פקחתי את עיניי בחדות, האור שבחדר בהתחלה סנוור אותי. העפתי את ידיו של נייל ממני והתחלתי לצרוח, מנסה לקום אבל לואי מנסה להושיב אותי בחזרה. "לא! תעזוב אותי!" צרחתי. תמונות של שלושת המקרים האלה עדיין רצות בראשי ואני מבוהלת ומפוחדת..
"רוזי!" לואי נהם. הוא היה מעלי, רגל אחת שלו ישרה ונוגעת ברצפה בעוד שהשנייה מקופלת על הספה ליד גופי. הוא תופס בשתי ידי ומצמיד אותם לבטני. אני ממשיכה לצרוח ואני מטלטלת את ראשי מצד לצד.
"רוזי תירגעי." נייל אמר ולא חיכה שנייה עד שהניח את ידו על מצחי. הצרחות שלי דעכו והתנשפתי בכבדות, בוכה בשקט ולא מסוגלת לזוז. רעדתי ללא שליטה ויבבתי. "א-אל תיגע ב-בי." דיברתי אל שניהם, ניערתי את ידיי כדי שלואי יעזוב אותי וירד ממני וטלטלתי מעט את ראשי כדי שנייל יזיז את היד שלו.
שניהם עשו זאת, מתנהגים בצורה זהירה כאילו מחכים לראות מה אעשה וכשאני לא עושה כלום הם מנתקים כל מגע איתי. אני מתיישבת ונצמדת כמה שיותר אחורה אל הספה, לא רוצה להיות קרובה לאף אחד מהם.
"אני רוצה ללכת!" זעקתי והצמדתי את רגליי לבטני. עייני מכווצות ואני מיבבת ומסתכלת על שניהם במבטים חטופים.
"תירגעי רוזי, את בסדר." נייל אמר ואני יבבתי בשקט והתכווצתי טיפה לתוך עצמי.
"בנתיים." לואי גיחך. ישרתי את הרגל שלי ובעטתי בו בחוזקה ומכיוון שהוא לא היה מוכן הוא נפל מהספה. נייל צחק.
לואי מלמל קללות וחזר להתיישב. משכתי באפי ומחיתי את הדמעות שלי, הצמדתי את הרגל אליי בחזרה בעוד שהסתכלתי על לואי ואז על נייל בעיניים גדולות ומפוחדות. "א-איך?" שאלתי כמעט בלחישה.
"מה איך?" שניהם שאלו יחד.
"א-איך ע-עשית א-את זה?" שאלתי בגמגום, מסתכלת על נייל שמיד אחר כך חייך חצי חיוך קטן, שילב את זרועותיו כנגד החזה שלו ונשען לאחור.
"זה משהו שאני יכול לעשות. קסם." נייל אמר וגיחך. הסתכלתי על לואי שגלגל את עיניו ואז הסתכל עליי.
"זה כוח. לכל מת יש כוח." לואי הסביר לי, פערתי את עיניי ונרתעתי. יש להם כוחות?
"מה?" מיהרתי להגיד ולהוריד את רגליי, מתיישבת רגיל. "איזה כוחות יש לכם?"
"הכוחות שלנו שונים." נייל התחיל להסביר, כבר לא משלב את ידיו ורוכן מעט קדימה. "יש מתים שאין להם כוחות כי הם לא צריכים את זה, המשימות שלהם שטותיות."
"איזה כוחות יש לך?" שאלתי את לואי בהלם מוחלט ואפילו מעט מפוחד, מה אם הוא ישתמש בזה נגדי?
"הכוח שלי הוא זה כשאני נמצא איתך בחדר סגור אז לא שומעים כלום." לואי אמר וגלגל את עיניו, רוטן. "זה בטח הכוח הכי מעפן שיש."