Treisprezece minute,saptesprezece minute ori treizeci de minute au trecut de cand i am spus ,nu stiu deloc timpul de acum totul a luat o razna.Vantul si ploaia aufost favorabile,mama lup sa linistit putin ...
Avea o lipsa de vitamine,,,,vorbeste deodata cu o fata linistita:
calciu si magneziu cand era mic trebuia mereu sa ii fac coaja de la ou pisata amestecata cu miere....da,,da stiu asa a fost sa fie copilul meu nu mi a apartinut mie nicioadata cu numai Lui....
Desfasoara in fata noastra o poveste.Copilasul s a nascut bolnavior si dupa multe tratamente a aflat ca avea o forma rara de leucemie.Nu a mai putut fi salvat si a murit.De atata tristete si durere a pierdut casa,munca prietenii tot si sa afundat in droguri,si baututa,asa a ajuns un om al strazii nemaiputand sa se redreseze deloc.Dorinta de a fi un lup o avea de mic ,copil casa parinteasca era asezata la marginea unei paduri si deseori vedea lupii in haite cum cutereierau teritoriile vaste total liberi.Isi imaginea des ca este si ea un lup mistic legendar si mana providentei a aruncat o si pe ea la fel ca si pe noi intr un moment potrivit in acest loc,in aceasta poveste.Mai departe stim si a creiat copilul si sa inhaitat cu ceata care era deja aici si acum gata a inteles.Fata ii straluceste intr un mod divin si corpul ei se transforma trepat in carne si oase ca o faptura oemeasca .O femeie! Sta goala in fata noastra afisand un trup tanar si superb.Ea isi acopera din partile intime cu mainile si ne cere ceva de invelit , dar nu avem nimic.Ebres scoate cateva din penele lui si ele se lipesc intr o forma invaluind sanii ei imensi si frumosi.Eu ,nu stiu ce sa ii dau din partea mea am deja pielea zdrelita si caut pe jos ceva...Niste frunze late ,mari si albastre sunt perfect potrivite pentru o fustita.
Ne insoteste si ea mai departe lasand in urma lesul care se dizolva in nimic.Fata ei radiaza si mintea ei este dusa in alta parte,ne spune ca acum nu mai are dorinte .Singura ar fi sa fie acolo unde este fiul ei.
Ajungem impreuna intr un loc care pare ca o padure impietrita.Numai munti din piatra si marmura vezi ,,,copacii la fel,apele sunt intr o piatra crestata in aceste forme.Totul este combinat in ,alb, gri portocaliu,albastru dar nu peste tot.. Cateva semne arata ca au trecut si fiinte omenesti pe aici vad scrijelite pe un templu din fata noastra niste figuri geometrice,litere chirilice si linii unduitoare.Apare un desen cu un soare,un crocodil,un mare zeu care sta intr o barca si multe camere goale umplute cu linii serpuitoare .
-O fi vreo legenda a locului ceva zic eu,
Mama lup nu are un nume asa ca Ebres a numit o OKSANA.
Ei ,ii place si raspunde acum la aceasta noua identitate.Nu am uitat deloc inca imi este foame si sete.Nu stiu cat rezista un dragon fara mancare dar sigur voi afla in curand .
S-tabilitatea este esenta aici!
Aaaaaa,,da stabilitatea repet si eu nestiind nimic.
Ma refer la ,cei care tin intreg Universul au si ei in alte lumi copii a lor uite una aici cu noi calcam pe ea...nu observi nemiscarea?
Pamantul face un zgomot la atingere bucatele de roca se farama la atingerea talpilor mele grele si se sfarma facand un parf....gri.
Templul din fata noastra pare gol intram in interior si vedem doar o masa iar de jur imprejur un sant sapat in roca incercuind locul. Trecem peste un pod mic care dupa acea dispare.De afara parea mai mic, dar aici in interior totul este gigant.Mii de kilometri se intind si in partea de sud,est vest sunt cateva scaune domnesti incrustate in pietre si aur.Nu stiu ce rol au ele acolo si cine le o fi pus.
-Sa nu atingeti nimic,arata Ebres cu aripa lui sunand a colpotei,poate fi o capcana!
Pe masa rotunda se observa pe margini sase locuri goale cat sa pui ceva in ele.In mijloc este o statuie mare sculptata tot din piatra alba care se roteste incet fara nici un zgomot. Un cal un foarte mare surprins cu doua picioare in aer si celelalte pe pamant.Coama ii flutura in iar ochii sunt facuti sa para vii si rai.Tare ciudat imi pare acest cal aici, oare ce scop are?Undeva din pamantul de sticla colorata si piatra iese un fel de biblioteca lunga cu rafturi multe pana la tavan nici nu le pot cuprinde cu vederea.
Ce mai e si asta?
Testul,ce sa fie iar teste firar sa fie!
Cartile sunt zeci,sute mii dar toate sculptate dintr o piatra roz, fumurie. tot din materia solida si dura.Nu poti sa le citesti cantaresc in plus, o tona .
Ramanem aici peste noapte intreb eu?
Oksana,da din cap si imi zice da,mi ar placea as vrea sa dorm!.
Este cald aici si afara duduie pamantul de o furtuna razleata dezlantuita.Nu stiu ce ne asteapta dar ma cuprinde asa din senin o toropeala si mi se inmoie aripile si pulpele.Cad si eu intr un somn adanc.Ebres ,se clatina cu ochii lui frumosi si vad cum i se stinge luminita de deasupra capului.
Visez friptura ,cartofi prajiti.vin ,tort,prajituri si sarmale,,,insa imi aduc aminte putin cate putin ca numai sunt om si sterg imediat imaginea afisand o apa mare intinsa cu apa cristalina si fructe zemoase rosii pentru noul meu stomac de acum.Zapada multa vad sunt acoperita de ea total .Este rece albastruie si totul in jurul meu este numai nea,muntii de nea ,casele cu acoperisurile doldora de zapada copacii intesati de plapuma grea si alba.Fac tunel si ma bag in el de ocolo respir si miros ,ahh ce frumos miroase a zapada!Stelute cristaline curg lejer intr un dans domol de iarna.Ninge peste intreg pamantul.
CITEȘTI
DRAGONUL ROSU
FantasyPentru mine aceasta carte....doar pentru spiritul meu care a indraznit sa experimenteze lumea in toata vastitatea ei. Draga Spirit al meu TE IUBESC! -Voi sunteti cei care a -ti incediat pamantul, din cauza voastra s-au intamplat multe,.imi spuse ea...