13. Het ongeluk

34 2 1
                                    

Star (supriiisssee kijk A/N beneden)

Ik zit naast Beau in de ambulance. Tranen stromen over mijn wangen. Haar ogen kijken mij emotieloos aan. Plots draaien haar ogen weg. De ambulance medewerkers beginnen allemaal dingen te schreeuwen tegen elkaar en de chauffeur. Ik hoor helemaal niks. Ik heb een flashback.

Begin flashback

Ik zoen Justin vlinders, nee eenhoorns vliegen rond in mijn buik, waarom ik dat denk? Nou omdat Wattpad me heeft aangestoken met glitter, eenhoorns en roze😊.

Ik hoor de deur dichtslaan, maar ik hoor het ook weer niet. Ik voel twee ogen op mijn rug branden, vertrouwde ogen. Ik trek mij terug uit de passie volle tongzoen. Ik kijk naar Beau ze rent zonder te kijken de weg over. Ik slaak een harde gil, "BEAU KIJK UIT" ze lijkt het niet te horen. Ik slaak nog een kreet, "BEAAAAUUUUUU" ze kijkt om maar het is al te laat. Alles lijkt in slowmochen -geen idee hoe ik het schrijf-  te gaan. Beau wordt geraakt door de auto, ze vliegt door de lucht en komt met een harde klap op de grond terecht, de auto komt met piepende remmen stil te staan. Beau ligt raar half onder de auto. Haar been ligt heel raar en het lijkt wel of ik een stukje bot zie. Tranen stromen over mijn wangen en ik lijk uit mijn trans te komen. Snel ren ik naar Beau. Ik hoor sirene's aankomen. Nu al? Wie heeft ze gebeld? Ik kijk op en zie dat de ambulance iets verder rijdt. Ik ren naar ze toe, "meneer er is een meisje aangereden kom snel" roep ik. De man kijkt mij aan.

"Nee er is een jongen in elkaar geslagen door een meisje" ik kijk hem aan.

"Meneer dit is veel erger kom alstublieft anders red ze het niet" snik ik. Hij kijkt mij ernstig aan.

"Oké dat meisje gaat mee met deze ambulance ik bel nog een andere" zegt de man uiteindelijk. Alle ambulance medewerkers stormen de ambulance uit. Ik wijs ze de weg. Beau heeft haar ogen open en er stromen tranen over haar wangen. Ze heeft pijn heel veel pijn.

"Het komt goed echt waar deze mensen gaan je helpen en ik kom met je mee" sus ik haar. Ze knikt heel voorzichtig. Ze wordt op een brancard gelegd en ik loop met haar mee de ambulance in. Een tweede ambulance komt aangereden. Meer heb ik niet gezien want die van ons ging met gillende sirenes weg.

Einde Flasback

Ik kijk naar Beau. Er worden slangen aan haar verbonden. Ik heb geen idee waarvoor. De ambulance komt tot stilstand en de deuren worden opengegooid. Beau wordt uit de ambulance geduwd en ik loop mee, nou ja lopen? Eerder rennen. Voor de operatie kamer wordt ik tegen gehouden. Ik barst in tranen uit.

"Alsjeblieft laat me gaan. Ze heeft me nodig, ik heb haar nodig" schreeuw ik uit. Hij schudt zijn hoofd en laat me er niet door. Ik zak langzaam op de grond en begin hartverscheurend te huilen. Ik voel twee sterke armen om me heen en kijk recht in Justin's ogen. Hij geeft me een kus op mijn hoofd en ik nestel me tegen hem aan.

"Beau heeft James geslagen en Beau heeft Amy ook geslagen ofzo James ligt hier ook. Wat heeft die gast gedaan met zijn leven?" fluistert Justin in mijn oor. Zijn warme adem kietelt in mijn nek. Ik knik en grinnik.

"Dat krijgt James ervan, maar waar heeft hij dat dan aan te danken?" Vraag ik. Justin haalt zijn schouders op. Ik veeg mijn tranen weg. Ik voel dat James mij optilt en over zijn schouder hangt. Ik probeer tegen te stribbelen maar Justin is veel sterker dan ik. Ik kan mijn verzorgpaardje nog maar net tegen houden.

Gheheheheh jullie denken nu vast 'WTF verzorgpaardje' jaaaa ik heb een verzorgpaardje genaamd Reno hij is een haflinger en super lief.

Maar nu weer verder over het verhaal waar was ik gebleven? Ehm... Oh ja. Justin is dus veel sterker dan ik ben, hoe kan het ook anders ik heb kippen kracht en hij heeft glitter kracht. Ik grinnik.

Justin zet me weer neer op de grond en gaat op een stoel zitten.

En waar moet ik nu gaan zitten? Er is geen andere stoel hier. Noooouuuuu stomme glitter sterke beer.

Ik kijk hem quasi-boos aan en sla mijn armen over elkaar. Justin moet lachen. Ik probeer boos te blijven kijken.

Wat is er nou zo grappig? Ik wil alleen maar zitten.

Ik draai me om. Justin pakt me vast bij mijn heupen en trekt me op zijn schoot. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder. Justin geeft me een kusje op mijn wang en in mijn nek. Langzaam worden mijn oogleden zwaar en ik val in slaap.

*

Ik voel twee zachte lippen op mijn wang. Ik kreun. Langzaam open ik mijn ogen. Ik zit nog bij Justin op schoot.

"Heb ik je wakker gemaakt poppie?" Fluistert Justin. Ik knik. "Sorry" fluistert hij weer.

"Maakt niet uit hoor glittertje" hij grinnikt bij mijn laatste woord. Ik glimlach. De dokter komt langs lopen.

"Horen jullie bij James en Beau?" Vraagt de dokter. Ik knik.

"Ja" zegt Justin opgewekt.

"Kom maar even mee" zegt hij en loopt voor ons uit. Ik sta op en loop achter hem aan. Justin houdt me bij mijn middel vast. Als we bij een kamer aan komen loopt de dokter daar naar binnen. Daar liggen ze, James en Beau. Vredig naast elkaar. In rust. Nee nee ze zijn niet dood nou ja, dat weten we niet.

"James heeft een hersenschudding en een gat in zijn hoofd er zijn namelijk een paar pumps op zijn hoofd gegooid."

Dus dat heeft Beau gedaan? Oh glitters er is echt iets ergs gebeurt.

De dokter vervolgt zijn verhaal. "Beau heeft een gekneusde rib een gebroken been en in haar rug zit er iets niet goed. Ze ligt momenteel in com-" ik onderbreek hem.

"Maak die zin niet af, dat mag niet." Schreeuw ik en laat me op de grond zakken. Ik huil hartverscheurend. Geen glitters die mij kunnen opvrolijken en geen eenhoorns die mij kunnen helpen. Ik blijf minuten hartverscheurend huilen. Justin zit zachtjes te huilen naast mij. Ik begrijp het niet, waarom huilt hij? Ik pak zijn kin vast en dwing hem me aan te kijken. Ik nestel me tegen hem aan en hij slaat een arm om me heen.

"We hebben elkaar nog glitter beer. En wij gaan wachten tot ze wakker worden, tot Beau wakker wordt. Samen, met zijn tweeën en als James wakker is wachten we met zijn drieën op Beau" fluister ik door mijn tranen heen. En samen blijven we zo uren zitten. Misschien wel dagen. We weten het allebei niet.

------
Hey allemaal ik wou dus niet uit James schrijven omdat ik niet echt zoals James kan denken nou ja dat kan wel maar niet zoals jongens. En James moet ook weer niet op een meisje lijken dus ja daarom.

En hoe vinden jullie het? Niet te dramatisch?

Xx

Why Do You Love Me?Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu