Keyifli okumalar (:
*****
"Şebnem'in bir adamla öpüşürken çekilmiş fotoğrafı olduğunu bilmiyor muydun Selim?"
"ne!"
Şebnem ve Selim'in ağzından bir anda ve yüksek sesle çıkan bir kelime sanki Zehra hanımın bir kulağından girip diğerinden çıkmış gibi sakince koltuğa oturduğunda şebnem dolan gözlerindeki yaşları geriye itmeye çalışırken aynı zamanda da annelik içgüdüsüyle karnını sarmalamıştı bile. Yine bir sorun hızlıca giriyordu hayatlarına.
"Anne, ne diyorsun sen?"
"Duydun işte, daha doğrusu şöyle siz ikiniz resmen boşanıyorsunuz artık bu iş bitiyor bitmezse yarın çıkacak haberler sonucunda kalp krizi geçirecek kişilerin listesi epey uzun diye tahmin ediyorum"
Şebnem duydukları karşısında histerik bir kahkaha atmaya başladığında Selim bunun sonunu iyi biliyordu. Annesi belki de ömründe duymadığı lafları birazdan Şebnemden duyacaktı.
"Siz ömrünüzde bir kere bile annelik yapmamışsınız şimdi gelmiş karşıma benim anneliğime bulaşacağınız söylüyorsunuz öyle mi?"
"ben öyle.."
"yok ben salak falan değilim bu tehdidin arkasını net görebiliyorum ama anlayamadığım olay şu? Hadi bana böyle bir şey yaptınız ki o fotoğrafın gerçek olmadığını ortaya çıkarmamız yarım saatimizi bile almaz sonuçlarına hazırlık yaptınız mı?"
"Sahte değil"
"Anne Şebnem'in beni aldatmış olma ihtimali yok"
"Bu kadar güvenme bence oğlum"
"Bana oğlum demeyi keser misin ağzına hiç yakışmıyor"
"neyse! Diyeceğimi kısa ve net açıklayayım sonra da size kapıyı göstereyim Selim ile kendi sorunlarımız bize yetiyor zaten.. Kısaca Zehra Hanım yarın gazetelerde bana, sevdiklerime, evliliğime, çocuğumuza zarar verecek bir şey görürsem ertesi günkü gazetenin ekonomi bölümünün manşeti belli. İnan Holding iflasını açıkladı"
"Şebnem"
"ne demek bu?"
"bir imzam ile ortaklığa son verip bütün ekonomik desteğimizi geri çekerim ve iflasınızı öyle hızlı açıklamak zorunda kalırsınız ki benim imzam daha kurumamış olur"
"Selim ne diyor bu kadın"
"Ne diyeyim anne ne söylememi bekliyorsun. Evime gelip, karımı daha doğmamış çocuğumu tehdit ediyorsun ne diyeyim ben Şebnem'e. Ya bir kere annelik yapmamış birisin sen şimdi neyin koruması bu neyin derdindesin"
"ben söyleyeyim Selim annenin derdi ne...Senin mutlu olmandan nefret ediyor."
"Sana mı düştü bunun analizi"
Zehra hanım Şebnem'in üzerine doğru yürüdüğünde şebnem az önceki kendine güvenen halini kenara bırakıp geri adım attığında arkasındaki kırılmış sehpayı hiç hesaba katmamıştı. Selim duruma müdahale etmeye kalktığında ise işler hiç planlandığı gibi gitmemiş Şebnem'i koruyayım derken Zehra hanımın Şebnem'i itmesi sonucu ikisi birden yere düşmüş ama kalkan sadece şebnem olmuştu.
Zehra hanımın çığlığı eşliğinde hemen Selim'e döndüğünde gözlerindeki acıyı görebilmişti.
"S-selim iyi misin"
"Sır-sırt-sırtım ç-çok a-acı-acıyor"
"Tamam ambulans çağırıyoruz kıpırdama tamam mı lütfen kıpırdama"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Evcilik Oyunu (ŞebSel-Kaçak Gelinler )
General Fictionİki yürek, İki farklı acı, Bir bütün olabilecek mi? Yaralarını birlikte mi saracaklar yoksa daha mı çok yaralayacaklar birbirlerini hep birlikte öğreneceğiz..