Zo stelde ik me Chris, Amy, Star, James en Beau voor. Mee eens?
Beau
Ik kijk over de besneeuwde wereld. Alles is wit. En allemaal lichtjes omdat het morgen kerst is. En overmorgen gala. Gala is niet echt mijn ding. Met jongens dansen in plaats van met meisjes. Pfffff ik zucht. Kon ik maar met Star schuifelen. Ik grinnik bij de gedachte. Blijkbaar zit ik hier al lang te denken, want het is donker geworden. Ik zucht en kijk dan op mijn telefoon.
Kwart over tien?! WTF hoelang zit ik hier al?
Ik sta snel op en ga naar binnen. Als ik binnen ben loop ik naar de badkamer. Ik trek al mijn kleding uit en laat het bad vol lopen. Ik borstel mijn haar en doe het in een rommelige knot. Snel pak ik de Bit en andere magazine's en pak dan een bath Bom. Ik ga in bad zitten en doe de Bath bom in het bad. Ik pak een random magazine en ga er in lezen.
*
Als mijn huid helemaal is gerimpeld kijk ik hoe laat het is.
11:30.
Dat is nog best netjes gedaan! Ik stap uit bad en douche me nog even af en was mijn haar. Als ik klaar ben doe ik een handdoek om mijn haar en droog ik mezelf af. Als ik mezelf heb afgedroogd doe ik een bodylotion op van Nivea. Vervolgens doe ik nacht crème op. Je denkt nu vast: WTF eerst bodylotion en dan nacht crème? Ja i know het ene is voor alles het andere voor mijn hoofd en hals. En ik moet er toch een beetje goed uitzien? Ik grinnik bij mijn verklaring. Ik loop mijn kamer in en doe een string en mijn pyjama aan. Wie slaapt er nou met een BH? Dat slaapt toch niet Comfortabel? Ook doe ik nog Fluffy sokken aan die tot onder mijn knieën komen. Ik loop terug naar de badkamer en doe de handdoek van mijn hoofd af en laat mijn blonde haar met zwarte highlights -geen idee hoe ik het moet schrijven- over mijn schouders vallen. Ik kijk in de spiegel, twee lieve warme groene ogen kijken mij aan. Ik borstel mijn haar door met mijn Tangle Teezeer. Als ik klaar ben doe ik mijn haar in een vlecht. Als ik daar weer klaar mee ben loop ik weer terug naar mijn kamer -voor als jullie het nog niet wisten mijn ouders zijn best rijk dus we hebben een groot huis en ik heb een eigen badkamer😍- ik doe de grote lichten uit en stap in mijn bed, ik doe nog mijn nachtlamp nog even aan. Ik pak mijn telefoon en doe nog even een "internetrondje -ik check al mijn accounts op Insta, Facebook, Twitter en ik kijk ook nog op míjn YouTubekanaal-" als ik daar klaar mee ben zet ik mijn wekker, doe mijn telefoon uit en doe mijn nachtlampje uit. Ik nestel me lekker in mijn bed en val langzaam in slaap.
*
Langzaam wordt ik wakker door een irritant geluid. Ik open langzaam mijn ogen en zie dat het mijn telefoon is. Ik tik hem uit en blijf liggen. 5 minuten later gaat hij weer. Ik zucht en ontgrendel mijn telefoon. Ik doe weer mijn "internetrondje". Als ik dat gedaan heb stap ik zuchtend uit bed en loop naar beneden. Ik maak mijn broodje en pak wat te drinken. Ik ga met mijn telefoon aan tafel zitten en eet het op. Als ik dat op heb ga ik weer naar boven. Ik kies een zwarte high weasted jeans met scheuren op de knieën en een zacht roze los shirt met de letters loveable erop. Er zitten kleine glitters in het shirt wat het nog leuker maakt en de mouwen zitten tot net boven mijn ellebogen. Ik trek mijn pyjama uit en trek een BH aan en trek dan mijn broek en shirt aan. Ook trek ik sokken aan. Ik loop dan naar de badkamer en begin met mijn make-up. Als eerst werk ik mijn puisten weg, doe dan een dun laagje foundation op en als laatst een laagje mascara. Ik kijk naar mezelf in de spiegel. Volle lippen, fel groene ogen, lange wimpers, mooie wenkbrauwen. Ik moet blij met mezelf zijn, voor mijn haar bijvoorbeeld gaan mensen naar de kapper en ik heb dat van nature al. Ik glimlach. Ik doe mijn haar los uit de vlecht en doe een half laag staartje in. Als ik helemaal klaar ben pak ik mijn tas in en ga naar beneden. Ik kijk hoe laat het is. Het is 8:15 ik moet op schieten. Ik pak de sleutels van mijn fiets en loop naar mijn fiets. Ik doe mijn tas in mijn mand en stap op mijn fiets en fiets naar school.
*
Binnen tien minuten ben ik eindelijk op school. Nou ja eindelijk? Niemand heft zin in school. Ik loop snel naar mijn kluisje en drop mijn boeken die ik niet nodig heb en mijn jas. Als ik naar het lokaal snel bots ik tegen iemand op. Ik val op de grond en er valt iets heel zwaars op me. Ik kreun. Het zware blijft op me liggen en ik kan bijna niet ademen. Ik trap om me heen. Ik krijg nog net een paar woorden over mijn tong gerold.
'H-he-hel-help' hakkel ik. Ik open langzaam mijn ogen. En zie dan dat James boven mij hangt. Ik schrik een beetje omdat hij zo dichtbij is. Hij kijkt naar mijn lippen en dan weer naar mijn ogen en dan weer naar mijn lippen en zo gaat het door. 'K-Kan je van me af gaan? I-ik krijg geen lucht.' Hij zucht en kijkt me aan.
'Ag schatje krijg je geen lucht?' Ik kijk hem boos aan.
'Nee dat is heel moeilijk met zo'n olifant op me' ik probeer hem te trappen zodat hij van me af gaat maar dat lukt niet. Hij begint te lachen. Zijn lach vult mijn oren. Ik kijk hem aan. Ineens bedenk ik een manier. Ik rol mezelf om zodat ik boven lig. Ik grinnik.
'En ben ik zwaar?' Ik kijk hem plagend aan. Hij kijkt mij verbaasd aan.
'Nee hoor je bent zo licht als een veertje. Ik zou hier wel aan kunnen wennen' grijnst hij. Een huivering gaat door mijn lichaam. Ik ga plagend een beetje dichter bij zijn lippen met mijn hoofd.
'Ik ook wel hoor maar ik moet gaan schatje doei hoor' ik klim van hem af en ren verder. Ik hoor James nog net roepen.
'Uuuhhh doei hoor denk ik?' Ik grinnik en stap dan de klas binnen en loop naar mijn tafel.
-------------
Oooeeehhhh volgende keer het gala😊
JE LEEST
Why Do You Love Me?
RomanceBeau wordt vreselijk gepest door James. Op school gaat het niet goed. Als ze thuis komt vecht ze tegen de tranen. Als ze eindelijk op haar kamer zit rollen alle tranen over haar wangen. Dit gaat zo elke dag door. Ze wordt op een dag opgewacht. Hoe l...