Hadi uyan! Hadi uyan! Hadi uyan!
Artık gözlerimi açmam gerekiyordu.Eğer biraz daha uyursam saat 8'i geçecekti ve ilk derse geç kalacaktım.Malum,üniversiteli biri olarak kendime çekidüzen vermem gerekiyordu.Binbir zahmetle yorganı üstümden attım ve ayaklarımı yatağın üstünden kaydırdım.Bir süre daha ayaklarım yerde belimden yukarısı hala yatakta bir şekilde öylece durdum.
Alarmımın son bir kez daha çalmasıyla yataktan kalktım.Yavaş ve baygın adımlarla banyoya yürüdüm.Sabahları ılık bir duş her zaman iyi gelirdi.Banyoya girince kapıyı kapatıp üstümdeki geceliğimi yavaşça çıkardım.Ürpermiştim.Yine yavaş adımlarla duşakabinin içine girdim.Duş başlığını yerine yerleştirip suyu açtım.Su akmaya başladığında çok soğuktu ve beni çok üşütmüştü.Ama çok aldırış etmedim ve buz gibi su damlaları vücuduma çarparken hiç üşümüyormuşum gibi durup suyun ılımasını bekledim.Yaklaşık bir dakika sonra soğuk su damlaları yerini vücudumu rahatlatan ılık su damlalarına bıraktı.Hiç beklemeden elimi saçlarıma götürdüm ve saç derimi ovalamaya başladım.Saçım uygun halini alınca elime şampuan şişesinden biraz şampuan döktüm ve saçıma götürdü.Masaj yaparmış gibi şampuanı saçıma uyguladım.Saçımı bırakıp vücuduma geçtiğinde elimle duş bezini aradım.Gözlerimi açamıyordum çünkü şampuanın yakmasından korkuyordum.Elimi yukarı kaldırdığımda duş bezini kavradım.Bir elimle bezi tutarken bir elimle de duş jelini aradım.O hemen yanımdaydı.Elimi sağa uzatır uzatmaz jeli de kavradım ve diğer elimde tuttuğum beze biraz döktüm.Gözlerimi hiç açmamıştım.Bezi biraz çitiledim ve vücuduma sürmeye başladım.Hızlıca bütün vücudumu sabunladım.En son yerine yerleştirdiğim duş başlığını elime aldım ve başımdan aşağı tuttum.Saçımın bütün köpüğünü akıttıktan sonra duş başlığını boynumdan aşağısına tuttum.
Tamamen durulandığımda duşakabinin kapağını açtım ve tutunarak dışarı çıktım.Kapının arkasına astığım bornozumu alıp üstüme giydim.Önceden başıa bağlamak için çıkardığım havluyla ilk önce omzuma gelen saçımın suyunu aldım ve başıma doladım.Kapıyı açtım ve küçük evimin küçük oturma odasına doğru ilerledim.Giyinmeden önce kurumak istiyordum.Oturma odasına geldiğimde telefonum gözüme çarptı ve biraz kurcalamak için elime alıp oturdum.Öylesine sanal alemde bakınıyordum.Derken birden kapı çaldı.Üzerimde hala bornozum vardı ve ne yapacağımı bilemedim.Hemen kapıya gidip delikten baktım.Gelen Melek ablaydı.Oturduğum apartmanın sahibi.Herhalde yine kira isteyecekti.Oysa ki daha tüm parayı birleştirememiştim.
Kapıyı yarısına kadar açıp sadece başımı çıkarttım.
"Merhaba Melek abla! Nasılsın?"
Suyuna gitmeye çalışıyordum.Ama çokta önemsiyormuş gibi durmuyordu.Ciddi duruşunu bozmadan karşılık verdi.
"İyiyim Hazel kızım da sanırım şimdi müsait değilsin."
"Evet Melek abla ya,maalesef"
"Olsun zaten bende içeri girmeyeceğim.
Sessizce aşağı bakarak 'bide girseydin bari' dedim.O da anlamış olacak ki duymamazlıktan gelip devam etti.
"Bak Hazel,bahsedeceğim konuyu biliyorsun.Kira meselesi.Hadi öğrenci kızsın,bir o kadar da efendisin de ama kirayı 2 aydır yatırmıyorsun be çocuğum.Zaten geleli üç ay oldu.Sen anca bir kirayı yatırabildin o da yarım yamalak.Ne yap ne et parayı yatır yoksa ikimizde mağdur kalacağız be kızım."
Ağzımı açmama izin vermeden konuşmuştu.Diyecek bir şey bulamadım.O kadar kötü hissettim ki.Ancak bir kaç şey geveleyebildim.
"Kusura bakma Melek abla.Gerçekten en kısa zamanda yatırmaya çalışacağım."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ZAMANIN KALBİ
General FictionNefret ettiğim bir şey daha varsa o da insanların kendinizi kötü hissetiğinizi bildikleri halde neşeyle hatrınızı sorup "iyiyim" demenizi beklemeleridir. -SLYVİA PLATH.