONEW-m izin vermedi" dedi Jonghyun

Sonunda ayağa kalkacak cesareti bulup üstünü başını düzeltti Micha tekrardan özür dileyerek Exo'nun prova odasını nerede bulabileceğini sordu.

Ben yardım edebilirim galiba diyip Taemin geldi .

Koridorun sonundaki odanın önünde durdu . Kapıyı açıp iceri dalacaktım ki ayağım taemininkine takıldı ve düşecekken beni belimden tuttu ."Odalara düşerek girme gibi bir huyun var galiba ?" diye güldü . Micha hemen düzenlenip özür diledi ve iceri geçip boğazını temizledi.

kimse dönmeye bile tenezzül etmeyince Taemin araya girdi ." Size yeni stilistinizi tanıştırayım , adın neydi? " diye fısıldadı

"Merhaba ben Micha , Lee Micha"

"Oh! pardon . Memnun oldum tavuk yiyorduk katılmak ister misin?" diye sordu Suho

"Ah teşekkürler ne demiş atalarımız nerde beleş oraya yerleş" dedi ağzına tavuğu tıkarak

"Kim demiş o sözü ya" dedi baekhyun

"Valla bilmiyom ama bizim sülaleden orası kesin " dedi Micha gülerek.

BUBBLE TEA /sehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin