Astazi renunt la orice forma de nemultumire

7 1 0
                                    

In sufletul meu se simte un gol si acest gol pare a fi o nebunie curata.

Sunt sau nu sunt?

Care este atunci adevarul daca nu sunt?

Si ce ar trebuii sa fiu  daca acum nu sunt?

Aceasta este intrebarea ce imi umbla prin minte.

Ma decid greu in situatii de criza cu toate ca stiu totul este simplu si numai eu cu mintea mea cimplic totul.

Poate ar fi mai bine sa renunt la safir ce mare lucru sa fac cu el atata timp cat am ramas fara Ebres si prieteni pana urma fiecare sta in voetexul sau personal.

M-AM HOTARAT..

plec inapoi imi este dor de Ynelia  si nu stiu ce a fost in mintea mea sa plec cand ei inca mai aveau nevoie de mine acolo.

Pur simplu instantaneuu sunt cuprinsa intr-un fel de vartej de fprta ca un taifun care ma transpune pe campul de unde am plecat.Lupta era una apriga acum vedeam cu cadeau iar ghiulele de gheata si se raspundea inapoi cu varthejuri de foc.Imi vine sa rad mi se pare inutila si o prostie aceasta lupta ca un joc prost fara sa aiba i ideie buna.

-Te-ai intors in sfarsit aud o voce care imi trece repede pe langa ureche,,,,Ynelia slaba si obosita isi face aparitia aruncand sageti din valvataia focului ei.

-*Da..... nu m-am putut tine departe de voi.....zic eu buimacita de trecerea de la un loc in altu .Nu stiam iar ce sa fac eu si m-am gandit aceasta nu este lupta mea de ce sa ma bag nu vreau sa ard pe cineva si nici sa fiu inghetata .Galagia este asurzitoare multi ca noi cad rapusi si cei din fata noastra ranjesc ocupand spatiul nostru dam in retragere si sunt cuprinsa de o furie si cum sa ii las pe ceilalti sa fie mai puternici decat noi..

-Activeaza-ti safirul......de ce stai degeabaaa activeazal.....tipa sacadat femeia dragon de langa mine..

-Ce? scot din mine fluide fierbinti si marchez locul ca intr-un cerc magic ferind pentru cateva secunde pe cei din spatele meu de fulgi grisi inghetati ce tocmai cadeau inspre noi.

-Safirullll,,,,,,,striga un altul de langa mine straluceste inseamna ca e gata,,,,,,,,fa cevaa al tau este rosuu ne poti salva ,,,hai nu mai sta mai repede nu vezi suntem atacati si din partea de sus.

Habar nu aveam de ce vorbeau ei insa tremur din incheieturi cuprinsa de friguri nebune.Asta le depaseste pe toate nu vad ca cineva sa ma fi atins si totusi mor de frig!Din interiorul inimii particule mii aglomerate  negre se aseaza ca intr-o galaxie sorbind din mine si ultima picatura de viata.

Sunetele se estompeaza si frica ma inghite si ma paralizeaza total.Sunt o gaura neagra nimic nu mai am uman sau dragonesc ste intuneric bocna si frig de crapi.Nu imi simt nici un organ doar gura cascata ce ma inghite in bezna totala uruind ca un leu turbat.

Hmmm acum ce sa fac...nu vreau sa raman in aceasta stare nu am ce sa activez cu mintea incerc si tip

Sa se facaa luminaaaaaaaaaaaaaa!

Eu sunt focul

Eu stiu cine sunt....

Nimic nu schimba starea si zgomotul ma atrage total in el.Raman absorbita cu o stare de  groaza tampita nu vreau sa mor chiar m am saturat de aceste jocuri  ciudate de pe aici.Nu mai vreau aceste experiente ma predau gurii acesteia negre nebune sa vad ce poate sa mai faca acum .ce se poate intampla cu mine acolo in lipsa de lumina sa vad eu na ce putere are ea asupra mea.Cosmarl acsta ma seaca de puteri nu gasesc  liniste decat sa ma arunc in ea mai mult si tip.

Ok,esti bine venitaa in lumea mea te primesc in mine,hai artata-mi ce poti eu ma predau..!

Si zdup..........se intrezareste o luminita dar ele sunt efemere sigur mi se pare de unde particule mici dansatoare in bezna asta totala si ele se aduna mai multe si mai multe formand un zid alb .

-Care iti este dorinta?

Imediat in fata ochilor mi se infatiseaza un zid imens gros de gheata care inconjoara o mare portine de loc,,,,,

-Astaa vreau astaaaa........

Si zgomotul apare treptat cu ochii mei lipiti creind si mai mult grosime si duritatea unui camp de forta format din gheata ce chiar se intindea pana sus in stanga si in dreapta nepermitand nimic sa treaca de el.

Lumina apaca trimitea si o raceala care se amesteca cu caldura ce era deja aici din combinatia celor doua cadeau picaturi translucide ce ramaneau agate in aer asteptand ceva.

Cei din grupul mei istoviti vin si imi multumesc si eu chiar habar nu am ce am facut sau ce se intampla doar ca lupta este  sfarsita.Nimeni ne mai ataca nu au cum existam doar noi aici in acest spatiu delimitat.




DRAGONUL ROSUUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum