Jason: Dobře. Zůstaneme tady.
Jeff: Jasone ?
Jason: Co je Jeffe.
Jeff: Někdo fotí.
Jason: Co ?
Jeff ukázal prstem na okno. Venku stála malá holčička, mohlo jí být tak 10. V rukou držela foťák.
Jason: Hej !
Holka se rozběhla do lesa. Běžel jsem za ní. Po chvíli jsem byl už moc daleko od chaty,nemohl jsem běžet dál. Vytáhl jsem luk a vystřelil. Měl to být jen varovný výstřel, no já se trefil. Vždy když jsem si přál se trefit, nic. No teď jsem se trefil... přímo do hlavy. Tělo malé holky spadlo a ona tam se šípem v hlavě ležela.
Jason: Ne...ne...nenene ! Neee!
Hodil jsem luk na zem a sehnul se k holčičce. Do očí se mi vhrnuly slzy.
Jason: ... promiň...
Vzal jsem foťák. Byl plný fotek naší chalupy. Ta holka nejspíš pro někoho zjišťovala co jsme zač.
V chatě
Denny: Jasone, jsi v pořádku ?
Utřel jsem si oči.
Jason: Jo. Neboj. Foťák je zničený.
Jeff: Co ta holka ?
Denny se na mě podíval a pochopil.
Denny:.....
Jason: Utekla Jeffe.
Denny: Zahráme si karty ?
Denny: Proč ne.
Za 2 dny
Denny: Myslím že bychom měli jít do města.
Jason: Asi máš pravdu.
Najednou někdo zabouchal na dveře.
Jeff: To jsou oni !
Denny se na mě zmateně podíval.
Jeff otevřel dveře a hned se na něj vrhla mrtvola. Nechal otevřené dveře a začal utíkat ke zadnímu vchodu. Dovnitř se dostalo několik mrtvých. Běžel jsem za Jeffem. Denny běžel za mnou no jedna z mrtvých mu odřízla cestu. Rozběhl jse směrem ke schodišti. Jeff venku stál a plakal. Chytil jsem mačetu a začal zabíjet mrtvé...bylo jich příliš. Rozběhl jsem se k Jeffovi a nesl ho pryč. Před lesem jsem ho položil a řekl ať utíká pryč.
Jeff přikývl a utekl. Já se otočil a začal zabíjet mrtvé..pak jsem uslyšel Dennyho křik.
Jason:...ne...
Chtěl jsem se rozběhnout za Jeffem no mrtvý byli všude. Začal jsem kolem sebe máchat mačetou. Pak se ozval výstřel. Několik mrtvých padlo k zemi a tak se uvolnila cesta do lesa.
Megan: Běž !
Slyšel jsem Meganin hlas. Usmál jsem se a začal utíkat pryč.
Ráno
Když vyšlo slunce vrátil jsem se do chaty. Na zemi leželi desítky mrtvých.
Jason: Je tu někdo ?!
Před chatu vyšel Abraham a namířil na mě svojí zbraň.
Abraham: Jasone ?... běž dovnitř. Nevíš odkud můžou přijít další.
V kuchyni seděl Ray, Megan a Ally. Abraham stál při dveřích.
Jason: Denny...
K stolu pak doběhl i Denny.
Jason: Jsem tak rád že jste tady.
Ray: Kde je Jeff ?
Jason: Utekl do lesa.
Ray: Měl si ho hlídat !
Jason: Ne, nemněl ! Jen jste utekli a on tu zůstal se mnou !
Ray:....
Abraham: Ehm...tohle by jste asi měli vidět.
Abraham otevřel dveře a dovnitř vešel Jeff...a nějaká holka.
Bylo jí tak osm... možná devět.Jeff: Může tady zůstat ?
A
Pustit holku dovnitř.B
Poslat jí zpátky.Uff, a je tu další díl, doufám že jste rádi :)