Zamanın sizi esir tuttuğunu hissettiniz mi hiç?Sizi içine çektiğini,sizi içinde yok ettiğini?
Bu aralar en çok bunu hissediyorum.Nedensizliği,düşüncesizliği de tabi...Çoğu kişinin gözkyüzü deyince aklına sonsuzluk geliyor ya da benzeri şeyler.Ama benim için beni içine hapseden kapalı küre şeklinde bir hapishaneden başka bir şey ifade etmiyor.Belki de ben hissedemiyorum.İnsanlar gökyüzünü seviyor.Ben ise sadece rengini.
Dünyaya alışabilmek için bir neden aramıyorum.Çünkü ihtiyaç yok.Eğer bu dünyaya geldiysem elbette bir amacım vardır.Ama benim tek sorunum o amacı bir türlü bulamıyorum.
Bu arada ben Hazel.2.sınıf dil öğrencisiyim.Çok sosyal bir kişilik değilimdir.İnsanları çok sevmem.Onların da bana bayıldığını düşünmüyorum.İnsanlardan uzak durmamın bir nedeni de bazı sorunlarım var.Onların fark etmesini istemiyorum..Ağır depresyon olarak nitelendirilen bir psikolojik sorunum var.Bunu bir tek ben biliyorum.İnsanlara söylemeyi düşünmedim,düşünmüyorum.Bir aileye sahip olmadığım için de durumu kendi içimde çözmeye çalışıyorum.Arada sırada da psikoloğum ile bazı günler randevulasıyoruz.
Aile demişken,onları kaybettim.Sadece benim kurtulabildiğim bir araba kazasında kaybettim.belki de esaslı depresyon sebeplerinden biri de budur.
Şuan elimden gelen tek şey inanmak.Yenebileceğime,hissedebileceğime inanmak.Şuan içinde olduğum durumdan kat ve kat farklı olabilmek isterdim aslında.İnsanlarla daha çok iletişim kurabilmek,depresyondan çıkabilmek,bir aileye sahip olabilmek.
Şuan korkuyorum.Yenemeyeceğimden,hatta şizofreni derecesine çıkacağımdan korkuyorum.Sessizliğin beni içine çekmesinden korkuyorum.Ayyaş babamı,ona itaat etmek zorunda olan annemi ve her şeyden önemlisi bu olan her şeye maruz kalması gereken kardeşimi rüyalarımda görmekten korkuyorum.Kendi yaşamıma son vermekten korkuyorum.
Aslında ölüm bir sanattır,
Ama asıl sanat zamanının gelmesini bekleyebilmektir.MERHABA ARKADAŞLAR! YENİ BİR KİTAP İLE KARŞINIZDAYIM. UMARIM KALBİNİZE DOKUNABİLMEYİ BAŞARABİLİRİM.:)
KİTABI MEDYADAKİ MELODİ İLE DINLERSENIZ DAHA GÜZEL OLUR:)
ŞİMDİDEN İYİ OKUMALAR.:)
BU ARADA ARKADAŞIM Miraşevik adlı arkadaşımın SONSUZLUĞUN MAVİSİ-İMZA adlı kitabını okuyabilirsiniz:)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANIN KALBİ
General FictionNefret ettiğim bir şey daha varsa o da insanların kendinizi kötü hissetiğinizi bildikleri halde neşeyle hatrınızı sorup "iyiyim" demenizi beklemeleridir. -SLYVİA PLATH.