Arkadaşlar bölümde bir hata oluştu sonradan.O yüzden dün ki bölümün aynısı yeni bölüm değil maalesef :(((
"Sana kaçırıldığımı nereden biliyorsun dedim?"tıslayıp, az önce söylediklerini düşünmemeye çalışarak.Gergin yüz ifadesiyle gözlerini gözlerimden ayırmadan bana bakıyordu.
"Akın."dedim direterek.
"Polislerden."dediğinde anlamazca kaşlarımı çattım.Sıkıntıyla nefesini verip masaya yaslandı ve kollarını göğsünde kavuşturarak bana bakmaya devam etti.
"O gün sizden sonra ben girmiştim karakola.İki tane polis senin olayını konuşuyorlardı orada duydum."dedi sakince.Hiçbir şey demeden yüzüne baktım.Bir anda çok fazla kişi hayatımı öğrenmişti ve bunun beni rahatlatması mı yoksa germesi mi gerekiyor anlayamıyordum.Duygularım fazla karmaşıktı.
"Bunu kimse bilmesin Akın."dedim zorla konuşarak.
"Kime söyleyeceğim çilli."dedi başını yana yatırarak.Gözlerimi devirip sıkıntıyla nefesimi verdim.Elimdeki havluyu çekip çiziğe baktım.Akın başıma gelmiş,elimi elinin içine almıştı.
"Kanaman durmuş,bekle yara bandı getireyim."dedi ve üst kata yöneldi.Arka cebimde olan telefonum çalmaya başlayınca elime aldım ve "bebeksim" yazısını görünce 'siktir'dedim ister istemez.
"Bebeksim."dedim m harfini uzatarak.
"Meyra nerdesin sen?"dedi panik içinde.
"Ya çok özür dilerim ben aramayı unuttum.Akındayım."dedim bir yandan da tırnağımı kemirirken.Mahcup olduğum onlarda en iyi rahatlama şeklimdi de.
"Bizde burada Meyra hanım nerede kaldı diye dört dönelim.Kendisi elalemin herifinin evinde-"
"Poyraz sakin ol."dedim bağırarak.
"Ne sakini ya aklım çıktı aklım."
"Özür dilerim aramayı unutum.Bunun için sürtük damgası yapıştırman gerekmezdi."dedim ve yüzüne kapattım.Sinirle telefonu masaya fırlatırken Akın da aşağıya iniyordu.
"Ooo atarlı semtin giderli kızı.Kim köpürttü seni?"dedi sırıtarak.Sandalyeyi çekip kendimi bıraktım.
"Herkesin siniri bana işte."
"Peki.Uzat bakalım elini."dedi yara bandının kağıtlarını sökerek.Avucumu uzatıp elime eğilmiş yüzünü incelemeye başladım.Yeni çıkmaya başlayan kirli sakalları,kusursuz burnu ve bana göre bu yüze gidecek kahverengi gözleriyle kıskandıracak şekilde yakışıklıydı.Birde şu "Ben harikayım."tavırları olmasa...
"Biliyorum çok yakışıklıyım."dedi bakışlarını bana çevirerek.
"Ya ya herkes kuyruk kapında."
"Olmasınlar mı?"dedi yüzünü yüzüme yaklaşırarak.Nasıl olmasınlar yahu?Olmayan ya salaktır yada eş cinsel.
"Ben eve geçeyim."dedim ayaklanarak.Oda ayaklanıp bakışlarını tezgaha çevirdi.
"Bugün hiç işime yaramadın çilli."dedi tezgahı göstererek.
"Başka zaman tipitip."dedim kapıya yönelerek.
"Cidden şunu demeye devam edecek misin?"
"Sen çilli demeyi kesene kadar evet."
"Bu iş uzayacak desene."dediğinde sırıttım.Çantamı omzuma takıp elimi başıma götürüp selam işareti yaparak evden çıktım.
"Dikkat et.Kaçırırlar falan."
"Akın."dedim ciddileşerek.
"Tamam,tamam."deyip sırıtmaya devam etti.Arabama binip gazı kökledim ve Poyrazın evine sürmeye başladım.Aslında bugün onu görmek istemiyordum ama Simayı evine bırakmamız gerekiyordu.Biraz daha hızlanıp,kafamı dağıtmak için radyomu açtım.Yanımda birilerinin olmasına o kadar alışmışım ki arabanın içinde olmama rağmen gergin hissediyordum.Bir tık daha hızlandım ve camı araladım.Soğuk ama dikkatimi toplamamı sağlayan havayı alınca rahatlamıştım.Sonunda evi görüş alanıma girince rahatlık hissi tamamiyle vücuduma yayıldı ve hızlı bir hareketle arabayı park ettim.Aynı serilikte eve ilerledim ve kapıyı çalmaya başladım.Kapının açılmasıyla birinin boynuma atlaması bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SADİST +16 #wattys2016 (RAFLARDA✔)
Mystery / ThrillerKanımla karışmış şekle baktım.Dairenin yarısı siyaha boyanmıştı.Fazla anlamsız gelen şey sadistin kulağıma fısıldadığı şeylerle anlamlı gelmeye başlamıştı. ''Sen parlayan bir ışıksın Meyra...Bende bu ışığı söndürmeye gelen sadist.'' Parlayan güneşi...