O několik měsíců později - Vánoce
,,Mami, mami, pomoc prosím!" volala jsem ode dveří na mamku a v jedné ruce jsem přidržovala stromek, který jsme společně s Jackem koupili. Moje mamka se vyřítila z kuchyně v zástěře, kterou měla špinavou od mouky.
,,Ježiš, to je obrovský stromeček," zasmála se a i ona uchopila několik větví stromečku, aby ho společně s námi nacpala do domu. Po několika minutách už stromeček stál na svém místě v obýváku a čekal pouze na ozdobení.
,,Je dokonalej," pronesla jsem, když jsem si několik minut stromek prohlížela.
,,To víš, princezno. Mám prostě dobrý vkus," přistoupil ke mně Jack zezadu a objal mě kolem pasu. Usmála jsem se, když mi daroval malý polibek pod ucho. Položil svou hlavu na mé rameno a usmál se.
,,Hmm, první společné Vánoce," pronesl šeptem. Můj úsměv se více rozšířil a já přikývla. Otočila jsem se na něj a objala jsem ho.
S Jackem chodím už asi dva měsíce a zatím to vypadá jako dokonalý vztah. Jack respektuje moje věci, nálady, kamarády a já respektuji ty jeho. Klape nám to i přes fakt, že jsme spolu ještě nespali. Ano, je to docela divný, ale je to pravda. Jack má sice občas nějaké narážky, ale nestěžuji si. Možná mi to přijde i ... příjemné? Sexy? Nevím. Jedno vím ale jistě, jsem v tom až po uši.
,,Jdeme ozdobit ten stromeček?" zeptala jsem se ho. On s úsměvem přikývl. Svlékli jsme si kabáty a boty a potom jsme se pustili do zdobení.
,,A teď je na řadě hvězda," řekl Jack a hvězdu mi podal. Zašklebila jsem se na něj.
,,To jsi dal té pravé. Vždyť tam nedosáhnu," zasmála jsem se. Teď se zašklebil Jack.
,,Od toho tu je tvůj dokonalý, starostlivý, úžasný a nádherný přítel, který ti zatraceně rád pomůže," sladce se usmál.
,,No, sebevědomí ti nechybí," vykřikla jsem, protože jsem se najednou ocitla ve vzduchu. Seděla jsem na jeho ramenech a poslouchala jsem jeho dokonalý smích.
,,Tak šup," pobídl mě. Zhluboka jsem se nadechla a pokusila jsem se hvězdu umístit na špičku stromečku. Povedlo se mi to nějak rychle. A to mám strach z výšek.
,,Šikulka," řekl můj dokonalý přítel a položil mě dolů.
,,Už se těším, až spolu o prázdninách do Francie," vypadlo z ničeho nic z Jacka. Musela jsem se usmát. I já jsem se strašně těšila. Můj taťka souhlasil s tím, že přijede i Jack a dokonce nám dal jako vánoční dárek letenky.
To byla další věc, která mě překvapila. Myslím tím, že mě překvapilo, že si můj táta rozuměl s Jackem. Když jsem totiž chodila s Maxem, taťka byl furt nepříjemný. Teď se mu ani nedivím.
Po zprávě, která mi přišla v ten den, kdy se Jack s Maxem poprali, se nic nestalo. Byla jsem za to strašně ráda, ale pořád jsem měla špatný pocit.
,,Následující prázdniny budou dokonalý, princezno. Budeme jenom spolu. Celý léto," zašeptal a pohladil mě po tváři.
,,To doufám," řekla jsem šeptem a poté jsem přitiskla své rty na jeho.
_____________
Ahoj, ladies!
Je tu předposlední díl, tohoto příběhu. Zítra nebo možná ještě dneska očekávejte poslední, tedy 30. díl a potom také prolog k pokračování příběhu, který nese název Kiss Me, please. ☺
Snad se Vám dnešní uvolňující díl líbil.
Mám Vás moc ráda. ♥♥♥♥
ČTEŠ
Love Me, please [book 1]
RomanceGrace a Jack se potkali na začátku školního roku. On k ní začne okamžitě cítit sympatie, zato ona naopak Jack doslova nenávidí. Nebo se ho spíše snaží nenávidět. Jak se vztah mezi Jackem a Grace dál vyvine? Přiměje Jack Grace, aby ho měla ráda a...