~ OO2 ~

691 43 6
                                    

Louis Tomlinson.

De hele dag had ik geprobeerd met Harry te praten maar tevergeefs hij negeerde me en deed zijn ding zonder ook maar even naar me om te kijken. Ik wist dat ik fout zat door te liegen maar ik mocht toch ook wel eens een pleziertje hebben of is dat ook al verkeerd. Ik begreep hem soms zo weinig ik had plezier was gelukkig dat is toch wat hij wilde dat ik was of moest ik net als hij zo'n saaie huismus worden. Begrijp me niet verkeerd ik hou van Harry, maar ik heb nog een sociaal leven sinds dat hij geen vrienden meer is met Liam heeft hij niemand meer en is hij altijd thuis met het liefste mij erbij en dat trek ik niet, niet altijd. Zo af en toe vind ik het fijn om hem in mijn armen te houden maar niet elke dag ik wil ook nog wat kunnen doen met mijn vrienden zonder me schuldig te voelen of te moeten liegen. 

Zuchtend plukte ik was gras uit de tuin ik was hier maar gaan zitten een normaal gesprek zou er voorlopig toch niet inzitten. Harry was koppig en zeer eigenwijs als hij een gedachte had liet hij dat niet los tot hij wat mistte. Zo ook nu hij kijkt geen enkele keer om maar zodra ik de sleutels hoor kijk ik door het raam om daar Harry naar de deur te zien vertrekken. Aangezien hij niet echt iemand heeft gaat hij vast weg voor boodschappen dus zodra de voordeur met een klap dichtvalt laat ik mezelf in het gras vallen. Waarom is het soms zo moeilijk, Harry is zo koppig en soms irriteert me dat. 

Op momenten zoals deze snak ik echt naar een sigaret maar toen Harry erachter kwam dat ik weer rookte pakte hij ze steeds af en gooide ze in de openhaard tot grote ergenis van mij. Sigaretten zijn niet gratis maar goed nu hij toch boos op me is kan ik net zo goed even ontspannen. Mijn hand gleed vanzelf in mijn broekzak opzoek naar mijn telefoon eenmaal dat ik hem in mijn handen heb typ ik het wel bekende nummer in van mijn collega Luke. 

,,Hemmings. Ik heb spul nodig.'' Biecht ik op zodra hij opneemt verlaat een lach zijn mond. ,,Louis, je weet toch dat je dat altijd kan komen halen. Kom maar langs.'' Ik grinnik bij het feit dat hij het goed vind en hang op. Ik grijp als vanzelf naar mijn jas op de kapstok en zodra ik nog geen teken van Harry zie spring ik op mijn fiets en rijd naar de straat van Luke. Eenmaal daar gooi ik mijn fiets in de tuin die vlak op die van hem beland. Luke is het tegenovergestelde van Harry, Harry is schoon en opgeruimd, Luke is slordig, Harry ziet er lief en normaal uit, Luke ziet er punk achtig uit en hoewel het niet zou mogen wond het me ontzettend op toen hij de deur open deed en me zwoel aan keek.

,,Louis, Jou verwachtte ik al!'' Lachte Luke terwijl hij me aan mijn arm naar binnen sleurde drukte hij de deur dicht met zijn voet en vrijwel direct duwde hij een joint in mijn mond waarna hij die aanstak. Ik zoog aan de joint om vervolgens een rook wolkje uit te blazen. ,,God dit had ik nodig.'' Kreunde ik terwijl ik me op de grond liet zakken naast Luke die me alweer een flesje bier in de handen drukte. ,,Kom op Lou, Zuipen tot we neervallen!'' Hij opende onze flesjes en vrijwel meteen sloegen we er een aantal achterover gevolgd door wat jointjes. Ik voelde mezelf licht in mijn hoofd worden en vergat Harry totaal. 

We waren al flink dronken toen Luke me aanstootte ,,Louuuuuu we moeten dit echt proberen!'' Hij liet een zakje met wit poeder in zijn handen bungelen ik bekeek het aandachtig. ,,Je wilt poedersuiker likken hemmings?'' ik lachte om mezelf terwijl Luke het spul al op de tafel pleurde ,,natuurlijk niet Tomlinson we gaan coke snuiven.'' Ik giechelde als een meisje ik was dronken en wist niet wat ik deed dus nadat Luke een lijntje naar binnen gesnoven had was het mijn beurt en zonder twijfelen snoof ik het lijntje naar binnen.

,,Het brand!'' Gevolgd door een lachkik van Luke en mij. ,,Tomlinson wist je dat je er zo lekker uitziet in zo'n strakke broek als deze.'' Ik giechelde toen Luke zijn handen op mijn kont legde en erin kneep gevolgd door een harde kreun uit mijn mond. Luke grijnsde enkel terwijl hij zonder nadenken zijn mond op de mijne drukte ging ik erin mee totaal vergetend dat ik een vriend thuis had zitten. Hij duwde me achterover op de bank waarna hij boven me kwam hangen en mijn hele nek aflikte met zijn tong. Ik kreunde terwijl ik mezelf alleen maar omhoog drukte hopend op wat meer aandacht bij mijn vriend.


,,Tomlinson heeft geen geduld.'' Gromde Luke terwijl hij met zijn tanden mijn broek omlaag haalde trok ik zijn shirt over zijn hoofd. ,,Godver Luke je bent zo lekker.'' Hijgde ik waarna ik mijn mond weer even op de zijne plantte, algauw bevond zijn tong zich in mijn mond en speelde onze tongen een heftig spel. 

Al snel waren we beiden naakt en betastte zijn handen mijn hele lichaam mijn handen bleven enkel niet stil liggen en waren overal en nergens bewegend over zijn lichaam terwijl we zoenden verlieten soms kleine kreunen onze monden. Het leek haast wel perfect bij elkaar te horen onze lichamen pastte precies in elkaar en je raad al wat er verder gebeurde

Luke en ik hadden seks en dat terwijl een toch wel iets bezorgde Harry maar bleef bellen en smsen zonder te weten dat zijn vriendje nu op het moment seks had met een ander.

Poor Hazza.....

~

Wow Louis, Je gaat nu al vreemd wat sad voor Harry.

ANYWAYS Weer een stukje,

Ik zal morgen om 9 uur mijn nederlands examen hebben so STRESSENDE. Maar daarna kan ik me even ontspannen misschien nog een deel schrijven en ja.

Have a Goodniight my lovesss

Dikke XXX

No Control/Over Again ~ Larry  StylinsonWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu