Eve geldiğimiz de herkes bir köşeye çekilmiş sessiz sessiz oturuyordu.
Kris önden gidip kai'nin geldiğini söyledi. Maşaallah ben hariç herkes jonginin bir ikiz kardeşi olduğunu biliyor.
Sehun yavaşça oturduğu yerden kalkıp yanıma geldi ve sarıldı.
"Biz hep senin yanında olucaz soo"
"Ahh..sehunn.. Soo daha yeni kendini toparladı.."dedi suho hyung.
Hay ağzın bal yesin hyung.
Ne iyi dedin..Yaramı deşmeyin..Lay ve luhan mutfaktan seslendi. "Yemek hazır yemek isteyen gelsiiinn"
Baek, kris hyung, kai , chen , xiumin hyung ve ben mutfaga ilerledik.Herkes yerine oturdu. Kai ise jonginin yerine oturdu. Gözlerim dolmuştu. Jongin'i şimdiden çok özlemiştim.
Kaşığımı çorbanın içine daldırıp çıkartıyordum. Baek" Soo yemeğini yesene.. Oyun oynama" Kafamı kaldırdım ve sulu gözlerle baek'e baktım.
"Jonginde bu yemeği çok severdi."*****
Biraz dinlenmek için odama çıkmıştım. Yatağıma yatıp uykuya dalacakken. Kapıya birisi tıkladı.
"Gell"
"Uyumadın dimi soo"
"Hayır kai gel"
"Konuşmak için gelmiştim ama yorgun görünüyorsun sonra konuşuruz" dedi ve arkasını döndü.
Elini tuttum. Sıcaktı ve terlemişti."Gitme kai.. Ne söyleyeceksen söyle"
Yatağımda biraz kayarak kai' ye yer açtım. Yanıma oturduğunda konuşmaya başladı." Soo jongin'i ne kadar çok sevdiğini biliyorum ve hâlâ da seviyorsun-"
"Bunların konuşacağız kai""Haklısın özür dilerim seni üzmek istemezdim ama galiba sana aşık oluyorum."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MESAJ #kaisoo#
Fiksi PenggemarX - Çok güzel gülüyorsun? Kyungsoo - Sende kimsin? X - Sana çok yakın olan birisi ;)