3. Spijt

53 3 0
                                    

James
Ik kijk naar haar. Hoe ze haar moeder en vader knuffelt. Liggend in een bed met allemaal wonden die ik heb veroorzaakt. Nou ja mijn vrienden dan. Ik voel me zo schuldig. Zo schuldig dat ik haar heb geslagen. Dat ik mijn vrienden niet heb gestopt. Dat ik haar überhaupt pest. Waarom? Waarom heb ik dit gedaan? Waarom voel ik me nu schuldig? Omdat ik 2 dagen in de bak heb gezeten? Of omdat ik.....? Nee James doe normaal. Jij verliefd? Op een meisje die je pest? Kom op! Ga nog liever met Amy. Die bitch die haar ook pest. Dan vorm je een goed team! Dan kan je lekker je gevoelens weg pesten! En dan heb je ook nog een lekker wijf! Verlekkerd denk ik aan Amy. Haar mooie kont en haar mooie borsten (sorry als je hier niet tegen kan... zo denken jongens nou eenmaal ;)). Secondes vliegen voorbij. Beau laat haar moeder en vader los en kijkt in mijn richting. Wat moet ik doen? Ik spring snel achter een dokter. Nu maar hopen dat ze me niet heeft gezien.

Beau
De prikkels in mijn rug houden maar niet op. Na een paar secondes laten mijn ouders los. Ik kijk gelijk naar de kant waar de prikkels vandaan komen. Ik zie James verlekkerd kijken. Hij kijkt na nog geen seconde angstig naar mij en springt snel weg. Huh? Waarom is hij hier? Hij heeft mij in het ziekenhuis geschopt en geslagen. Dat klote kind. Ik word ineens woedend en sta op. Ik neem de stok met alle infusen mee. Net zoals ik in films heb gezien. Bonk bonk bonk bonk. Ik negeer het. Ik loop door naar de dokters die mij verbaast aankijken. Ik loop langs ze zodat ik bij James uit kom. James? Waarom ben je hier? Heb je me nog niet genoeg pijn gedaan?

"Ik ben hier omdat uh ik je wakker wilde zien worden. Zodat je niet dood zou gaan." Het klinkt aarzelend.

Moet ik dit geloven? Ik hoor dat mijn adem steeds minder wordt. Ik kijk naar de stok en zie dat het stofje eruit spuit. James?! Hoe kun je? Langzaam wordt alles zwart. En daar is het weer. Zwart zwart zwart. Alle geluiden zwerven weg. Een zachte 'Beau?!' Hoor ik nog net en dan is alles stil en zwart.

^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
A/n ik heb deze keer geen foto want ik weet niet wat hier bij past. Vinden jullie dat het met of zonder afbeelding moet?

Why Do You Love Me?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu