~ O13 ~

866 48 7
                                    

Harry Styles.


Een schreeuw verliet mijn mond het zweet liep over mijn gezicht terwijl Liam overeind schoot en mijn handen beetpakte. Verward keek ik om me heen ik trilde over mijn hele lichaam en probeerde me tegen Liam aan te drukken. ,,Rustig Hazz, je bent in slaap gevallen ben boven met je gaan liggen.'' ,,Nachtmerrie..'' Dat is het enige wat ik over mijn lippen kreeg meerdere tranen die in mijn ogen stonden verlieten ze al snel om over mijn wangen heen te rollen. ,,Ik heb het zo koud Li.'' Ik snikte en krulde mezelf nog wat meer tegen hem op. ,,Hazz je bent gloeiend heet, volgens mij heb je koorts.'' Liam had zijn hand bezorgd op mijn voorhoofd gedrukt terwijl ik amper mee kreeg wat erom mij heen gebeurde.

,,Rustig gaan liggen ik haal wat water.'' Liam maakte aanstalten om op te staan maar zo gauw als ik kon greep ik zijn hand. ,,Niet weggaan.. Blijf alsjeblieft.'' ik voelde hoe de tranen meer en meer begonnen te lopen en mijn stem klonk angstig ik kende mezelf niet meer terug. ,,Rustig maar ik ben hier ik pak alleen wat water voor je.'' Liam keek me zo diep aan dat ik wel moest knikken ik leek wel in een soort van trance eentje waar ik moeilijk weer uit kwam. Uitgeput sloot ik mijn ogen terwijl de slaap me overnam.

~

De volgende ochtend schoten mijn ogen weer open. Mijn voorhoofd was weeral nog steeds heet de zweetdruppels dwarrelden alle kanten op en het bed naast me was leeg. Paniek nam mijn lichaam over ik ademde diep in en uit terwijl ik om me heen keek zoekend naar de vertrouwde ogen van Liam. ,,Liam!'' ,,Li!'' antwoord kreeg ik echter niet en mijn stem begon te trillen piepjes verlieten mijn mond en ik huilde. Mijn mobiel ging over maar opnemen deed ik niet. Drie keer opnieuw ging hij over maar ik was van het bed gerold op de grond. Ik staarde voor me uit terwijl de tranen over mijn wangen liepen.

Zou hij het weten is het daarom dat hij weg ging? Vind hij me niet meer leuk? Heeft hij een ander? Ik dacht te veel na en het feit dat ik me alles behalve goed voelde hielp hier niet bij. Mijn mobiel bleef echter overgaan maar iets anders dan staren deed ik niet. Opgeven moment begon mijn lip te trillen tranen vloeiden naar beneden terwijl een harde klap de grond raakte.

,,Harry! wat doe je op de grond! Hazz!'' ik ontving tikjes tegen mijn wang maar de moed om te reageren had ik niet. De stem kon ik niet als die van Liam plaatsen alles leek zo  verdoofd te zijn. Snikkend lag ik op de grond totaal geen controle meer hebbend over mezelf en dat wanneer dit persoon zijn best doet voor mij. ,,Harry!'' mijn naam werd een aantal keer geschreeuwd terwijl ik ruw heen en weer bewogen werd. Een natte druppel belandde op mijn wang wat me terugtrok in de realiteit. ,,Wat gebeurd er.'' ik huilde nog altijd maar kon nu wel volledig om me heen kijken en alles werd alleen nog maar verwarrender toen ik niet Liam aantrof maar Louis.

,,Louis?'' mijn stem was dik van het huilen en de verbazing was nog wel te horen. Hij keek op bij het horen van zijn naam ,,Godver Harry wat gebeurde er.'' zijn hand legde hij onmiddelijk op mijn wang zodat ik hem wel moest aankijken. ,,Waar is Liam?'' die vraag leek zijn hart doormidden te scheuren zijn ogen zaten vol met pijn. ,,niet waar hij zou moeten zijn Harry..'' niet begrijpend keek ik naar Louis. ,,Waar is hij Louis?'' ondanks dat ik net compleet van de wereld was kon ik nogal intimiderend zijn. ,,Hij is.. Hij is.. Ik kan het niet sorry.'' ,,Godverdomme Louis waar is hij?!'' ik greep met mijn handen naar zijn kraag wat hem nogal naar achter liet deinsen voor eens waren de rollen eens andersom zoals het vroeger gegaan was. 

,,Vertel het me gewoon Louis, alsjeblieft ik heb hier geen puf voor.'' zuchtend liet ik me weer wat zakken naar de grond. Louis bekeek me nog altijd met die pijn in zijn ogen en het liet een onrustig gevoel aanwakkeren. ,,Liam is bij Niall.. '' de woorden hadden zijn mond nog niet verlaten of mijn hart spatte uit een. ,,Hij is wat?'' het was slechts een fluistering hopend dat Louis wat anders zou zeggen, hopend dat ik het verkeerd verstaan had maar Louis herhaalde de woorden nog een keer. 

,,Wat doet hij bij Niall?'' mijn stem klonk onrustig ik wist dat ik ook niet eerlijk was maar toch deed dit me heel erg veel pijn. Het voelde als een klap in mijn gezicht toen Louis de volgende woorden uitsprak ,,Ze hadden seks Haz..'' mijn ogen vlogen zijn kant op. ,,Je lult niet?'' de vermoeidheid die ik net gevoeld had was compleet verdwenen. Ik was niet eerlijk geweest tegen Liam maar dat hij me ook niet goed genoeg vond deed me pijn. Heel veel pijn. ,,Het spijt me zo Harry, ik wist niet dat hun achter onze rug om dat ook zouden doen...'' ik staarde compleet in het niks en het feest werd compleet toen de deur beneden dicht klapte 

,,Harry!'' 

Liam stapt de kamer binnen en zodra zijn ogen op Louis vallen lijken ze vuur te spuwen. ,,Wat doet hij godverdomme in ons huis!'' beschuldigend wijst hij naar Louis terwijl hij me woedend blijft aankijken. Geintimideerd was ik echter niet ,,Wat deed jij verdomme bij Niall.'' zijn boze blik was met een ruk verdwenen terwijl hij wat zenuwachtig heen en weer begon te bewegen. ,,Waar heb je het over, heeft hij je dat gezegd?'' zijn blik gaat van Louis naar mij. 

,,LIEG GODVERDOMME NIET TEGEN ME.'' Hij leek verbaasd te zijn van mijn woedende reactie en dat was ik ook. Net lag ik hier nog half dood te gaan en nu lag ik schreeuwend naar Liam op de grond. 

,,Ik heb seks gehad met Niall.''

Die bevestiging had ik als enige nog nodig om heel mijn maaginhoud op de grond eruit te laten vloeien...

~

HELL OKE ALS ALLEREERST HET SPIJT ME ONTZETTEND VOOR MIJN TRAGE UPDATES REDES 

- IK HEB EXAMENS ( NU 1 GEHAD)

- iK WAS JARIG OP 7 APRIL HHIIHIH

- IK HAD EXAMENTRAINING OP SCHOOL.

Ik hoop dat jullie allemaal begrijpen dat ik hierdoor wat minder ga posten tot ik klaar ben met mijn examens dat is op 12 mei, natuurlijk zal ik tussendoor nog wel posten maar niet zo heel veel!

Iniedergeval thanks for staying all the fookin love

my lill rainbowsss.

IM GUNNA CALL Y ALL MY RAINBOWS DOEI X



No Control/Over Again ~ Larry  StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu