Vždy budeme...rodina

189 18 14
                                    


Jason: Půjdeme hned. Další setkání s Rayem nepřežijeme. Proti Kim máme šanci.

Lilly: Jak teda myslíš.

War: Všechny věci které by nás mohli zpomalovat dejte do batohu. V ruce mějte pouze připravenou pušku.

Jason: Náhradní zásobníky co nejblíže k ruce, na rychlé použití. Nůž na mrtvé za opaskem.

War: Pokud nás střelí někdo by měl mít u sebe alespoň obvaz.

Artuš si dal pálku na bok batohu, do ruky si vzal automatickou pistoli.

Lilly držela svojí velkou pušku a kolem pasu měla několik zásobníku.

War měl v ruce  brokovnici plnou munice.

Já měl jen svojí pistoli a v prázdném batohu Luckyho.

Artuš: Mám trochu...plnej batoh.

War: Můj je prázdný, dej ho sem rozdělíme věci aby měl každý co nejméně.

Jason ke mně přišel a dal mi ruku na rameno.

Jason: Drž se při Lilly. Ať se stane cokoliv dávej pozor a nepanikař.

Jeff: Neboj. Ellie mě všechno naučila.

Jason se usmál.

Jason: Ellie.

Lilly: Dám na něj pozor.

Jason: Nespouštěj z něj oči.

Lilly přikývla.

Jason se postavil před nás.

Jason: Hele všichni si hlídejte záda. Nechci už přijít o nikoho z nás.

War se postavil.

War: Neboj se. Dostali jsme se i přes horší situace.

Jason:...držte svoje pozice. Myslete na to že už stačí přejít jen několik ulic a...jsme v bezpečí.

Jeff:...

Jason: Jdeme.

Vstoupili jsme do města. Zvuky jako praskání skla a cvakání zubů byli všude kolem.

Jason: Teď rovně.

War: Před tou...divnou...budovou doleva. Pak rovně a pak můžem skrze muzeum nebo kolem muzea.

Jason: Dobře.

Kráčeli jsme poměrně tichou ulicí s několika mrtvými. Vyhýbali jsme se jim protože byli na opačné straně cesty.

Artuš: Kdybych byl X-Men a věděl ovládat hniláky....ty vole.

War: Zneužíval bys je.

Lilly:[smích]

Artuš: Sklapni.

Jeff: Jasone ?

Jason: Hm ?

Jeff: Jsi v pohodě ?

Jason: Jo jen...jsem si vzpomněl na den kdy to vypuklo. Byli jsme ve třídě. Všichni. A pak to začalo a já, Ally, Abe, Ray, Megan i Denny jsme šli na stejné místo. Byli jsme jen kamarádi ale chovali se jako rodina. A teď...jsou všichni pryč..zůstal jsem jen já..a ten parchant.

Jason se na mně podíval.

Jason: Promiň.

Jeff: Pohodě. Je to parchant.

Jason: Jo...ta holka...co tě při stole políbila...

Jeff: Raven ?

Jason: Jo. Utekla ?

Dokud nás smrt nenakazíKde žijí příběhy. Začni objevovat