"Happy birthday!" Roept Nienke haar mama, die zojuist stil Nienke haar slaapkamer is binnen gekomen, "opstaan jarige meid!". Nienke schiet wakker. Vandaag wordt ze 17jaar. Als ze benedn komt staat Clara ook al in de woonkamer. Er staat taart op tafel en op de zetel liggen cadeautjes. "Nou meid maak dit cadeautje maar eens open :)" zegt Clara, die haar cadeautje aan Nienke geeft. Nienke is benieuwd en maakt het snel open. Er komt en grote lach op haar gezicht. " oh een gsmcase met een foto van Rick en mij! Clara je bent een schat!" Roept Nienke. Ze geeft Clara een dikke knuffel en verwisseld de oude gsmcase meteen met de nieuwe. " nou meid nu dit cadeautje." Zegt nienke's mama. " wouw 2VIPtickets voor bandits and friends. Een voor mij en een voor een vriendin. Dankje mama!" Nienke geeft haar moeder een dikke zoen. " jij mag met me mee gaan VIP'en Clara." Zegt Nienke. " DANKJE!" Schreeuwt Clara uit. Nadat alle andere cadeautjes ook zijn uitgepakt en alle kaartjes, die in de brievenbus zaten, zijn open gemaakt, gaan Nienke, haar mama en Clara taart eten. De tijd vliegt als het leuk is en dat hebben ze gemerkt. Ook vandaag moet Nienke gaan figureren bij skilz, deze keer samen met Clara. Ze moeten er over een halfuurtje zijn. Nienke gaat zich razendsnel omkleden. Als ze aangekomen zijn op de set wordt er verteld wat hun rollen zijn. Clara en Nienke zitten jammergenoeg niet bij elkaar in de groep. Als Nienke op de set moet zijn, gaat Clara even naar Rick toe. " he Rick, ik ben een vriendin van Nienke. Ze is een hele grote fan van je en ze is vandaag jarig. Zou je haar aub een fijne verjaardag willen toewensen?" Vraagt Clara. " euhm hallo, jaja Nienke is jarig ik weet het kijk maar. " zegt Rick terwijl hij zijn gsm laat zien. Clara ziet dat Rick een herinnering had gezet voor Nienke haar verjaardag. " oh dat gaat Nienke super vinden!" Zegt Clara enthousiast " ja maar ik moet naar de set.sorry" meld Rick. Tijdens de pauze zitten Clara en Nienke op een bankje. Rick komt naar ze toe " hé Nienke gelukkige verjaardag he!" Zegt hij en hij geeft Nienke 3verjaardagskussen. Nienke begint te blozen. Clara geeft haar een stootje omdat Nienke nog geen Dank u of zo heeft gezegd. " euhm, dank je" zegt Nienke die zo gewoon mogelijk probeert te doen. Vanbinnen flipt ze helemaal. Haar idool heeft haar zojuist een gelukkige verjaardag toegewenst. Dit is ongelofelijk! " ik heb ook nog een klein cadeautje" zegt Rick en hij geeft een heeeeel klein pakje af. " oh maar dat moest toch helemaal niet." Zegt Nienke, die stiekem super blij is. Nienke maakt het pakje open. Er zit een briefje in. " lees het maar hardop voor." Zegt Rick. " Nienke ik wens je een fijne verjaardag toe. Maak er een fijne dag van! Ik ben blij dat ik ook een beetje kan meegenieten van je verjaardag. Je bent een topmeid! Dikke verjaardagskussen Rick" leest Nienke voor. " DANK JE !" Roept ze uit en vliegt Rick rond de nek. " graag gedaan" zegt Rick. Dat papiertje verliest ze nooit meer ze steekt het in haar gsm. " mooie gsmcase haha" zegt Rick. " dank je, heb ik van Clara gekregen." Zegt Nienke. " iedereen terug op zijn plaats gevraagd" roept de regisseur door een megafoon. Nienke en Rick nemen afscheid want Rick is vandaag niet meer nodig. Na een lange dag komt Nienke thuis. Morgen is haar verjaardagsfuif. Vandaag op tijd in bed is de boodschap! Ze meld zich jog even aan op Facebook en plaatst een status " vandaag onvergetelijke verjaardag gehad met idool en beste vriendin <3" juist als ze wilt afmelden krijgt ze een melding " Rick Mackenbach vindt je status leuk" Nienke is blij, dit is een perfecte afsluiter van een onvergetelijke dag. Ze gaat in bed liggen. Haalt het briefje nog even uit haar gsm, leest het nog een keer, bergt het terug veilig op en gaat slapen.
JE LEEST
everytime that you walk away
Fanfictiondit verhaal gaat over een meisje, Nienke. ze krijgt vaak kansen om haar droom waar te maken, jammer genoeg is er altijd wel een hindernis die het tegenhoudt, of zou het toch lukken?