O frunza de palmier a trosnit usor sub apasarea grea a talpilor mele.De departe de locul acesta poti sa vezi stoluri de egrete care par flamande zvarcolidu si aripile lor ca niste sageti in zarea luminoasa.Poteca usor stramba ne conduce intr un loc plin de copaci ce au forme ciudate si strambe.In viata nu am vazut coaroane de pomi sub forme geometrice,conice avand scheletele din aur brut cum intalnesc aici.In fiecare trunchi exista cate o scorbura sau o usita frumos desenata cu motive simbolice semn ca cineva isi are locuinta chiar in ei.Suntem tacuti eu si Ebres suntem uimiti de privelistea care inca ne arata niste flori argintii cu picaturi mari de roua ce se scurg direct pe pamant.Pamantul absoarbe bobele de roua si in cateva secuna da nastere la alte diferite forme vii de viata.Gandacei,greieri,broscute,pietricele dar si alte plante rasar intinzandu si lastari cruzi in aer.Nu imi vine sa calc ghirlandele de flori de aici atat de minunat si frumos este.Daca as putea sa zbor ar fi mult mai bine si iar imi simt gaurile din piept dureroase.Ochiul meu pamantean vede doar aceste lucruri fizice insa partenerul meu este intr o transa adanca si il aud cum murmura cateva cuvinte incalcite.
Sa fim atenti,gata,am inceput ,testul!
Testul,care test?Si nu apuc sa aud raspunsul cand apare dintr un luminis un cavaler imbracat in straiele lui medievale fugind mancand pamntul,,
Fugitiii,tipa cat el il tineau puterile fugitii......!
De ce fugi asa de speriat?
Vine,vine....
Ce,ce se intampla se naruie cerul?
Nu, vine furtuna cea mare!pe toti ne inghite pe totii,asa mi a spus Mikael cel care le stie pe toate.
Avand o sabie in teaca si hainele sale de protector ti se pare c am ciudata apariti sa in modul acesta de las,ce sa intamplat cu curajul lui?pe unde sa il fi pierdut?Insa mereu formele incorunjatoare nu sunt mereu ceea ce par a fi.Se topeste silueta inspaimantata si o linistie profunda isi ia locul din nou.
A cedat,frici ah sarmanul de el a pierdut testul.Frica e cea mai grea povara pentru cel care paseste pe aceste meleaguri.Dincolo de frica este insasi frica de moarte de a ne pierde viata asta ne ucide incet incet.Ah daca as gasi si ei cat de curand linitea....
Mergem o bucata de vreme prin prundisul verde si bolovani,un vant caldicel adie pielea noastra dar si fanetele batute de soare.Nu stiu unde trebuie sa ajungem sau ce trebuie sa gasim exact dar acum am o mare incredere in colegul meu de drum.Gasim niste oase mari care se odihnesc imprastiate intr un cerc si ma gandesc ca poate lupii pe care si eu i am intalnit au pus capat zilelor acestei fiinte ce o data a fost vie.Copacii se indesesc la un moment dat si imi este din ce in ce mai greu sa trec aripile mele frante printre e
De ce dureaza atata?
Ca sa vezi altfel intamplarea nu ai inca rabdare?Te va macina aceasta asteptare fi atenta doar la deghizarea ta.
La deghizarea mea?
Da,toti suntem imbracati in ceva dar tu nu apartii acestei forme esti altceva.
Sunt?
Da,sigur mult altceva decat ceea ce crezi.
Cum asa?
Gandeste,ai fost dintotdeauna un dragon?
Nuuu!
Ai fost dintotdeauna un om?
Ooo chiar nu stiu.
Observarea ta face sa te regasesti,doar observa totul in jurul tau si nu ii da o definitie.Totul doar este sub o aparenta neinteleasa de minte.
Toate fiintele sunt purtatatorii aceluiasi nucleu,care indiferent de actiune timp si spatiu ramane la fel.
Si aceasta durere nu exista?
Exista ,atunci cand tu crezi ca exista.
Ce vrei sa imi spui ca aceste rani nu exista?si ca eu doar mi le imaginez?
Este ceea ce crezi.
Dar ma doare tare si corpul imi este tare slabit sunt foarte flamanda si nu mai pot nici sa zbor!
Da? si cine esti tu de te doare?
Cum cine sunt un dragon ce nu ma vezi.
Te vad dar nu asa eu,te vad altfel.
Te vad la fel ca mine.
Acceptarea durerii duce la abadonare si lupta cu tine dispare.
Ea este intretinuta doar de efortul din mintea ta atat,fara efort totul se rezolva.
Sa nu crezi nimic totul aici este doar o interpretare!
Vad ca marea ta placere este sa dai sfaturi,cum de le stii pe toate si inca nu esti implinit?
Mai am ceva de facut doar o incercare.De aceea vin cu tine sa imi gasesc raspunsul la intrebarea mea,nu le stiu pe toate totul este atat de vast si de infinit incat nu poti sa stii tot deoadata.
CITEȘTI
DRAGONUL ROSU
FantasyPentru mine aceasta carte....doar pentru spiritul meu care a indraznit sa experimenteze lumea in toata vastitatea ei. Draga Spirit al meu TE IUBESC! -Voi sunteti cei care a -ti incediat pamantul, din cauza voastra s-au intamplat multe,.imi spuse ea...