~ OO8 ~

633 38 9
                                    

Louis Tomlinson ( HAHAH )

Ik wist niet meer hoe ik thuis was gekomen maar ik was er. ,,Harry?!'' ik riep de jongen zijn naam een aantal keer maar antwoord kreeg ik niet. Ondankbaar dat hij was liep ik woest naar boven maar het besef kwam hard aan toen de kastdeur open stond en meer als de helft van zijn kleding van de planken waren verdwenen. ,,Payne.'' ik was woest nee ziedend, ik had het er zelf naar gemaakt alweer.. dat wist ik al wel maar hier kwam hij niet mee weg. Harry was nog altijd mijn vriend en enkel en alleen van mij. Hoewel als hij wist met wie ik het allemaal alweer gedaan had dan zou hij woedend worden en weggaan voor altijd maar voor nu kon ik enkel denken aan het idee van Harry in Liam zijn huis. Het deed me naar mijn sleutels grijpen en met grote stappen bereikte ik de voordeur. Toen ik die opentrok keek ik recht in het gezicht van Liam. 

Ik wil hem zo hard op zijn bek slaan maar toen vielen me zijn natte wangen op. Het regende niet, hij had gehuild. ,,Waar is Harry!'' Liam sloeg zijn ogen neer en ik trok hem aan zijn armen het huis in waar hij zichtbaar van schrok de deur knalde dicht en ik duwde hem er hard tegenaan. ,,Payne, ik vraag het je nog een keer waar is Harry?'' hij slikte ,,Hij is weg Louis.'' een schamper lachje verliet mijn mond ,,Dat zie ik godverdomme ook wel maar jij-'' ,,Godverdomme! Louis hij is weg! Ja hij was bij mij, maar hij heeft zijn spullen gepakt en hij is vertrokken.'' Mijn mond viel open normaal had ik Liam allang geslagen voor het feit hoe hij tegen me praatte maar nu hoorde ik enkel nog zijn woorden in mijn hoofd nagalmen Harry is weg en hij weet ook niet waar hij is.

,,Ondankbaar rot joch.'' Schold ik Harry uit in het algemeen Liam leek die opmerking echter niet te accepteren en gaf me een harde duw. ,,Jij gore klootzak! Je verdiend Harry niet eens en ik snap niet waarom ik je dit verteld heb.'' Liam gaf me nog een harde duw na en verliet het huis. ,,Klootzak!'' schreeuwde ik hem nog na waarna ik mijn sleutels liet vallen en mijn telefoon greep. Harry kon het vergeten ik ga niet als een of andere puppy achter hem aanlopen dus drukte ik het welbekende nummer in. 

,,Hemmings, Get you're ass over here.'' 

De telefoon gooide ik op de bank en ik begon dingen klaar te zetten. Met dingen bedoelde ik drank,wiet en wat pillen. Harry moest niet gaan denken dat hij door weg te gaan de touwtjes in handen had hij kon het mooi vergeten. Vanavond word geweldig en dat terwijl hij zielig en alleen zit weg te rotten. Ik weet niet wat ik dacht want Harry en ik waren een maar op dit moment had hij pech. Mijn gedachtes werden verstoord door iemand die ongeduldig op de bel drukte een grijns vormde zich op mijn gezicht toen ik de deur opentrok ,,Hemmings kom er in.'' De jongen drukte een natte kus op mijn mond voor hij zichzelf comfortabel maakte en breed op de bank ging liggen ,,Kom maar door met dat eerste biertje.'' 

Het hele huis stonk een paar uur later naar rook en of het gezellig was! Beide met ontbloot lichaam namen we nog wat trekjes van de joint die zich nu weer tussen Luke zijn lippen bevond voor hij hem weer aan mij gaf.  We lachten om alles tot het opgeven moment Luke te lang duurde hij draaide mijn hoofd ruw om en drukte zijn lippen op de mijne ondertussen bevonden zijn handen zich op mijn broek die hij letterlijk van mijn lijf scheurde. ,,I need you so bad Tomlinson.'' kreunde Luke terwijl hij zijn eigen broek al uitgetrokken had begon hij te trekken aan mijn boxer. ,,Uit met dat ding.'' 

Ik giechelde om het feit dat Luke zo ongeduldig was als wat dus deed ik tergend langzaam mijn boxer omlaag. Luke werd er enkel niet vrolijker op hij scheurde de zijne doormidden voor hij me ruw omdraaide en met een harde stoot zich naar binnendrong zonder enige waarschuwing of bescherming schreeuwde ik het uit van de pijn die ik voelde. Luke was nou niet bepaald de kleinste maar hij was al zover heen dat het hem niks deed hij blijf maar doorstoten natuurlijk werd het opgeven moment pijn omgezet in genot en kreunde ik door terwijl hij in me klaar kwam reed hij zijn orgasme uit voor hij zijn handen om mijn vriend vouwde en weer enkele harde kreunen mijn mond verlieten. 

,,Je bent zo goed Tomlinson.'' Ik kreunde van genot toen hij me complimentjes bleef geven. Een schreeuw verliet mijn mond toen hij zonder waarschuwing zijn lippen om mijn trots vouwde hij drukte hem steeds zover mogelijk in zijn keel en het duurde daarom ik niet lang voordat ik mijn lading leeg spoot in zijn mond. Moeite met doorslikken had hij zeker dus drukte ik snel beide handen voor zijn mond zodat hij wel moest. ,,Asshole.'' Grinnikte Luke toen ik mijn handen voor zijn mond verwijderde en hij dicht tegen me aan kwam liggen.

Ik kriebelde met mijn handen door zijn haren en even leek het alsof we een stel waren beide hijgend van de seks die we net gehad hadden. Ergens diep van binnen wist ik dat het onzin was ik wist dat ik deed alsof het me niets boeide dat Harry er niet was en dat ik het niet goed uitte maar ik mistte die jongen. Ik sprong dan ook meteen op toen ik een smsje ontving hopend op Harry aangezien ik hem wel vaak genoeg heb geprobeerd te bellen. Luke draaide zich van me af toen ik mijn telefoon ontgrendelde en een kreun van irritatie mijn mond verliet toen ik de naam Liam op mijn display zag verschijnen. Toch kon ik het niet laten en drukte ik op het smsje en wat ik toen zag liet mijn wereld van drank en drugs uitelkaar spatten.

,,Jij eikel, Verdiend het niet eens om dit te weten maar voor jou informatie, Harry ligt in het ziekenhuis en blijft maar om je vragen. - Liam. 

~

holyshit what did I just do. 

HIHIHIHI CLIFFORDHANGER!!!

Wat denk jij dat er gebeurd is???

En sterker nog Louke (Wtf<? Verzin ff betere shipname ofzo) HAD SEKS. Zal Louis wel naaar Herry gaan?!??!?! 


All The Luvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv ik ben hyper holyshit oke doei. 



No Control/Over Again ~ Larry  StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu