Pohled ArtušeBěžel jsem rychleji jako kdy předtím. Kolem mně procházeli hniláci no v tu chvíli jsem se jich nebál. Myslel jsem jen na tu...věc... co zabila Elisu. Nic tak odporného jsem v životě neviděl.
Artuš: Sakra...
Nemohl jsem se otočit. Každá sekunda byla drahá. Pokud by mě doběhl vím že bych se proti tomu pálkou neubránil.
Artuša: Kur*a...
Nela štěkala z mého batohu. Lákala ke mně mrtvých no bylo mi to jedno.
Artuš: Kur*a...kur*a...kur*aaa.
Bylo to při mě. Běželo to potichu, ale slyšel jsem občasné lupnutí když se jeho nehty dotkli země. Mohl jsem cítit jak mi sahá po batohu.
Artuš: Kur....
V mžiku jsem se otočil a zavřenou pěstí tomu mrdl do tváře největší ránu v mém životě.
Odletělo to na bok a spadlo. Podívalo se to na mně.
Artuš: ...va.
Zranil jsem to. Není nesmrtelný... samozřejmě. Ruku jsem mněl od krve... mojí i té věci. Zranění toho tvora mi dodalo odvahu. Je zranitelný jako každý jiný hnilák.
Sáhl jsem na záda a vytáhl z batohu pálku.
Artuš: Pojď si šulíne.
Věc se rozběhla a já ji z celé síly vrazil klince na pálce do tváře. Ani při umírání nevidala jediný zvuk.
Usmál jsem se a otočil směrem odkud jsem běžel. Běželo jich tam desítky. Směrem ke mě.
Artuš: K...
Někdo mě strhl na stranu. Sotil mně cez skleněné dveře obchodu a schoval se za kasu.
Kiky: Schovej se blbečku !
Nela mi vyběhla z batohu a schovala se ke Kiky. Otřepal jsem ze sebe sklo a schoval se k nim.
Kiky: Modli se aby prošli.
Přikývl jsem. Jeden z nich je problém sám o sobě.
Nastalo ticho.
Pohled Lilly
Lilly: Jeffe ?!
Duane: Jeffe vrať se. To jsme my.
Hledali jsme Jeffa mezi rodinnými domky.
Lilly: Kam bys šel ty ?
Duane: Já...
Duane se rozhlédl po okolí.
Duane: LaserGame.
Zadíval se na fialovou budovu s nesvítícím nápisem LaserGame.
Duane: Je uvnitř. Stopro.
Usmála jsem se.
Lilly: Dobře tedy.
Vstoupili jsme dovnitř. Byla tam tma. Černočerná. Nebylo vidět nic.
Lilly: Co to má být...
Duane: Musí tu být tma. Hraje se jen s laserama a svítícími obleky.
Lilly: Kraviny.
Duane: Celkem jo.
Podle hmatu jsme se orientovali ve tmě.
Duane: Můžu tě chytit za ruku ?
Lilly: Ehmm...ne...
Duane: ...okej.
Lilly: Jeffe...