"Nienke wakker worden! Clara is over een half uur hier!" "WHAAAAT een half uur?" Nienke springt uit bed, neemt haar kleren een loopt naar de badkamer. 20minuten later is ze klaar en gaat ze naar beneden. "Wauw Nienke wat zie jij er goed uit!" Zegt haar moeder. "Dank je mam!" Nienke eet snel een boterham en pakt haar tas. *DING DONG* Daar is Clara! Vandaag is de grote dag, Nienke gaat eindelijk Rick ontmoeten. " Doei mama!" Nienke rent naar buiten en geeft een knuffel aan Clara "Dankje dat ik mee mag, het wordt fantastisch!" Na anderhalf uur rijden komen ze aan op de plaats waar het optreden zal plaats vinden. "En dan nu nog 1uur wachten voordat het optreden begint" zegt Clara. " En dan zie ik Rick EIND-DE-LIJK!" Zegt Nienke. Clara lacht. Nienke is super nerveus, ze heeft veel zenuwen. Gaat Rick haar naam weten? Wat vind Rick van haar brieven? Zouden ze vrienden kunnen worden? Eindelijk zal ze een foto met hem kunnen bemachtigen! Eindelijk is het zo ver, het optreden begint. "Hé, Nienke, wat is er? Je kijkt niet echt zo gelukkig." Zegt Clara. "Rick is nergens te bespeuren." Zegt Nienke. Halverwege het optreden ziet Nienke Rick plots Backstage staan. Nienke begint te flippen en kan niet wachten tot het optreden gedaan is zodat ze naar hem toe kan. Een kwartier later is het optreden gedaan. Nienke en Clare stormen naar de plaats waar over 5minuten de handtekeningen en meet en Greet zullen plaatsvinden. Nu wordt Nienke nog nerveuzer. "Er staat ongeveer 20man voor ons in de rij, dus het zal ongeveer een kwartiertje duren voor we aan de beurt zijn" zegt Clara . "Zo lang nog?" Denkt Nienke. Eindelijk het einde is in zicht.Maar waar is Rick? Nienke kijkt om zich heen, Rick is nergens te bespeuren. "Volgende!" Zegt een security-agent. na de foto en de handtekening vraagt Nienke aan Ralf waar Rick is "dat moet je aan mijn moeder vragen, ik zou het eigenlijk niet weten. MAAAAM! Deze meisjes willen jou iets vragen! Prettige vakantie nog meisjes." Zegt Ralf. Nienke en Clara gaan naar Heleene "Wat willen jullie weten?" Vraagt Heleen. " Ik zou graag weten waar Rick is , ik ben een enorme fan en wil hem graag even spreken, een handtekening vragen en met hem op de foto." Zegt Nienke. "oh dat is heel leuk, maar ik vrees dat ik niet zo een goed nieuws heb" zegt Heleene. Nienke wordt triest. Heleene vervolgt: "Rick is helaas recht na het optreden vertrokken, hij moest nog naar een verjaardag van een vriend" Nienke krijgt tranen in haar ogen " sorry meid, de volgende keer zie je hem vast wel." Zegt Heleene. Nienke loopt huilend weg. Clara loopt haar achterna. "Hé Nienke, gaat het?" Vraagt Clara. "Natuurlijk gaat het niet! Ik heb Rick niet ontmoet, ik heb hem mijn vragen niet kunnen stellen, ik heb hem mijn brief niet kunnen afgeven, ik heb zelfs geen foto met hem!" Zegt Nienke verdrietig. "Oh komaan meid, volgende keer lukt het je vast wel" zegt Clara. Nienke is helemaal van streek. " ik wil NU naar huis!" Zegt Ze. "Is goed, kom we gaan" antwoord Clara. Nadat ze thuis gekomen zijn loopt Nienke meteen naar boven. ze schrijft, op de brief die ze al geschreven had, het nummer 1.Daar na schrijft ze een brief, nummer 2. Ze schrijft over alles wat er vandaag gebeurt was en verteld hoe,triest en teleurgesteld ze was. Als ze eraan terugdenkt krijgt ze weer tranen in haar ogen. Nienke kleed zich om en gaat huilend op haar bed liggen, morgen doet ze de brief wel op de post.
JE LEEST
everytime that you walk away
Fanficdit verhaal gaat over een meisje, Nienke. ze krijgt vaak kansen om haar droom waar te maken, jammer genoeg is er altijd wel een hindernis die het tegenhoudt, of zou het toch lukken?