~ O10 ~

628 33 3
                                    

Louis Tomlinson.

Ik voelde me schuldig. Ik had niet zo moeten uitvallen natuurlijk zou die jongen zich dingen afvragen die hij zich niet kon herinneren maar wat moest ik dan doen vertellen hoe alles in elkaar zat? Dan zou hij zoiezo gewild hadden dat ik wegging en nooit meer terugkwam en zeker als hij wist van mij en  Luke. Die me trouwens meerdere malen probeerde te bellen alleen ik wilde hem niet spreken niet op dit moment gewoon niet nu. Ooit komt Harry achter de waarheid maar zolang als hij die kwijt is ga ik het hem niet zeggen. Het zal hem alleen maar onrustig maken en verdrietig en misschien zelfs gefrustreerd hij was nu niet in de goede staat om die emoties met zich mee te dragen.

Ik weet dat ik eerlijk moet zijn en niet schijnheilig moet doen maar ondanks alles zie ik nu pas in hoeveel ik van deze jongen hou. Hij heeft me zovaak mijn fouten vergeven en het zal me niks verbazen als hij deze keer de streep trekt en afstand van me neemt en ondanks dat ik genoeg neukertjes heb rondlopen scheurt mijn hart in twee als ik daaraan denk. Hij mag me niet verlaten ik heb hem meer nodig dan iedereen denkt hij is degene die me nog op het rechte pad laat lopen. Als ik Harry niet had zat ik nu al heel diep in de put of zelfs al onder de grond. Ik haat mezelf met de seconde meer als ik denk aan wat ik hem eigenlijk aandoe. Hij zou gelukkig moeten zijn met iemand die hem alles kan geven wat hij nodig heeft en deze persoon zou Liam kunnen zijn maar op zo'n moment ben ik egoïstisch en kan ik het niet aanzien dat Liam er met hem vandoor gaat.

Ik zuchtte toen ik mijn ogen even liet glijden over de prachtige jongen wie zijn ogen nu gesloten waren en waarvan zijn ademhaling rustgevend op en neer ging. Hij was prachtig op elke manier en ik de klootzak die ik was heb hem opnieuw hetzelfde geflikt het geen dat ik beloofd had niet meer te doen maar op sommige momenten kan ik mijn behoeftes niet meer inhouden zeker niet met wat alcohol achter mijn kiezen. Dit is natuurlijk geen excuus maar ondanks dat hoop ik dat hij alles zal begrijpen zodra hij achter de waarheid komt tot die tijd moet ik gewoon de schijn ophouden en zorgen dat Liam hier wegblijft want hij zal alles verpesten. Hij zou me compleet zwart gaan maken zodat hij de jongen voor zichzelf had en ondanks dat ik hem in deze situatie geen ongelijk kan geven weiger ik hem in de buurt te laten komen van mijn Harry.

Vanaf nu ga ik alles anders doen ik ga mezelf proberen te veranderen voor Harry. Ik zal geen alcohol meer aanraken geen drugs. Ik zal me laten helpen wat betreft mijn woedeprobleem qua het slaan. Ik ga zijn leven beter maken al is het, het laatste wat ik doe. De jongen die ik nu ben verdiend hij niet en ik wil mezelf perfect maken hij kan me niet verlaten het mag niet ik heb hem nodig. Mijn gedachtes sloegen helemaal op hol bij het idee van een boze Harry die me ging verlaten ik schudde wild met mijn hoofd ik wilde er niet meer aan denken ik wilde denken aan een goede toekomst een toekomst waarin Harry en ik gelukkig zijn, trouwen en kinderen krijgen.

Het feit dat mijn telefoon begon te trillen en de naam Luke op het display sprong hielp niet echt met de goede gedachtes die ik nu had maar toch besloot ik op te nemen voor het geval hij door zou gaan en Harry straks mijn telefoon eens opneemt. ,,Wat wil je hemmings?'' Ik fluister schreeuwde in de hoop dat Harry niet wakker werd. ,,Lou babyyyyy waar ben je.'' Ik hoorde aan de toon dat hij dronken was hierin had ik dus geen zin. Ik drukte hem weg en zette mijn telefoon uit. Genoeg ik moest alles vergeten en me concentreren op het goede, het goede wat vanaf hier ging starten hier en nu op dit moment mezelf bevindend naast de nog gelukkig slapende jongen.

Hij was uitgeput en als ik erachter kwam wie er aan hem had gezeten ging hij of zij eraan. Ondanks al mijn goede gedachten van net niemand komt op deze manier aan hem ik probeerde het feit te negeren dat ik dit zelf ook eens had gedaan maar niet tot deze staat en ik wilde niet dat iemand hem zo aanraakte. Hem schreeuwend van de pijn had achtergelaten en zelfs had gelachen om hem . Ik keek nog is naar hem en een kleine glimlach begon om mijn lippen te vormen toen ik hem mijn naam hoorde uitspreken. Hij droomde over me hoe schattig.

Ik veegde een paar krulletjes uit zijn gezicht terwijl ik mijn hoofd in zijn nek plaatste ik drukte langzame kusjes in zijn nek en sloeg daarna mijn armen om hem heen. Niet van plan deze jongen ooit nog los te laten. Een klein zuchtje vulde de kamer voor ik de jongen ' Ik hou van je Louis.' Hoorde  uitspreken. Mijn hart smolt van de liefde die mijn lijf binnendrong hoe had ik ooit zo stom kunnen zijn. 'Ik hou ook van jou Harry.' De jongen kreeg dit echter niet mee hij was nog te ver in slaap maar het maakte Louis niet meer uit. Eindelijk had hij zijn ogen kunnen openen en kunnen zien wat voor domme fout hij maakte. 

Met een gerust hart legde hij zijn hoofd op de borstkas van Harry waarna de duisternis ook hem overnam en hij in een diepe slaap viel vol met stappen die hem een betere Louis gingen maken. 

~

YAY OKE

Updateeeee. Im sososososo sorry dat het zolang geduurd heeft na alle ellende heb ik inmiddels een herkansing gedaan en de uitslag krijg ik vrijdag en guuuys ik ben zo zenuwachtig echt ik ben zo bang dat het niet gelukt is hoewel mijn alles hoopt dat het wel gelukt is.

Anyways Dankjewel voor alle lieve berichtjes ondanks het feit dat ik me zwaar verdrietig voelde heeft het me toch laten lachen. Ik hou ontzettend veel van jullie en ik waardeer alle lieve en leuke comments ontzettend. 

Ook wil ik jullie bedanken voor het tonen van begrip en nog altijd volgen van het verhaal.

Liefs Me. X

PS IK HEB  EEN INSTAGRAM ACCOUNT WAAR IK UPDATES GA HOUDEN EN LEUKE POSTS MAAK EN SOMS ONE SHOTS GA DOEN DUS BIJ DEZE VOLG ALLEMAAL EVEN '; xheyitsstorytimex 

GUYS NOG EEN SUPEEEEEEEEEEEEEERLEUKE MEDEDELING;;;

Op 7 Augustus, Organiseren 2 vriendinnen van mij ( Melissa Aka Justins1Princess & Soyoung ) Een superleuke en gezellige 1D Meeting. Ook ik ga er bij zijn!!!! Als jullie daar meer informatie voor willen vraag me dat gerust of voeg me toe op facebook waarna ik je uitnodig voor het event

Mij kan je vinden onder de naam; Nadja Payne Kaller Hood Ibrahim (iknow its a bit long but i like it) Mijn DM op wattpad staat ook 24/7 open daarin kan ik je gerust ook alles even uitleggen dus bij deze nodig ik jullie allemaal uit om te komen ik zelf heb er super veel zin in en misschien zie ik je daar dan wel!

Bye for real now ! X OH EN READ THE STORIES OF MELISSA BYE ALL THE LOVE DOEI X


No Control/Over Again ~ Larry  StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu