Semua ahli BTS sudah pengsan kecuali Jungkook. Namun,Jungkook x dapat bangun. Keadaannya trsangat lemah.
Manakala Prince ZUTTER yg kejam lagi jahat sedang menyiksa Minho.
Jungkook merangkak ke arah Jimin ñ Jihyo.
Jungkook》Jimin.. bangun.. *sambil menggoyangkan bahu Jimin*
Jimin》*tersedar* ehh.. kita kat manan ni?? Wae dgn hyung2? *toleh arah jihyo* Jihyo x bngun lagi??
Jungkook》sshuu.. senyap skit.. ko tgk tu.. jgn bg prince ape tah nama.. tu nmpak kita.
Jimin》Jadi cmner skrg??
Jungkook》ko tgk rantai yg ko pakai tu..
Jimin》Yer..
Jungkook》Ko ckp..ko dpt rantai tu sejak ko lahirkan??
Jimin》ye laah.. tp..
Jungkook》No tapi2... ko tgk rantai yg minho ñ jihyo pakai..
Jimin》*tgk jihyo ñ minho* nampak sama..jadi betullah yg ko ckp..??
Jungkook》ko lah prince charming..
Jimin》Ak..aku prince??.* brsinar mata*
Jungkook》sekarang ko kena tolong minho ñ jihyo kalah kan prince zutter atau x jihyo,hyung minho ñ BTS akan mati!! "
Jimin》Kalau BTS mati.. abis lah.. album x kan keluar.. BTS comeback xkan wujud lagi..
Jungkook》Dan yg paling penting korang xkan dpt datang kat majlis prkahwinan aku ñ Jihyo..
Jimin》-_-
Jungkook》X pyh wt muke cm tu.. nih skrg kita kena bangunkan jihyo barulah kuasa SPIRIT SIBLING XOXO akan brfungsi.
Jimin》Okeyh2!! *tgk jihyo* Jihyo!! Jihyo!! Jihyo!!
Jungkook》Jihyo xkan bngun dgn cara mudah mcm tu..
Jimin》Huh!! Jimin pernah tgk cerita puteri salju.. hanya cinta sejati yg dpt menghapuskan sihir itu ñ Princess akan bangun..
Jungkook》Dah tu cerita puteri salju.. ni realiti..kalau yer pun.. sape cinta sejati Jihyo??
Jimin》sape lagi..??* jongket kening*
Jungkook》Ok!Jungkook pun mencium dahi Jihyo. Jihyo x bangun.
Jimin》ko buat betul2?!! *trkejut*
Jungkook》Aku ingat ko suruh buat betul2?? *malu gaban*Yong hwa》korang wat pe??!!*melihat jungkook ñ jimin*
Minho》*terjatuh lemah*
Yong hwa》*mara ke arah jungkook*
Minho》Jungkook!! Ambik rantai Jihyo.. gantikan jihyo..
Jungkook》o..okkk*kalut*Selesai mengambil ñ memakai rantai milik jihyo. Jungkook ñ Jimin pun bangun.
Mereka ke arah Minho dgn mengelak libasan pedang api Prince zutter.Minho》pegang rantai masing2 Ñ pejam mata..
Jungkook ñ Jimin》*ikut kata minho*
Minho》Kuasa SIBLING XOXO!!!
*jerit dgn brsemangat waja*
Jungkook ñ Jimin》*blur* krik..krik..krik..
Minho》*buka mata* Korang kena jerit jugak mcm aq.. k.. start dari mula..
Jungkook》okeyh2..
Jimin》nae..
Jungkook,jimin ñ minho》 SIBLING XOXO !!!Sekarang mereka sudah berada dlm baju perisai besi. Dgn sebilah pedang sbg senjata.
Minho》Satu cara jer utk kita kalah kan dia..
Jungkook》cmner??
Jimin》Potong kepala dia.
Minho》Cmner ko taw??
Jimin》Teka jer.. tapi be..betul ke?? *trgagap*
Jungkook》Okeyh..* brlari ke arah yong hwa*
Minho》Jimin jomlah...*brlari ke arah yong hwa gak*
Jimin》*kaku* Tapi.. aku tak..takut..Minho ñ Jungkook bergabung utk melawan Yong Hwa a.k.a Prince Zutter.
Namun,gagal Minho ñ Jungkook x trdaya apabila Yong hwa menolak mereka dgn dasyat sekali.
Yong Hwa》sekarang giliran kow! *mghampiri Jimin*Be continue..
YOU ARE READING
MY PRINCESS +BTS
Fanfiction『✿』First Impression korang apabila aku cakap seorang ahli BTS ni adalah seorang Putera Raja yang hilang ? 『✿』Weih ! Fikir logiklah, ada ke putera yang Swag macam Minyoongi? Mengarut bercakap macam Namjoon? Ter-overdose gedik macam Hoseok? 『✿』Taehyun...