0.5 Neden?

64 11 53
                                    

Abisi Micha'yı yeni şirkete bırakırken Sehunla karşılaştı fakat Sehun beklemeden ilerledi.

"Nesi var bunun?" diye sordu çenesiyle Sehun'u göstererek .

"Hiç, benden hoşlanmıyor sadece" diye omuz silkti Micha abisini öpüp Sehun'un peşinden koşturdu. Kapıya yaslanmış onu bekleyen Sehun'u görünce şaşırdı.

"İş yerine sevgilinizi getirmeniz pek hoş karşılanmaz." dedi aynı şekilde çenesiyle motoru göstererek. Micha muzipçe sırıtıp "Sevgilim değil ki" diyip içeri geçti  ve çocukların üstlerini düzeltti. 

Çekime ara verilince vedalaşıp asıl şirkete döndü ve diğer stilistlerle klip konsepti için kıyafetler hakkında uzun bir toplantıya katıldı .  Sehun ise çekimden sonra yine telefonuna gömülmüştü .

Bana iyi davranmıyor-Hun

Efendim?-Kane

Micha, sanmıştım ki neyse ..-Hun

Demek kızımızın adı Micha. Pekii sen ona nasıl davranıyorsun Sehun~ah -Kane

Ben gibi değil -Hun

Nasıl yani ?-Kane

Seninle konuştuğum gibi konuşmak istiyorum ama olmuyor. Rahat davranamıyorum-Hun

Sehun o da bir insan ,farkı ne ki ?-Kane

Ama o da bana diğerlerine davrandığı gibi davranmıyor ki-Hun

Belki de sadece senin açılmanı bekliyordur?-Kane

"Sehun kiminle konuşuyorsun?" telefonuna bakmaya çalışan Chanyeol'dan telefonunu kaçırarak sadece"arkadaşım" dedi . Kızı düşünmeye başladı sonra Kane'e yazdı.

Çünkü çok güzel ,rahat davranamıyorum-Hun

Yanlış anlama muhabbetini seviyorum ama sadece bu kız hakkında konuşuyorsun Sehun~ah bence biraz düşünmen lazım-Kane

Neyi?-Hun

Sence?-Kane

Sehun hiç bir şey anlamamıştı ama aklına bir plan gelmişti. Akşam olunca şirkete uğrayıp Micha'nın odasına girmişti. Karşısında ayaklarını masaya uzatmış ağzı açık uyuklayan bir kız vardı. Ne kadar hoş olmayan bir görüntü de olsa tatlıydı. Yaklaşıp yüzünü incelemeye başladı .

İzlendiğini anlayan Micha gözlerini açınca yerinden sıçradı sonuç olarakta Sehun'a kafa atmıştı. ikiside sızlanırken ilk sözü söyleyen Sehun oldu .
"İşlerin bitmiş gibi gözüküyor" utancından konuşamayan Micha kafasını salladı.
"Ceketini al dışarı çıkıyoruz "
Sehun ,mahçup bir şekilde oyalanarak ceketini alan Micha'nın kolundan tutup arabaya çekiştirdi.

"Nereye gidiyoruz ?"

"Pojangmacha* gidiyoruz,  birbirimizi daha iyi tanırız belki"

Micha "Ama Sehun seni görürlerse rahat vermezler.
Emin misin ?" dedi etrafına bakınarak.

"güven bana" demesiyle bilmediği yolları izledi Micha ,o sırada uyuya kaldı.

Omzundaki kafasına bakıp seslendi "geldik" yine paniğe kapılan Micha özür dileyip arabadan attı kendini.
Çadırın içi bomboştu şaşıran micha boş gözlerle Sehun'un sipariş vermesini izledi .
"Otur" aldığı komutu yerine getirdi anlamadan.
Micha'nın bakışlarını anlayınca açıklamaya başladı Sehun "sahibini tanıyorum grubumuz için özel zamanlarda bize jest yapıyor.  Şimdi ..."
dedi derin nefes alıp "seninle bir oyun oynayacağız" Micha tam olarak gözlerinin içine bakıyordu bu onu heyecanlandırsa da bir şey demedi .
"Kendimizle ilgili şeyler söyleyeceğiz ve her ortak noktamız çıktığında shot atacağız . Anladın mı?"
Micha kafasını salladı yine ve yemeği beklediler. Yemeğin bitmesiyle 3. soju şişesi de bitmişti .
"Böyle devam edersek evin yolunu bulamayacağız" diye güldü Sehun .
Micha da eşlik etti , sonrasında ise yüzü düştü . Düşünceli bir edayla Sehun'a baktı . Sehun'un kaşlarını kaldırmasıyla sordu.
"Beni neden sevmiyorsun" soruyu geçiştirdi Sehun.
"Neden işe girdin , neden sm desin?"
"Seni gördüm . İşini nasıl sevdiğini, yaptığın her şeyde kendinden bir parça kattığını . Mutlu olduğunu gördüm en azından ben gelene kadar . Okuduğum ve olmak istediğim işi yapmak istedim . Tam zamanlı işlerde çalışamıyordum anneme bakmak için bu yüzden akşamları o cafedeydim ama artık abimle birlikte eskisi kadar ihtiyacı olmuyor bana aynı zamanda annemin ameliyatı için de para lazımdı." Gözünden düşen damlayı sildi Sehun . Bi süre orada kaldı eli çekmek istemedi Micha'nın yüzünden .

"Sehun ,ben gitmek istiyorum" kafasını sallayıp kalkmasına yardımcı oldu Micha'nın . Bu kadar içkiye dayanıklı olması cidden şaşırtıcıydı Sehun için. Çadırdan çıkıp yürümeye başladılar . Micha "uykum var " diye söylenip duruyordu oysa ki gözleri kapalıydı. Sehun bu haline gülüyordu. Micha koluna girip başını omzuna koydu Sehun'un . "Benden nefret etmeni sevmiyorum" dedi dudak bükerek.
"Senden nefret etmiyorum"
"Ama kötü davranıyorsun"
"Çünkü seni seviyorum "
Micha'nın gözleri tamamen açılmıştı .
"Bubble teayı seni sevdiğim için seviyorum hepsi bahane" dedi .

Yurdun kapısına gelmişlerdi artık . Micha'nın gözleri sanki mümkünmüş gibi daha da açıldı . Sehun'dan uzaklaşarak kekelemeye başladı.
"B-benim g-gitmem lazım " önüne bile bakmadan yola atlamıştı. O sırada ise her şey çok çabuk gelişti .
Sehun'un onu sevdiğini söylemesi , Micha'nın bunu öğrenmesi , yola atlaması, korna sesi , tekerlek yanık kokusu ve far ışığı ile her şey karanlığa ve sessizliğe büründü.
Belkide bu sondur her sey bitmiştir .

*korede çadırda yemek yenilip ,içki içilen ,dertleşilen yer bir nevi meyhane diyelim biz ona :)

BUBBLE TEA /sehunHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin