Keyifli okumalar (:
"evet şebnem niye çağırdın beni"
"konuşmak istiyorum selim"
"dinliyorum"
"b-ben boşanmak istiyorum"
Şebnem, rahatsızlandığı gece yanında olup daha sonra olmayan Selim'in bu hallerinden oldukça rahatsız olmuştu. Çocukları olacaktı ve onlar hala ne yapacaklarını bilemez halde yaşıyorlardı. Herkese karşı oynadıkları mutlu rolü Şebnem'i iyice yormuştu. Bir gece aşerme ile uyandığında yanında bulamadığı kocasının yokluğu iyice canına tak etmiş ve Selim'e "daha ne kadar böyle devam edecek ben seni özlüyorum" diye attığı mesaja karşılık alamayınca iyice sinirlenmiş ertesi gün akşama doğru Selim'i konuşmak üzere evlerine çağırmıştı. Kocasına dileğini ilettiğinde ise bir sürü duygu karmaşası içine ittiğini biliyordu Selim'i.
"ne diyorsun şebnem sen"
"gayet açık söyledim ama anlamadıysan buyur evrakları"
"sen benimle kafa mı buluyorsun? Ne demek boşanmak hangi yüzle bunu dersin sen ya"
"ne demek ya hangi yüzle Selim? Ne yaşadığımızın ne yaşattığının farkında mısın?"
"kimin yüzünden acaba"
"benim yüzümden mi?"
"ya ne?"
"Selim ben durup dururken böyle bir şey yapmadım herhalde"
"Şebnem yaptığının affedilir yanı var mı sen beni çocuğumla korkuttun resmen"
"oyundan"
"önemi var mı?"
"var Selim İnan var" Sesinin kontörlünü artık kaybettiğinde aynı zamanda ayaklanmış volta atmaya başlamıştı. Selim sakince karısını izlerken bir anda derin nefes almasının patlamaya hazırlık olduğunu biliyordu.
"Ya sen beni aldattın resmen"
"sende oyun oynadın"
"Selim! Hatırlıyor musun senin o yediğin naneyi gördükten sonra olanları hani biz bebeğimizi kaybetme tehlikesi geçirdik? Bak oyun falan değildi o olan ben içimden kaydığını hissettim! Kâbuslar gördüm ben be! Sen içkinin etkisi o bu diye yalanlar bahaneler sıralarken ben bebeğimiz bize, bana tutunsun diye yerimden kalkmadım. Sen, ben bir intikam aldım, oyun oynadım diye boşanıyoruz dedin! Ya ben senin bana yaptığın onca şeye rağmen bu iki kelimeyi bugüne kadar kullanmadım. Ne kadar kolaymış senin için boşanmak istemek. Al işte benim içinde kolay imzala o evrakları bitsin bu iş!
"Ben dedim de boşanma davası mı açtım Şebnem"
"açsaydın Selim! Ne boşanma davası açtın ne de yarama merhem oldun! Ne olacak böyle... Nereye kadar böyle oyun oynayacağız!"
"oyun oynamıyoruz biz şebnem"
"oynuyoruz Selim... Bildiğin evcilik oynuyoruz. El aleme iyiyiz evde düşman diyeceğim ama aynı evde bile değiliz. Ya sen nasıl beni bu halimle yalnız bırakabilirsin söyler misin? Hamile karını evde yalnız nasıl bırakırsın sen Selim"
"evde görevliler var"
"farz etti odamızda uyurken fenalaştım kalkamadım yerimden ne olacak... Beni en önemlisi de bebeğimizi kaybettiğinde ne olacak selim... Yokluğumuzu hiç düşündün mü?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu (ŞebSel-Kaçak Gelinler )
General Fictionİki yürek, İki farklı acı, Bir bütün olabilecek mi? Yaralarını birlikte mi saracaklar yoksa daha mı çok yaralayacaklar birbirlerini hep birlikte öğreneceğiz..