Zůstanu s tebou

142 15 20
                                    


Ellie: Jeffe.

Ellie mi položila ruku na rameno.

Ellie: Lucky bude v pořádku. Neboj se, štěstí mu určitě zůstalo plno.

Měla pravdu. Nemůžu ohrozit svůj život. Lucky bude v pohodě, věřím v to.

Jason: Dobře. Hele, nevíme kde kdo je. Musíme si dát pozor. Navíc je tohle hordová zóna takže musíme dávat pozor i na plíživce.

Jason stál sebejistě mezi námi a říkal postup zatímco Artuš stavěl z cihel kolem Nele pomník.

Jason: Zůstaneme tady a budeme se krýt.

Jeff: Ne.

Všichni se na mně otočili.

Jeff: Wayne ví kde jsme. Pokud by byli kolem už by jsme byli mrtví. Jediná rozumná věc co by udělali je že se ticho přibližují sem. A my by jsme měli v tom případě pryč.

Nechápu jak mně to napadlo, ostatní kolem kroutili hlavou. Jason se na mně usmál.

Jason: Máš pravdu. Půjdeme pohromadě do středu města. Tam by to mělo být nejbezpečnější.

Usmál jsem se.

War: Jdem.

War chytil brokovnici pevně do rukou a šel. Artuš ještě chvíli klečel při pomníku.

Artuš: Sbohem.

A vydal se za námi.

V centru města

War: Je tu nějak ticho.

Ally: Plíživci ?

War: Možná.

Ticho bylo opravdu neobvyklé ve městě s popisem ,,hordová zóna,,. Vždy bylo slyšet alespoň chrčení mrtvých.

Jason: Dávejte pozor na střechy aut. Plíživci rádi skáčou.

Když se u nás poprvé objevili plíživci báli jsme se jich a většinou se skrývali. Trvalo pár let než jsme si uvědomili že jsou stejně křehký jako hniláci. Navíc od té doby začali trochu hnít a už nemají takovou sílu a rychlost jako když...zabili Megan.

War: Plíživec.

War vytáhl svojí mačetu a šel za plíživcem. Ten se rozběhl do hospody cez rozbité okno.

War: Srát.

Abraham: Asi měl žízeň.

Abe se začal smát.

Jason: Abe klid. Ware běž..

V tom začala střelba.

Všude kolem se ozývalo cinkání střel o auta a praskání skel.

Jason: Na zem !

Všichni se hodili k zemi.

War se rozběhl a vtrhl do hospody.

Jason: Ellie ?!

Ellie ležela při mně a držela mi hlavu při zemi.

Lilly a Artuš opětovali palbu.

Z každé strany se ozývali výstřeli.

Artuš: Prázdno.

Už střílela jen Lilly.

Jedná z kulek zasáhla auto těsně při její hlavě a střepy se rozletěly všude kolem.

Lilly: Ku*vadrát !

Dokud nás smrt nenakazíKde žijí příběhy. Začni objevovat