Staré koleje

141 16 11
                                    


Jeffův pohled

Přešlo několik hodin od doby co jsme přišli o Ellie. Jason je z toho pořád mimo.

Jeff: Neměli bychom jít hledat ostatní ?

Jason:....

Jeff: Ally ?

Ally:...

Jeff: Notak.

Jason se ani nepohl. Jen seděl u stolu a kroutil svým nožem.

Jeff: Horda už upadá. Je tam jen pár mrtvých. Prosím pojďme.

Jason se postavil a odešel do jiné místnosti.

Jeff: Fajn. Mrdat.

Vzal jsem pistoli kterou mi dala Ellie a vyšel před dům.

Při útěku jsem dostal několik kousanců. Byl jsem celý od krve... už ani nevím jestli jsem nezemřel a jen se vrátil jako živý. Popravdě je to hodně možné.

Většinu ran mi Ally zašila no odvedla hodně mizernou práci takže jsem byl zase od krve. Nemůžu ji to dávat za zle. Právě přišla o někoho kdo už mohl být její manžel.

A Jasonovi také. Ellie byla součástí rodiny už hodně dlouho a pro mně byla už něco jako starší sestra...možná i máma. No pro něj to byla největší ztráta.

Byl jsem už na místě přestřelky... vlastně to ani přestřelka nebyla. Stříleli jen oni.

*Štěkání*

Jeff: Děláš si...

Z převrátěné popelnice vyběhl Lucky. Byl celý od nerozloženého odpadu.

Jeff:..achjo...

Možná kdybych ho šel hledat a neřekl Jasonovi ten hloupej nápad s tím jít sem mohli Abe i Ellie žít... možná.

Lucky začal běžet do kruhu jakoby mu přeskočilo.

Jeff: Jdem.

Lucky nepřestával.

Jeff: Fajn. Stejně přijdeš.

Pokračoval jsem v cestě.

Na autech byli všude díry od kulek a krev. Mrtvých i živých. Několik mrtvých tam ještě bylo, krmili se na tom co zbylo. I na Abeovi...a pravděpodobně i na Ellie. Mezi auty probíhalo několik posledních plíživců co nestihli párty. Štěstí že tam nezůstal i nějaký goliáš. S tím by se mi opravdu nechtělo hrát.

Otevřel jsem dveře do baru. Hned před dveřmi ležel mrtvý černoch a na jeho rozkroku měl hlavu položenou plíživec. Ruce plíživce drželi černocha za zadek.

Jeff: Úžasný Ware. Tvoje umění je vážně závisti hodné.

Nikdo se neozval.

Vydal jsem se zpět a cestou míjel Luckyho pořád běžícího do kruhu.

Jeff: Já si vždy vyberu ty nejchytřejší psy.

Vzal jsem Luckyho do rukou a šel zpět.

Jeff: Myslíš že to byla moje vina ? Začínám mít ten dojem, že poslední dobou můžu za všechny úmrtí já.

Lucky: Mluvíš se psem ?

Jeff: Cože ?!

Lucky: {Štěká}

Jeff: Mě přeskakuje. To mám z toho že nespím, sakra.

Zbytek cesty jsem raději neřekl ani slovo.

O hodinu

Před bytem kde zůstal Jason a Ally už na mně čekali ostatní. Jason ležel na kapotě auta a přemýšlel.

Jeff: Jsem tady.

War: Úžasný. Kdes byl.

Jeff: Šel jsem pro vás. No našel jsem Luckyho.

Artuš: Dobře, jdeme.

Vydali jsme se na cestu.

Lilly byla taky trochu mimo. Ellie byla její nejlepší kamarádka.

War: No..co teď.

Artuš: Pokračujeme na sever ?

Jason:....

War: Jasone.

Jason: ....

Lilly: Jas..

Jason přidal do kroku. Šel směrem k dvojici mrtvých.

War: Chápu že je chlap mrdlej z lásky no tohle je trochu přepal.

Artuš: Cože ? Vždyť je chce jen zab..

Jason hodil svůj nůž na zem.

Artuš: Co ku*va dělá..

Jason  vrazil jednomu pěstí a dalšího svalil na zem. Pěstmi ho začal mlátit na zemi.

War: Pro Krista pána.

Další mrtvý se začal přibližovat.

Jeff: Ehm...

War: Ať se stará.

Mrtvý už byl na krok od Jasona.

Lilly přišla blíž a zastřelila mrtvého. Všude se rozlehl zvuk výstřelu. Jason se bleskově otočil. Vypadal zmateně.

Lilly: Pro boha živýho Jasone. Vytáhni si tu hlavu z prdele a zase žij. Vím že ti chybí. Mně chybí. Všem nam bude chybět ale nejsme takoví idioti aby jsme tady mlátili mrtvé pěstmi.

Jason:...

Lilly hodila Jasonovi nůž.

Lilly: Až si tu hlavu vytáhneš, řekni.

Lilly dala do kroku.

War a Ally šli za ní.

Jeff: Neměli bychom ho čekat ?

Lilly: Potřebuje být chvíli sám. Snad se za námi pak vrátí.

Jeff: Snad...

Artuš: Lilly, je trochu...dost....mimo. Bude lepší když ho počkáme.

War: Nechej ho chvíli vychladnout.

Jeff:....

A
Zůstat s Jasonem

B
Jít s ostatními

2 části za jeden den ?! To je jako 2 anasy na jedné pizze.

Humáč !

Jelikož budu středu, čtvrtek, pátek mimo dosah civilizace s bandou podivných druhů a zvířat hledat ztracený poklad Pánů Času (klíče od TARDIS) tak jsem se rozhodl že vydám 2 části za sebou.

Jedná je horší než druhá no neřeknu která.

Tak pápá.

Tady moje fotka

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Tady moje fotka. Holky říkají že mám hezký oči (neříkají) [co je to holka ?] tak můžete posoudit sami.

,,Bacha na kraby,,
-Napoleón Bonaparte

Dokud nás smrt nenakazíKde žijí příběhy. Začni objevovat