Este echilibru nostru de aici acest safir. Are mai multe intrebuintari , depinde ce alegi tu ,,cand te hotarasteti ce forma vrei sa o mentii devii acea forma,
Eu am ales yin,,,,Dragon feminin ,,,dar pe planeta mea sunt un barbat frumos,ne putem schimba vibratia oricand ,numai ca trebuie sa stapanesti bine arta transcenderii altfel pierzi echilibru si te autodistrugi.Elementele din care suntem creiati se afla mereu intr o continua miscare insa o sezare gresita a lor poate deveni fatal pentru corpul solid si bummmmm,,,imi explica ea, dispari in eter,,,,,
Ha ,,haaaa, asta e ,,,,,,puneti o dorinta acum vrei safirul? castiga l
.Era mereu veselea si binedispusa,,ochii ei aveau un fel de melancolism duios,,si ma fascina puterea ei da afi asa. Culoarea din irisul ei se transforma odata cu starea ei emotioanala,si cred ca si la mine functioaneaza asa.
Sa il castig intreb eu,,,mirata cum? iar prin lupta?iar?
Nuu,,vei afla ,doar mentine ti dorinta si vei afla,,se departa de mine acum cazand cine stie in ce visare,,,
Apropo cum de ai stiut ? cu inima stii,,atunci,,,cand eram sa mor.......ingan eu un pic fortat....
O sa iti explic altadata acum,vreau sa ma odihnesc putin....si ochii ei se inchideau incet, incet si respiratia pufuiaaa,,intr o calma relaxaree,,,linnnn.....
dormii, dormi e totul bine. Pot sa pun intrebari daca vreau si aflu orice,,oricand .
Noaptea aici nu e noapte, lumina doar se schimba intr o alta culoare albastru ,, si tine doar 5 ore nu vad pe nimeni sa doarma ,fiecare face ceva,,,unui construiesc altii repara.
Intr o forma de patrat cinci copii asezati direct pe niste lespezi de piatra de rau stau nemiscati cu niste zambete mari pe fata.Fiecare isi transmite unul altuia sentimente si idei pozitive,Astfel natura le preia si le aseaza in diverse sectoare de aici.Locul este construit intr o forma ovala inconjurata de un ochi de apa in care pestii cu solzi aurii se misca scotind niste zgomote ca de harpa.
Aflu ca si ei mentin in echilibru planeta ,venind aici in aceasta forma ca voluntari Ei sunt resposabili cu magnetismul ,locului fiind particule necreiate de ,energie la nivele infime.Vibratiile acestor pestisori laduc linii care mentine cursul corect fara a se ciocni de vreo alta planeta sau portiune calcaroasa aflata in cadere.
,,Adevaratul magnet primordial ce sustinea stalpii de aici, a fost de veacuri furat de conducatorul monstrilor de gheata,Akiile,,,,care si a propus sa preia si aceasta locatia sub imperiul ghetii.
Asta am aflat accesand memoria din spatiile acestui teritoriu.Aflu ca nimeni de aici nu nu este ceea ce pare fiecare venind ,dintr o alta dimensiune si lume.Aceast univers de aici rebuia sa existe,Creiata insasi sustinand iluzia , pentru expansiunea intregului univers . Deci era necesar totul,jocul asta ,totul trebuia sa fie exact asa.Totul pentru vastitate si contemplarea lui Unu.
CITEȘTI
DRAGONUL ROSU
FantasiPentru mine aceasta carte....doar pentru spiritul meu care a indraznit sa experimenteze lumea in toata vastitatea ei. Draga Spirit al meu TE IUBESC! -Voi sunteti cei care a -ti incediat pamantul, din cauza voastra s-au intamplat multe,.imi spuse ea...