23

1.1K 153 57
                                    


כמה שעות אחר כך, שעה: 20:32

לואי דחף אותי אל הדירה החדשה שלי. נייל טרק את הדלת ואז נעמד במקום, לא זז. עברו כמה שעות מאז שהיינו אצל הארי. אחרי שהלכנו משם נסעתי אל סופי כדי לראות מה היא רצתה. היא אמרה שלא הייתי צריכה לבוא כי היא רק הייתה צריכה שאני אסביר לה איך להחליף דיו במדפסת.

היא שאלה אותי כמה פעמים מה קרה. היא ראתה שאני די מצוברחת. ובצדק שאהיה, אני חיבבתי את הארי. אני רוצה להמשיך להיפגש איתו. לא אכפת לי ממה שהיה בייננו בהתחלה, ששכבנו. לא בגלל זה אני רוצה להמשיך להיפגש איתו.

למדתי להכיר אותו ואני בטוחה שרוב הזמן שלנו יחד לא היה שקר ואני מקווה שאפילו כל הזמן שהיינו יחד. אם מאיזושהי סיבה או לא יודעת מה, אני אצטרך לשכב עם הארי שוב אני לא אעשה את זה. אפילו אם אני ארצה בזה. אני לא אשכב איתו. הוא מת. זה יהיה כל כך דפוק כי עכשיו אני יודעת מה הוא באמת.

"אני חושב שאני אלך עכשיו לואי." נייל אמר. לואי הנהן ותוך כמה שניות נייל כבר לא היה בבית. לא רציתי להיות עם לואי לבד.

"לאן הוא הלך?" שאלתי.

"למצוא לו מישהי או מישהו למשימה שלו."

"מכורים לסמים?"

"כן."

התכוונתי לעקוף את לואי וללכת לחדר שלי אבל הוא תפס בזרועי כשעברתי לידו והרחיק אותי לאחור, מביא אותי בכוח לעמוד מולו. שריקה קטנה נפלטה מפי כשעשה את זה. "מה אתה רוצה לואי?" שאלתי בחוסר סבלנות וכעס.

"אני רק מקווה שהבהרתי את עצמי מספיק טוב לגבי העניין עם הארי." הוא אמר ואני גלגלתי את עיניי. הוא הרים את ידו השנייה ותפס בזרוע החופשייה שלי, הוא מטלטל את גופי מעט קדימה ואחורה. "אל תגלגלי לי עיניים רוזי." הוא סינן בשיניים חשוקות. הנהנתי.

"אתה מכאיב לי." יללתי כשהאחיזה שלו התחזקה. "אתה תמיד עושה את זה."

"כשאני כועס." הוא מלמל בזעם ושחרר כל אחיזה שלו בי. "אני לא שם לב ואת לא בדיוק עוזרת לי עם כל ההתנהגות שלך."

"ורק שתדע שהכל ברור כשמש." נאנחתי. התרחקתי ממנו, מנצלת את העובדה ששחרר ממני. "אני לא הייתי רוצה שהארי יישאר כאן."

"את בקושי מכירה את הארי." הוא התעצבן. "אותי את מכירה כמעט כל החיים שלך ואת רוצה שאני אשאר כאן? שאני לא אקבל את השלווה שמגיעה לי?"

"אתה רוצה שאני אתאבד!" הרמתי את קולי. "הארי לא רוצה שאני אעשה את זה! הוא לא קיבל משימה דפוקה כזו!"

לואי התקדם אליי, ידיו עכשיו על מותניי והוא מצמיד אותי אליו, גורם לי לפלוט קריאת בהלה ולהתנגש בחזה שלו. פניו היו קרובות מאוד לשלי, פערתי מעט את עיניי והסתכלתי לתוך עיניו הכחולות שלא בהקו כמו שהיה פעם כשעוד היה בחיים.

Haunted // L.TWhere stories live. Discover now