Bölüm 5

34.3K 1.6K 441
                                    

İyi okumalar 
Multi karakterler

Tunç'un şaşkınlıkla bana bakması kesilmezken hala ondan cevap bekliyordum.

"Tunç dedim."sesimi biraz daha yükselterek.

"Meyra senin burada ne işin var?"dedi sonunda şaşkınlığından sıyrılarak.

"Ödev eşim Akındı ödevi yaptıkta...Siz tanışıyor musunuz?"dedim Akını göstererek.

"Ya...Eskilerden bir arkadaş."dedi Tunç bakışlarını Akına çevirerek.Akın'a baktığımda hala sinirle Tunç'a bakıyordu.

"Kuzenime şöyle bakmayı kes."dediğimde bakışları beni buldu.

"Nasıl bakıyormuşum?"dedi dişlerinin arasından.

"Öldürecekmiş gibi."dedim sinirle.Sırıtıp tekrar bakışlarını Tunç'a çevirdi.

"Hadi Meyra sen eve geç.Bende arkadaşımla eskileri yad edeyim."dedi Akına bakarak.

"Evin tadilatta değil miydi?"dedi Akın sırıtmasını bozmadan.

"Tadilatta.Arkadaşım da kalıyorum zaten."dedim gözlerimi devirerek.

"Poyraz'a gitmiyorsun.Bizim eve geç.Babam seni bekliyor."dediğinde kaşlarımı çattım.

"Birşey mi oldu?"

"Şirketle ilgili konuşacakmış bende bilmiyorum."

"Tamam.Sizde şöyle bakışmayı kesin,evde görüşürüz."deyip evden çıktım.Bunlar nereden tanışıyorlardı ve neden öyle bakışıyorlardı?Hadi Akını anlarım çocuk her saniye avını bekleyen avcı konumundaydı ama Tunç'un böyle şeylerle alakası olmazdı.Bekle bakalım yakışıklı evde seni güzel bir sorgu bekliyor.

**************************

Amcamlara geçtiğimde odasında beni beklediğini söylediler.Hızla yanına çıkıp kapısını tıklatarak odasına girdim.

"Amcacım."

"Ah Meyram hoşgeldin."dedi koltuğundan kalkarak.Kollarını kocaman açtığında kokusunu içime çekerek sımsıkı sarıldım ona.Baba kokuyordu,güven kokuyordu,sevgi kokuyordu.Onun kollarında hep güvende hissetmişimdir.Bir babanın kızına sarıldığı gibi sarılıyordu çünkü bana.O hissi hiç tatmadım ama benim hissettiğim gibidir herhalde.

Benden ayrıldığında bakışlarımı gözlerine diktim.

"Geç otur şöyle."dediğinde karşısındaki sandalyeye oturdum.Önündeki dosyaları düzeltip bakışlarını bana çevirdi.

"Şirket için bir ortak almayı düşünüyorum ama bu iş senin imzan olmadan olmuyor kızım.Ben bir şekilde halletmeye çalışıyorum ama bir desteğe ihtiyacımız var.Bu yüzden de Çınar holdingle görüşmeler yaptım ve onayladılar."dediğinde pekte anlamayan şekilde amcama baktım.

"Bu bizim için daha mı iyi olacak?"diye sorduğumda başını salladı.

"Peki."dediğimde önündeki dosyayı gülümseyerek bana uzattı.Kalemliğinden kalemi alıp adımın altına imzamı attım ve amcama uzattım.

"Bunun için mi çağırdın amca?"dedim sırıtarak.

"Hem bunun içini,hemde kızımı özledim."dediğinde gözlerim doldu.

"Ağla diye söylemedim bunu.Gel buraya."deyip tekrar ayağa kalkarak kollarını açtı.Kollarımı beline dolayıp yine eşsiz kokusunu içime çektim.

"İstiyorum amca.Annemin eve geç kalınca beni azarlamasını,babamın bana saatlerce nasihat vermesini istiyorum.Annemle beraber yemek yapmak istiyorum,babamla şakalaşmak istiyorum.Üzgün olduğumda saatlerce annemin dizinde ağlamak istiyorum,ben üzgünüm diye babamın beni üzenden hesap sormasını istiyorum.Annemle gezip alışveriş yapmayı,babamla yüzmeyi istiyorum.Bunların hepsini yaşamak istiyorum.Kokularını içime çekmek istiyorum.Onları görmeyi çok istiyorum."dedim hıçkırıklarımın arasından.Amcam hiçbir şey demeden başımı okşuyordu.Diyecek birşey yoktu çünkü.Onları asla göremeyecek,istediğim şeyleri yaşayamayacaktım.Hayatın amacı bu değil mi zaten.Birşeyleri verirken,diğer şeyleri ama en değerlilerini elinden alır.Kural böyle işler.Sevincinle acını aynı anda yaşayarak....

SADİST +16 #wattys2016 (RAFLARDA✔)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin