Beau
De volgende dag brak eindelijk aan. Ik had die nacht geen oog dicht, nou ja eigenlijk weet ik het niet. (Een echte life struggle nooit weten wanneer je hebt geslapen en wanneer niet) Ik heb de hele tijd aan James gedacht. Als ik zeker weet dat het laat genoeg is pak ik mijn telefoon en ga naar de privé app van mij en James. Ik lees alles wat hij ooit heeft gestuurd. 'Dikzak, je bent lelijk, ik krijg je, je zal mijn vuisten lang voelen'. Ik krijg er weer tranen van in mijn ogen. Alles wat ik gereageerd is 'ik weet het, dankje, waarom doe je dit'. Ik verwijder het gesprek en open het gesprek opnieuw zodat het weer schoon is. Ik zucht. Ik typ snel een berichtje 'Hey, kan je ff langs komen. Ik heb iets ontdekt' ik verstuur het bericht en zet mijn telefoon uit. Ik kijk door het raam heen naar de gangen waar alle dokters heen en weer rennen. De dokters rennen om mensen te kunnen redden, mensen te kunnen helpen, mensen beter te kunnen maken. Ik zie plots een verpleegster lopen. Ze loopt vrolijk mijn kamer binnen. 'Hallo Beau hoe gaat het met jou?' Vraagt ze op een vrolijke stem. Ik glimlach naar haar. 'Hey Eveline het gaat goed hoor en met jou?' Ik vraag het ook op een vrolijke stem. Ze glimlacht lief. 'Het gaat super' zegt ze. En zo praten we nog een hele tijd. Uiteindelijk ging het over jongens. En heb jij al een jongen? Ik bijt op mijn lip en kijk haar aan. Ik val niet zo in de smaak bij jongens ik ben te dik enzo. Ze kijkt me aan. Helemaal niet je bent niet dik. Je bent het mooiste en sterkste meisje die ik ken. Ik bloos en glimlach naar haar.
James
Mijn telefoon trilt en licht op. Ik kijk zuchtend op. Als ik zie dat het van Beau is springt mijn hart op een of andere manier een gat in de lucht. Ik open het bericht en lees eerst alle berichten terug. Niks komt mij bekent voor. Wie heeft dit gedaan? Ik wordt langzaam woedend. Michael die klootzak. Ik wist het. Daarom moest ik er altijd bij zijn. Ik zucht en lees dan het berichtje van Beau. Ik lees alle letters door. Serieus meent ze et dit? Ik stuur snel een berichtje 'wanneer mag ik komen?' Ze is aan het typen.... Eindelijk is ze klaar en verstuurd ze het 'vandaag tijdens bezoekuur' ik stuur gelijk terug 'oke ik zie je zo'. Ik stap uit mijn bed en doe de gordijnen open. Hmmmm wat een heerlijk weer. Ik loop naar de badkamer en ga onder de douche. Als ik klaar ben kleed ik me aan. Ik ontbijt nog even en als ik dan zie dat het al 12:30 is trek ik mijn jas en schoenen aan. Doei mam doei pap ik ga even naar Michael. 'Oke' zeggen mijn vader en moeder in koor. Ik loop naar buiten en trek de deur achter me dicht en loop naar mijn auto. Ik stap in en rij naar het ziekenhuis. Daar aangekomen parkeer ik mijn auto en stap uit. Ik doe mijn auto op slot en loop het ziekenhuis in. Ik loop naar de balie 'waarmee kan ik u van dienst zijn?' Vraagt ze op een chagrijnige toon. 'Ik zoek de kamer van Beau Zwiebel' zeg ik terug. 'Kamer 202 fijne dag nog' zegt ze op een iets vrolijkere toon. 'Dank u wel en het zelfde' zeg ik terug. Ik loop naar de kamer en doe de deur open. 'Hey' zeg ik op een zachte toon.
JE LEEST
Why Do You Love Me?
RomanceBeau wordt vreselijk gepest door James. Op school gaat het niet goed. Als ze thuis komt vecht ze tegen de tranen. Als ze eindelijk op haar kamer zit rollen alle tranen over haar wangen. Dit gaat zo elke dag door. Ze wordt op een dag opgewacht. Hoe l...