Ebres

11 0 0
                                    

O foita de bruma se asterne peste tot.Cativa nori fumurii acopera si bucatile putin luminioase care au mai  ramas.O toropeala calda ma cuprinde si visez ca sunt om din nou,il vad pe iubitul meu cum se intoarce  la mine si imi spune ca ii pare rau. Ma alinta,ma saruta,ma cuprinde si ramanem impreuna pentru toata viata..Numai pot de fericire si alerg la gatul lui sa il imbratisez .Stau relaxata in patul meu mare de acasa ,vad camera exact asa cum este ea,cana  mea de cafea mare,bibelourile si hainele mele aruncate pe un scaun.Mi se face asa dor de ciocolata si cada mea mare si frumoasa de toti oamenii din lume,imi este dor de cinematograful meu cu filmele lui  de pantofii mei cu toc inalt de rochii.Dar stiu ca visez .O  noua dorinta mi se aprinde  in suflet. Vreau sa fiu din nou om.Ce desene cu balauri si lupte imi trebuie mie ?la ce imi folosesc ?pierd timpul degeaba pe aici.Dragonii au si ei dorinte omenesti? nu stiu cine pe cine viseaza.Brusc ma tresesc si observ ca inca sunt la fel ,ranita si infometata.Un tipat prelung  imi trece prin urechi .Este aproape diminieata si cineva cred ca da trezirea.Cand imi deschid pleoapele obosite langa mine la piciorul meu stang o mogaldeata cioplita cu pene  ma cerceta din priviri.

Mda inca unul,,,,zice acea pasare cu penele brodate in forma de clopotei.

Sclipirea ochilor sai este foarte duioasa pe cand vocea dura si groasa  ca de barbat.

Esti unul de campie? sau de apa?

Unul de foc,zic eu.

Si ce cauti aici?nimeni nu reuseste sa se intoarca ,pleaca de unde ai venit cat mai ai timp.Aici a uitat CEL CE ESTE sa aduca ingeri pazitori.

Detii puterea focului  zici? fa un foc nu vezi ce frig e aici brrr.

Nu mai pot sa fac nimic,toate calitatile mele au disparut de cand am intrat aici.

 Ce  fel de  loc este acesta stii?

Da stiu ,locul in care toti vin sa isi gaseasca moartea,,ha ha ha toti  isi gasesc sfarsitul aici.

M icuta pasare este un fel de bufnita, penele ei tresalta la fiecare miscare,picioare sunt subtiri dar ghearele lungi foarte ascutite si poarta un fel de pieptar micut pe corp auriu.O mica stea galbena straluceste ca  o nestemata din cand in cand deasupra capului  sau la cativa centimetri  mai sus.

Esti sigur ca esti un dragon?

Da sunt ,

Numele meu este  Ebers,vreau sa merg cu  tine in cautarea ta,desigur daca vrei un tovaras de drum.Am ramas de multa vreme singur pe aici.M am saturat sa cercetez inscriptii si texte vechi.Sunt aici de eoni de ani,mare plictiseala.Candva ,am fost un rege pe nume Yonagstrya.In slujba mea aveam mii de slujitori majoritatea razboinici care isi dadeau chiar si viata pentru mine si regatul meu.Desfatarile,bogatiile si toata puterea mea de care abuzam intr o vreme m au adus pe Taramul Nevazut.Acolo in starea de nestire am realizat cat de importanta si sacra e viata.Emotiile vin si pleaca dar tot ce cauti tu este deja aici.Atasamentele te tin intr un loc si ideile tale se tin scai dupa tine.Asta nu mi a placut si am cerut Celui Este adevarul despre identitatea mea.O vraja ma transformat in Ebres cel de acum si am acces la cateva franturi din adevarul Oceanului Existentei.Credinta schimba totul si vreau sa stiu si eu cu ochiul meu pe CEL NESCHIMBATOR si ETERN.

Deasupra cerului apare  o pojghita subtire ca de curcubeu si o data cu ea incepe sa apara incet ,incet lumina.Sunt flamanda tare si nimic din ce gasim pe drumn nu  este bun. Ebres, imi spune ca este un cautator al tuturor lucrurilor ce, exista in cer si pe pamant argumentand cu experientele lui pline de dramatism si de vitejie..Cunoaste  multe detalii despre preoti si astronauti despre stele dar si  despre timp si spatiu in toate formele sale.Tema esentiala de care imi vorbeste este  aceiasi Etenitatea.Trecem intr  o alta clima acum, caldura si verdeata apare din ce in ce mai mult in fata ochilor nostri.






DRAGONUL ROSUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum