~ OO3 ~

1.3K 73 14
                                    

Harry Styles.

Met een pijnlijke kreun schoot ik overeind. Nog altijd zat ik in het inmiddels verlichtte kamertje. Het bleek dan nu dus alweer de volgende ochtend te zijn. Louis was niet thuisgekomen. Mijn buik maakte grommende geluiden wetend dat ik honger had kon ik alleen maar staren naar de deur. Hopend op dat ene moment dat de deur openging en Louis me hieruit kwam halen maar het tegendeel bewees zich. Nadat ik het gevoel had dat ik al uren aan het staren was gebeurde er nog niets.

Ging hij me hier achterlaten? Zou ik hier gaan sterven? Dat kon toch allemaal niet. We leefden hier niet in films maar als ik zo om me heen keek had het nog best op een van die gruwelijke film scenes kunnen lijken. Waarom overkwam mij dit. Waarom was Louis niet gewoon nog diezelfde jongen zoals ik hem leerde kennen. Een zucht rolde over mijn lippen terwijl ik probeerde op te staan. Dat zitten was ik wel een beetje zat geworden. Mijn botten kraakten toen ik eenmaal recht overeind stond tranen van de pijn stonden alweer in mijn ogen en ik kon elk moment weer door mijn benen zakken.

Zoals ik had voorspelt viel ik nog geen 5 seconden na de tijd terug op de grond en automatisch verliet een snik mijn mond. Ik voelde me een watje, ik kon niet eens meer opstaan! Het frustreerde me maar maakte me tegelijkertijd nog kwaad op mezelf ook. Louis moet toch een rede hebben voor zijn gedrag, vind hij mij niet meer leuk genoeg? Doe ik soms dingen fout? Uren kon ik daar over piekeren maar het zou me niet bepaald helpen om hieruit te komen. 

Met het beetje energie dat ik nog in me had gaf ik een trap tegen de deur waarna meteen een gil van de pijn mijn mond verliet. Ik likte een aantal keer over mijn lippen maar ze bleven nog altijd droog. Ik had nood aan drinken en eten maar tegelijkertijd moest ik ontzettend nodig naar de wc. Ik had het gevoel alsof we alweer 2 uren verder waren en nog altijd was er geen spoor van Louis te bekennen. 

De moed begon me in mijn schoenen te zakken. Ik had geen benul van de tijd want mijn mobiel lag nog beneden.  Maar ik had al zo'n klein vermoeden dat het al rond het avonduur begon te raken. Ik spitste mijn oren en mijn ogen gingen wijd open toen ik een duur van beneden hoorde dichtslaan. Gelach vulde het huis terwijl ik Louis kon horen praten. De manier waarop deed me walgen hij was dronken. Maar op het moment kon me dat niet schelend ik moest hier weg.

,,Louis!'' Ik begon als een idioot te roepen en hoeveel pijn het ook  deed een aantal keer sloeg ik zelfs op de deur. Voetstappen kwamen dichterbij en mijn hart maakte een sprongetje zou ik hier dan nu eindelijk uitkunnen. ,,Niet hier Niall.'' Louis lachte zacht. ,,Maar ik wil je zo graag Louiehh.'' Allebei praatten ze met dubbele tong maar het tafereel wat achter een gesloten door afspeelde liet me weer ineen zakken. Louis ging vreemd terwijl hij zou moeten weten dat ik hier nog altijd opgesloten zat.

,,Louis!'' ik deed nog een poging wetend dat het niets zou uithalen. Ze waren te dronken om te horen en een deur sloeg hard dicht. De geluiden die ik daarna hoorde deden me walgen maar tegelijkertijd braken ze mijn hart. Louis was een kamer hiernaast seks aan het hebben met zijn beste vriend. Mijn Louis. Het feit dat hij vreemd ging deed me niet eens zoveel pijn want ik had het kunnen zien aankomen. Het feit dat hij wel de goede Louis is voor Niall. Dat is wat me pijn deed. 

,,Harder Niall! Ohmygod je bent zo goed!'' Gelach gemengd met kreunen bleven mijn gehoorgangen binnenstromen en ik drukte vrijwel meteen mijn handen ertegenaan hopend dat het zou stoppen. Tranen gleden over mijn wangen van verdriet. Twee schreeuwen weerklonken in het huis wetend dat de beide jongens waren klaargekomen en nu uitgeput in slaap vielen liet ik mijn handen langzaam zakken. Emotieloos staarde ik voor me uit. Het leek alsof al mijn gevoel uit me gezogen was.

Ik was zojuist een soort van getuige van Louis die vreemd ging. Na een aantal minuten gestaard te hebben leek ik pas echt te beseffen wat hier gebeurde. Hoelang deden ze dit al, Hadden ze veel plezier? Hoewel ik mezelf wel kon slaan door die vraag natuurlijk hadden ze plezier anders deden ze het niet. Ik had moeten weten dat ik niet goed genoeg was voor Louis, Ik had moeten weten dat de dag er sneller zou zijn dan ik dacht. Maar bovenal ik had voor mezelf op moeten komen toen hij me zonder pardon hier opsloot om vervolgens met zijn 'beste vriend' naar bed te gaan. 

Slapen deed ik niet eens meer. Ik was klaar wakker. Hoewel ik er niet aan zou moeten denken bleven de geluiden in mijn hoofd rondspoken. Helaas dacht ik in beelden en zag ik hoe een lachende Louis Niall bereed. En als vanzelf gleden de tranen weer over mijn wangen ik was het ook gewoon weg niet waard. Natuurlijk ging Louis vreemd met iemand die knapper, beter, leuker en zelfs stoerder dan mij zou zijn. Louis deed me pijn niet alleen fysiek maar ook mentaal. Hoelang was ik nog van plan dit te pikken. Ik wist dat ik er vuil over na dacht maar het nooit na kwam.

Ik was nu eenmaal verliefd op Louis. Ik vergaf hem te snel alleen omdat ik zoveel om hem gaf. Ik houd van alles wat hij doet. Toen begon hij me te slaan en veranderde mijn wereld Helaas zag ik alleen de goede dingen van Louis en na dit werd ik toch wel even de realiteit in gesleurd. Het werd tijd dat ik voor mezelf koos. Hoe moeilijk dit ook was. Ik moest nu eens mezelf kiezen doen wat goed deed ookal wist ik dat Louis verlaten niet zo makkelijk was als dat mijn gedachtes dat dachten. 

,,Harry.?''

Een naakte Louis stond bevroren in de deuropening terwijl ik alleen maar kon staren. Ik deed niet eens de moeite om op te staan ik kon alleen maar naar hem kijken.

,,Waarom Louis? Waarom.'' Mijn stem brak.

~

YAY. 

So ik heb nu ook weer een gezellig chaptertje van deze voor jullie lol .

mijn Nederlands is soms zo perfect tho. 

Maar zoals ik ook bij mijn andere verhalen herhaal;

Het leek me dus leuk jullie soms eens op de hoogte te houden van dingen en daarom kunnen jullie mij volgen op twitter of toevoegen op facebook. Waar ik vanaf nu regelmatig dingen ga plaatsen over hoe en wat

Twitter ; PayneKallerHood

Mijn facebook is te vinden onder de naam ; Nadja Payne Käller Hood Ibrahim 

Dikke X

All The Lava xxxxx


No Control/Over Again ~ Larry  StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu