Kata-kata Penulis

149 20 7
                                    

Assalammualikum & Annyeonghaseyo, kepada pembaca setia 'Just One Day'.

Terima kasih saya ucapkan atas sudi meluangkan masa untuk baca karangan ini. Dan juga sudi baca cerita yang tak seberapa ni?

Hehehe.

So...

Saya, pengarang cerita ini ingin memberitahu sesuatu yang istimewa kepada anda-anda semua.

Nak tau tak?

Cepat angkat kaki beramai-ramai kalau nak tau! Jangan main tipu!

Hahaha. Syok sendiri kejap.

Okay berbalik kepada topik kita?

Oleh kerana, cerita ini pendek tetapi mendapat ramai sambutan. Ramai ke? Hahaha.

Saya telah menerima banyak feedback daripada korang semua yang menyuruh saya buat sambungan cerita ini. Saya berusaha keras memerah otak untuk buat sambungan cerita ini.

Lama jugak cari idea nak buat sambungan cerita ni. Berbulan-bulan.

And

Finally!!

Saya akan buat flashback cerita ni. Sebab nak buat future macam tak best. So better buat flashback pasal kisah 'YERIN'. Ye dok!?

Memandangkan dia watak utama cerita  ni. Kalau korang berminat nak tau pasal Si YERIN ni tolong komen atau vote ye. Saya nak tengok sambutan idea saya ni banyak or tak.

Kalau ramai saya akan publish laju-laju. Tapi kalau tak ramai saya terpaksa cancel idea ni. Sekian.

Itu sahaja daripada saya. Bye-bye.

Enjoy your day!

Just One Day [Malay] On HoldDove le storie prendono vita. Scoprilo ora