İyi okumalar :))
Kağıda korkudan donuk bakışlar atarken omzuma değen elle yerimden sıçramam bir oldu.Arkamı döndüğümde Simay bana anlamaz gözlerle bakıyordu.
"Meyra çok özür dilerim ben-"
"Biliyorum farkında değildin."dedim lafını tamamlayarak.
"Ne oldu yüzün bembeyaz olmuş."dedi bir elini omzuma koyarak.
"Hiç...Hiçbir şey."dedim elimdeki notu avucumda yok ederken.Bakışlarımı Simaydan çekip etrafa bakınmaya başladım.Tenefüs olduğu için tüm koridor kalabalıktı ve o şuan burada olabilirdi.Her günümün içine işlemeye başlamıştı.Okula kadar girebilmişti ve bu onun durmayacağının çok net işaretiydi.
Simayın bakışları altında okul koridorunu incelerken gözüm kameralara takıldı.
"Simay okul kameraları çalışıyor mu?"dedim gözümü kameradan ayırmadan.
"Evet tüm gün kayıttalar."dediğinde koşar adım müdür yardımcısının yanına çıktım.Param çalındı yalanıyla dolapları gören kameraya bakıp onu görebilirdim.Sadistimle yüzleşmek ne kadar iyi olacak bilmiyorum ama bulanacaksa tüm herşeye katlanabilirdim.Müdür yardımcısının kapısına tıklatıp gel demesini beklemeden içeri girdim.Adam bana şaşkınlıkla bakarken direk lafa girdim.
"Dolabımdan param çalınmış.Kamera kayıtlarına bakmak istiyorum."dedim bir çırpıda.
"Önce bir sakin ol Meyra.Ne zaman fark ettin çalındığını?"
"Az önce."dememle ayağa kalktı.
"Güvenlik odasına gidelim bakalım birşeyler çıkacak mı?"dedi ve birlikte dışarı çıktık.Sakin ama hızlı adımlarla ilerleyerek güvenlik odasına geldik.
"Hemen dolapları gösteren kamera kaydını açtın Mustafa bey."dedi önümdeki adama.Adam birkaç tuşa basıp kaydı en başa aldı.Ben neyle karşılacağımı bilmeden ekrana bakarken görüntüye siyah hırka giymiş kapişonlu biri girdi.Elimi destekalmak istercesine sandalyeye koyarken,kalbim ağzımda atmaya başlamıştı.Kapişonlu kişi dolabıma ilerleyip etrafına birkez bakındı ve notu dolabıma sıkıştırdı.Şimdiyüzleşme zamanıydı.Boğazımda oluşan kuruluğu gidermek için sesliceyurkundum.Sadistim yavaş yavaş arkasını döndüğünde birden görüntü gitti.Hepimizboş boş ekrana bakakalırken 15 saniye sonra görüntü tekrar geldi ama bu defa o orada yoktu.
"Nereye gitti?"dedim zor çıkan sesimle.
"Mustafa tekrar geri sar."dedi müdür yardımcısı.Adam görüntüyü sardığın da tekrar aynı şey oldu.
"Bu nasıl..."dedim inanamayarak.Ona şu kadar yaklaşmışken lanet görüntü nasıl gidebilir?
"Nasıl gözünden kaçar Mustafa?"
"Efendim çok kısa süreliğine gittiği için görüntü gözümden kaçmış."dediğinde elimdeki kağıdı daha da sıktım.Küçücük oda üstüme geldiği için kendimi dışarıya attım.Sinirden kalbim sıkışmaya başlamış,sesler boğuk boğuk geliyordu.Yanıma gelen Simayı bile fark etmemiştim.i
"Meyra ne oldu?"diye sorular sorduğunda konuşamıyordum.Bacaklarım gücünü yitirmeye başlamıştı.Simayın kollarından tutup nefesimi kontrol etmeye çalışırken gücümün bitmesiyle Simayın kollarına yığıldım.Son duyduğum ses ise Simayın Meyra diye çığlık atışıydı.
******************************
Gözümü açtığımda şu klasik olayla başbaşaydım.Hastane kokusu ve beyaz tavan.Odada Poyrazın ve doktor olduğunutahmin ettiğim 2 erkek sesi yankılanıyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST +16 #wattys2016 (RAFLARDA✔)
Mystery / ThrillerKanımla karışmış şekle baktım.Dairenin yarısı siyaha boyanmıştı.Fazla anlamsız gelen şey sadistin kulağıma fısıldadığı şeylerle anlamlı gelmeye başlamıştı. ''Sen parlayan bir ışıksın Meyra...Bende bu ışığı söndürmeye gelen sadist.'' Parlayan güneşi...