Exista momente in care nu trebuie sa stai prea mult pe ganduri si acum este momentul meu.
-Zboara dragonule zboara,, fi una cu vantul iuhuuu!
Noaptea neagra nu ma atinge,,tunetele nu ma inspaimanta,focul nu ma arde si ploaia nu ma stinge.
Vantul bate,vantul urla printre tot si toate eu sunt focul nestins ce face dreptate!
.Eu sunt ziua eu, sunt noaptea eu sunt tu si tu esti eu impreuna formam totul.
La lupta pornesc stiind ca trebuie sa sustin alte fiinte care mi -au cerut ajutorul inca din vremuri apuse. .Ajutorul este prezent acum aici ,eu sunt ultima autoritate a mea!
Nu sunt limitat de timp si spatiu sunt un dragon.
Un dragon rosu de foc.
Am facut o promisiune demult si acum vreau sa ma tin de cuvant.Imi aduc aminte tot doar intr- o fractiune de secunda,am acces la orice amintire si orice fel de informatie vreau.Nimic din ce am trait eu ca om nu a fost real ,totul a fost un doar vis ,un vis ce parea normal atunci generat de Marele Soare Central.
De acolo vin si eu si sunt la fel tot o fantezie dar ele trebuiesc aduse la viata si la actiune prin miscare. Atomii de lumina formeaza din ei insusi forme de viata,intai sunt schitate corect detalii si posibilitati infinite ca,apoi datorita distantei si a caldurii sa prinda forma ,culoare si viata.Creiatorul meu ma iubeste mult stiu asta, pentru ca mi-am amintit.Nasterea mea s-a petrecut in palmele lui..Din stomacul lui m -a scos darunidu -mi si toate emotiile posibile ba mai mult chiar si contrapartea sa feminina s-a trasformat in mama mea.
-Aceasta e o forma iubire,,imi zice el....Eu ,sunt tot si toate sunt in mine!
Primul lucru pe care l- am vazut au fost ochii,ochii lui blanzi calzi ,iubitori magnetici care fara nici un fel de cuvand mi -au transmis:
-Esti copilul meu , si te iubesc toata mostenirea mea ti -o daruiesc tie ai tot ce iti trebuie si tot ce iti trebuie iti serveste.
Respira,respira si inspira viata vie din mine.
Viata mea ,este mereu cu tine in orice timp in orice spatiu in orice lume vrei sa te duci!
Bucura- te
Cauta si gaseste,
Intreaba si daruieste,
Primeste si radiaza ......
Nu uita dorinta ta e si dorinta mea,
Te iubesc.copilul meu frumos!
.Asta mi -a spus tatal meu inainte sa plec de la el.Si am simtit viata lumea in toate felurile infinite.
Era mereu EL.
CITEȘTI
DRAGONUL ROSU
FantasyPentru mine aceasta carte....doar pentru spiritul meu care a indraznit sa experimenteze lumea in toata vastitatea ei. Draga Spirit al meu TE IUBESC! -Voi sunteti cei care a -ti incediat pamantul, din cauza voastra s-au intamplat multe,.imi spuse ea...