"Baik kau lepaskan dia. Tak malu ke buli budak nerd ?"
Buli budak nerd ? Wait dulu pon aku macam tu jugak. Pembuli . Bhahahaha. Tapi sejak masuk sekolah ni terasa nak jadi baik. Salah seorang dari 9 lelaki itu datang kearah ku yang tengah bersandar kat dinding acah acah cool. Aku sempat menjeling pada name tag nya "Park Chanyeol". Sekarang ini dia berada di betol betol dihadapan ku sambil menundukkan sedikit badannya kerana terlebih lonjong. Aku perasan anak matanya melihat aku dari atas hingga bawah. Err..
"Kalau aku malu, aku tak buli dia. Kau buat apa kat sini ?! Ini tempat larangan ! Baik kau blahh sebelum apa apa terjadi pada body kau !"
"Kau ingat aku kecut dengan kau ?! Memang tak arghh citenya! capang ! Lonjong ! Avatar ! Idiot !"
Entah kenapa aku kutuk dia macam kutuk tak tahu nak bagi ayat pedas. dia memandang aku tajam. Kakinya setapak setapak kearah ku. Aku kaku apabila muka dia tak jauh 1cm dengan aku. Rapat. Mata kami bertentang. Pipi aku yang gebu ni mula kemerah merahan (XD) aku menundukkan kepala aku.
"Asal tunduk malu ?"
"Malu ? Memang tak lah ! Tapi tolong jauh sikit dari aku boleh tak ?!"
"Tak boleh ! Kau yang tempah mautkan"
Aku terus sepak kaki dia. Yeahhh akhirnya jarak kami jauh pon. Aku melihat dia mengerang kesakitan. Yelah, kaki budak tomoy memang tendang padu lah citenya. Tanpa berlengah aku menolak dia. Bontotnya mencium lantai. Padan muka.
"Woi ! Apa kau buat?!'
Kata salah seorang kawan si Chanyeol tu.
"Asal kau pon nak lawan aku jugak ke ?!"
Balas aku. Dia hanya ketawa melihat aku mengengam penumbuk. Sakit hati mula membera dalam hatiku. Aku datang ke arahnya. "kedebush". Lelaki itu terjatuh. Aku meniup penumbuk ku acah acah macam koboy lepas abis menembak.
"Woi ! Tangkap Yeoja tu!"
Tangkap what ? Tangkap ? Hahaha. Ingat aku kecut. Aku mengambil besi yang entah dari mana munculnya. Aku bertarung dah macam IpMan. Lastnya semua disitu tumbang. (Amboii imaginasi kau..hihihi)
"Lain kali jangan cakap besar ! Buruk padahnya!"
Aku mencampakkan besi itu kearah Chanyeol. Nasib tak kena muka dia. Kalau tak hancur wajahnya yang comel tu. Aku melihat budak nerd yang tengah duduk di sudut tepi dinding ketakutan.
"Awak Oke ?"
Dia hanya mengangguk. Badannya mengigil. Aku melihat dia dari atas hingga bawah. Mata aku meliar kearah seluarnya.BASAH.
"Awak terkuncil ke ? Haha"
"Saya.. Saya...takut...sangat..."
Aku ketawa terbahak bahak. Wajahnya merah padam. Aku menghulurkan tangan. Lalu memngangkatnya untuk berdiri.
"Dah... Jom pergi cuci. Bawak baju lebih tak ?"
"Ba..wa..k.."
Aku menemaninya ke tandas. Menunggu di luar tandas macam orang tak betol je aku ni. Ada jugaklah beberapa orang lelaki tengok aku. Ada yang membisik sambil menjeling . Der aku kat luar tandas lelaki bukan kat dalam ! Err. Budak nerd itu pon keluar.
"kenapa awak tak balik kelas lagi?"
"Saya tunggu awak. Takut nanti awak dibuli lagi. Haha. Nama saya Kinah"
"Nama saya Jinwoo"
Aku menghulurkan tangan dan kami bersalaman. Selesai sesi kenal kenalan. Kami berdua balik ke kelas.
Skip
"Aku tak puas hati dengan pempuan tadi tu ! Hyung apa kita nak buat ?! " Sehun
"Tengok dia, macam budak baru je kat sekolah kita" Kai
"Budak baru ? Patutlah dia tak takut kan kita!" Xiumin
"Dah DIAM" Chanyeol
Lantang suara chanyeol. Malu akibat dipukul oleh seorang perempuan.
"Aku tak kesah sapa pon dia ! Tapi dia perlu diajar ! Dan budak nerd tu ! Aku perlukan dia ! Untuk balas balek apa yang group dia (winner) dah buat kat Jongdae dgn Baekhyun !
Chanyeol menendang tong sampah . Sampah sampah bertaburan dia atas lantai ! Amarahnya tinggi macam dia jugak tinggi. Hiks
"Kai ! Aku nak kau siasat dia ! Kumpulan dia jugak ! Aku pasti yang dia mesti ada geng ! Lepastu aku tahu nak buat apa"
Chanyeol tersenyum. Idea jahat mula menguasai mindanya.
Pejam celik pejam celik dan seminggu Kinah,Syu, Jiha, Nina
Bersekolah disitu. Tapi masih awal lagi bagi mereka mengenali betapa kejamnya sekolah itu.