-Eu,cu forte malefice?
Hai , lasa-ma cu toti maestri astia spirituali care tot apar ca ciupercile dupa ploaie,imi zic eu.
-Sigur,sigur am dat foc pamantului cu puterea mea extraordira , poate pot sa aduc si ploaia la nevoie!
Nu trebuie sa dau crezare la tot ce aud.Acest scenariu este horor doar in mintea ei nu si in a mea.Stiu ce fel functioneaza lumea asta fiecare cu problemele lui.
Imaginile infricosate pentru moment nu se mai deruleaza ,viata este frumoasa si plina de surprize .
Seara ,iubitul meu apare vesel acasa si m-am hotarit sa nu ii povestesc si lui.
-Ai febra?zice el atingandu-mi fruntea cu ,un sarut.
-Ai stat iar cu gura cascata prin ploaie?
-Nu am avut timp sa ma bucur de ploaie am fost foarte ocupata astazi!
Imbracat lejer in tricou si blugii lui indigo arata superb il ador atat de frumos mi se pare.Suntem impreuna de 2 ani si ne-am mutat in apartamentul meu de aproape jumatate de an.
El lucreaza la o banca in oras ca consilier.E bun in cea ce face si are un salariu frumos plus cateva posibilitati de a avansa in firma.Eu ,sunt de fel mai retrasa insa cu el am invatat valoarea prieteniilor si cum sa ma port in societate.Imi place mult sa gatesc pentru si intotdeauna Sorin ma lauda.
-Sa faci ceva cu febra asta,te tine de prea multa vreme!
-Nu am febra dragul meu,ma simt foarte bine,i -am raspuns eu vesela.
-Pai si noaptea frigi si ziua, sigur este ceva mergi la doctor!
-O , nu stiu ce simti tu dar ,eu chiar sunt ok...
-Te iubesc ,dragul meu te iubesc mult.
-Si eu.....
Fiecare ocupat cu munca zi dupa zi parca ceva se simte schimbat in viata noastra de la o vreme deoarece vine tacut si furios acasa.
Trecuse multe saptamani decand Sorin, imi tot repeta ca ceva nu este in ordine cu sanatatea mea .Eu il priveam nedumerita si panicata .Chiar ma simt bine asa cum sunt.
M -am gandit poate si -a gasit o noua iubita si nu ii mai place de mine gasind fel de fel de scuze in ultimile saptamani.Supozitii ca sa sa ma paraseasca ,si in urmatoarele zile chiar asa s-a intamplat. Mi- a explicat ca toata pasiunea lui trecut si ca nu poate sa ma mai iubeasca ca la inceput si are nevoie de o perioada in care sa isi limpezeasca mintea.
-.Bine daca asa vrei tu,
Si totusi muream cu fiecare secunda ce trecea chiar avea de gand sa ma paraseasca.
Ma sufocam la gandul ca raman fara el.
Prezenta lui imi dadea putere sa fiu in prezent si sa fac totul in casa noastra acum sunt moarta.
CITEȘTI
DRAGONUL ROSU
FantasyPentru mine aceasta carte....doar pentru spiritul meu care a indraznit sa experimenteze lumea in toata vastitatea ei. Draga Spirit al meu TE IUBESC! -Voi sunteti cei care a -ti incediat pamantul, din cauza voastra s-au intamplat multe,.imi spuse ea...