Dont Touch!

196 18 3
                                    



Chris darren'ın eşyalarını dean'a yolladıktan sonra nerdeyse bir hafta çekimler harici evden çıkmamıştı. Sette darren ile olan sahneleri haricinde asla darren'la konuşmamıştı. Ona kırgındı chris, bırakıp gitmesi yetmezmiş gibi birde numarasını değiştirmiş ve bunu haber verme gereği bile duymamıştı. Darren dean'la yaptığı konuşma sonrasında kendine eşyalı bir daire tutmuş ve şahsi eşyalarını dean'dan almıştı. Neredeyse 3 hafta olmuştu ama hala eve alışamamıştı darren, daha doğrusu yalnız kalmaya alışamamıştı. Chris'e ne kadar alıştığını düşündü, kollarında uyuduğu zamanları. Her şey canını yakıyordu, ayrılmaları, sette onu görmezden gelmesi, hiçbir şey olmamış gibi hayatına devam etmesi ve tabi ki chord!

Uzaktan uzağa chris'i izliyordu darren ve neredeyse setteki her dakikayı chord'la geçiriyordu chris. Darren eski zamanları düşündü henüz sevgili olmadıkları zamanlarda chord'un chris'ten etkilendiğini biliyordu. Hatta chord'un bunu dile getirdiği bir röpörtaj bile vardı. Sete birlikte gelip, birlikte dönüyorlardı ve öğlen yemeklerinde koyu sohbetleri vardı. Anlam veremiyordu darren, chris gerçekten chord'dan etkileniyor olamazdı. Her ne kadar ayrılmış olsalar da her şey çok yeniydi ve chris'in bu kadar umursamaz davranacağına inanamıyordu. Yaşadıkları tüm romantik anlar, sevişmeleri ve birbirlerine verdikleri sözler, hepsi bu kadar anlamsız olamazdı. Bunları düşünmek darren'ı üzse de aynı zamanda kızgınlığının da sıcak kalmasını sağlıyordu, unutmamasını ve her ne kadar koşarak dudaklarına atılmak istese de bunu bastırmasını..



Chris'te ondan farklı bir durumda değildi. Sinirle ve kırgınlıkla darren'ın eşyalarını yollamıştı ama anlaşılan onsuz kalmaya hazır değildi. Her ne kadar eşyaları olmasa da tüm anıları hala o evdeydi. Evin her köşesinde darren'ı hatırlatacak şeyler vardı. 'Darren'ın kahve fincanı, izledikleri filmler, buzdolabının üzerinde asılı duran ikisinin birlikte çekilmiş resimleri, birlikte uyudukları çarşaflar, salonda seviştikleri koltuk ve lanet duşa kabin' diye sayıkladı chris. Evde elini attığı her şeyde darren'ın hatırası vardı ve ne kadar istese de koltuktan darren'ın kokusunu çıkarmaya çalışmaya bile kıyamamıştı.

Chord olmasaydı direnemeyeceğini biliyordu. Sette bile darren'ı izliyordu gizlice ve koşarak kucağına atlamamak ya da kokusunu içine çekmek için sarılmamak için çok direniyordu. Bunları konuşabildiği yalnızca chord vardı ve chris'in dayanması için neredeyse tüm gün yanından ayrılmıyordu. Ona güçlü olmasını ve darren'ın gerçekten onu seviyorsa er geç bir şeyler yapacağını sürekli hatırlatıyordu. Set dışında ki zamanlarda neredeyse hiç görüşmüyorlardı çünkü chord'un artık bir kız arkadaşı vardı ve kimsenin sevgilisiyle olan zamanını çalamazdı, zira darren'la geçirebileceği beş dakikası olsa bunun için her şeyi yapardı.

Ama yapamazdı, vazgeçemezdi artık bir tercih yapılmıştı ve bunun dönüşü yoktu. Kendini oyalayacak bir şeyler bulmalıydı, bu yüzden yazdığı kitabına odaklandı. Nerdeyse günlerce aralıksız yazdı, yazdı..


Darren uzun zamandır chris'siz bir şey yapmadığının farkındaydı. Evde yalnız kalmaktan hoşlanmamıştı. Televizyon izlerken bile karşılaştığı bir film tüm dengesini alt üst etmeye yetiyordu. Yattığı koltukta huzursuzca kıpırdandı, kanalları dolaşırken star wars'a denk gelmişti ve chris'in chewbecca hayranlığını hatırlayıp yüzünü yastığa gömdü. Kimi kandırıyordu ki onsuz yapamıyordu bir an bile onu düşünmeden vakit geçiremiyordu duvarların bile üzerine gelmeye başladığını düşündü evden çıkmalıydı.

Telefonunu eline aldı ve ilk aklına gelen kişiyi aradı diana'yı. Bir barda birşeyler içmek için sözleştiler, darren hazırlandı ve çıktı. Olayların üzerinden henüz bir hafta geçmeden tüm ekip bir terslik olduğunu anlamıştı. İkisi de birbirinden habersiz arkadaşlarına olan biteni anlattı.

Ryan'ın buna canı çok sıkılmıştı ama karışmamakta kararlıydı. Onların birbirlerini sevdiğine inanıyordu​ ve çözümü kendileri bulmalıydı. Tüm ekibi de uyarmış mümkün olduğu kadar bu konunun üzerine gidilmemesini sağlamıştı. Tabi çok yakınları için durum farklıydı. Diana darren'ın ne kadar zorlandığının farkındaydı, üstelik başından beri ona haksızlık yapıldığını düşünüyordu. Her ne kadar bu konuyu konuşmasalar da darren'a destek olmak için her şeyi yapardı.

O gece bir şeyler içtiler, başka şeylerden sohbet ettiler ve darren en azından chris'i düşünmemeye çalışarak zaman geçirmiş olmasına minnettardı. Gece sonunda mekândan çıkarken magazinciler tarafından görüntülenmişlerdi neyse ki yakın arkadaşlardı ve sadece darren'ın gece hayatına döndüğü ile ilgili haberler yapılmıştı. Zaten o geceden sonra darren'ın hayatı da uzun bir sürede bu şekilde devam etmişti.

perfectHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin