VAKANTIE !!!

187 2 0
                                    

*TRIIIINNNGGGGG* Ja eindelijk. School is gedaan, examens zijn achter de rug en dan nu VAKANTIE! Nienke is 16jaar, bijna 17. Ze heeft al super veel gepland, bijna heel haar zomervakantie zit al vol. Als ze thuis komt zet ze haar computer op. ze opend haar mail een ziet dat ze mail heeft van een casting site. "OH YEAH ik ben geselecteerd voor vaste figurant bij skilz! Dat is dus meedoen met alle figuraties!" Nienke haar geluk kan niet op. Ze is super blij want elke figuratie opdracht bij skilz betekend een kans om haar idool beter te leren kennen. "Rick Mackenbach aangenaam ik ben Nienke Blommenstein en ik ben je allergrootste fan!" Nienke is al volop voor de spiegel aan het oefenen hoe ze Rick zou aanspreken. Op een gegeven moment roept haar mama "Nienke er is telefoon voor jou!" "Ik kom al!" Roept Nienke. Eens Nienke aan de telefoon is hoort ze dat het aar vriendin Clara is. Clare vraagt of Nienke morgen meegaat naar een optreden van Ralf, ze heeft namelijk vernomen dat Rick ervoor bij gaat zijn. Nienke vindt het super lief en stemt meteen toe"oké we zijn morgen om 10uur bij jou" zegt Clara "is goed! Kusjes!" Zegt Nienke. na het telefoon gesprek ploft Nienke neer op haar bed, ze begint volop te fantaseren over wat er allemaal zou kunnen gebeuren waardoor ze Rick leert kennen. Nienke is door het dolle heen, morgen gaat ze eindelijk haar idool zien! Zou hij haar naam weten? Ze heeft hem tenslotte al vele brieven geschreven. Nienke gaat naar de keuken om haar mama te zeggen dat ze morgen met Clara naar Ralf zijn optreden gaat, haar mama vindt het oké. Na het eten gaat Nienke alles klaarleggen voor morgen. "Wat zou ik allemaal moeten meenemen? Deodorant, een kam en mijn fototoestel. Oh ja misschien kan ik morgen men brief persoonlijk afgeven!" Nienke kan het nog altijd niet geloven dat ze morgen Rick gaat zien. ze zet als status of Facebook: "OMG tomorrow I'm gonna meet my idol!" ze denkt bij haar eigen: Ach ja het is misschien niet zo een correct Engels, maar dat maakt niet uit, de examens zijn toch gedaan. Clara is ook online op Facebook. In de chat zijn ze volop aan het verzinnen wat er morgen allemaal zou kunnen gebeuren, Clara is enorme fan van Ralf, ze heeft hem al heel vaak gezien. ze weet alles over hem, net zoals Nienke alles over Rick weet. Twee uur later roept Nienke haar mama dat het tijd is om naar bed te gaan. Nienke legt haar kleren voor morgen al klaar, ze moet er wel piekfijn uitzien!Een half uur later ligt ze in bed en begint te fantaseren. Haar hart begint hard te bonken als ze zoveel aan Rick denkt. Even later valt ze dan toch in slaap.

everytime that you walk awayWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu