Chapter 22

10.5K 570 16
                                    

Pomalu jsem otevřela oči a podívala jsem se na budík na nočním stolku. Bylo půl sedmé ráno. Bylo mi strašné vedro a tak jsem se chtěla odkrýt, jenže mi v tom něco bránilo . Byly to Jackovy ruce, které byly omotané kolem mého těla. Trošku jsem se zavrtěla, protože jsem se chtěla pokusit o to, se z jeho objetí dostat.

,,Hm," zamručel Jack a svůj stisk ještě více zpevnil. Zavrčela jsem a zkoušela jsem se z jeho sevření znova dostat, ale bez úspěchu. Proto jsem se naklonila k jeho uchu, do kterého jsem mu zařvala. On se lekl a skutálel se z postele.

,,Co se do hajzlu děje!" zařval a já jsem se začala děsně smát. Jeho výraz byl k nezaplacení. Nakláněla jsem na kraji postele a hlavu jsem měla nakloněnou k pravé straně.

,,To jsi mě musela takhle probudit?" zeptal se mě podrážděně a pomalu se zvedal ze země. Jeho svaly se napínaly, takže místo toho, abych mu odpověděla jsem pozorovala jeho dokonalé tělo, které by mu mohlo plno mužů závidět. A mně bude závidět plno holek, až mě s ním uvidí. Páni, proč mám takový pocit, že se moje ego nebezpečně zvedá?

,,Ale, ale, slečno Carterová. Zaujalo vás snad něco jiného než moje otázka?" zeptal se mě a na tváři se mu objevil svůdný výraz. Sedl si na postel a chvíli mě pozorovala. I já jsem ho pozorovala. Ležela jsem na břiše a hleděla jsem do jeho modrých očí.

,,Co je? Proč mě tak pozoruješ?" zeptala jsem se se smíchem, když náš pohled trval déle než dvě minuty.

,,No, je na tebe dokonalý pohled. Možná, kdyby jsi na sobě nic neměla a byla jsi jenom přikrytá tou peřinou, bylo by to dokonalejší, ale i tak si nestěžuju," usmál se tím jeho dokonalým úsměvem.

,,Vážně?" zeptala jsem se ho s úšklebkem. Stoupla jsem si na čtyři a po čtyřech jsem k němu došla. Přemístila jsem se na jeho klín a své ruce jsem omotala kolem jeho krku. Jack se ke mně nahnul a spojil naše rty a já jsem s ním začala spolupracovat.

,,Jak jsi se vlastně vyspal?" zeptala jsem se ho, když jsme se od sebe odtáhli. Svou ruku jsem pořád měla v jeho hnědých vlasech .

,,S tebou výborně," usmál se a pohladil mě po vlasech. Taky jsem se usmála a dala jsem mu pusu na tvář.

,,Nevím jak ty, ale mám hlad," řekla jsem po chvilce a zvedla jsem se z něho. Přešla jsem ke skříni, ze které jsem vyndala podprsenku a chtěla jsem si ji obléknout. Nechtěla jsem se jít převléknout do koupelny a tak jsem si vrchní část mého pyžama svlékla v pokoji. Byla jsem otočená, takže se Jack koukal na má záda. Rychle jsem si nandala podprsenku a chtěla jsem se natáhnout pro černou košili, jenže Jackův hlas mě zastavil.

,,Počkat! To je tetování?" zeptal se mě se šokem a rychle se zvedl z postele. Rychlým krokem ke mně přešel a košili, kterou jsem už držela v ruce hodil na zem. Rukou přejel po mé levé lopatce, na které jsem měla vytetovaného malého ptáčka. To tetování jsem si tam nechala vytetovat v období, kdy jsem se rozešla s Maxem. To tetování pro mě znamená nový začátek.

,,Jo, je," přikývla jsem a otočila jsem se na něj. On na mě udiveně koukal. Sehnula jsem se pro košili a hned jsem si ji oblékla. Nechala jsem si ji rozepnutou.

,,Páni, neřekl bych do tebe, že budeš mít tetování," dostal ze sebe konečně. Zasmála jsem se a přitom jsem zakroutila hlavou.

,,Neřekl by jsi do mě více věcí," mrkla jsem na něj a šla jsem ke dveřím. Ve dveřích jsem se na něj otočila.

,,Jdu udělat něco k jídlu, takže potom přijď dolů," řekla jsem mu a odešla jsem do kuchyně.

Seběhla jsem schody a zamířila jsem do pokoje. Mamka není doma, protože jela na víkend se svojí kamarádkou, která byla stejně jako ona rozvedená, na dámskou jízdu. Přešla jsem k lednici, ze které jsem vytáhla máslo, šunku a papriku. Vzala jsem z bochníku, celozrnný chleba a potom jsem připravila snídani. Už jsem chtěla jít nahoru, jenže se ozval domovní zvonek, takže jsem musela jít otevřít.

Otevřela jsem tedy dveře, za kterými mě čekalo překvapení.

,,Tati?"

__________________

Ahoj, všichni!

Strašně moc bych se Vám chtěla omluvit, že díl je takhle pozdě, ale měla jsem toho hodně. Zkoušení z účetnictví, ekonomiky, písemka z ČJ, ... Je toho strašně moc. :(

Doufám, že se Vám dnešní díl líbí. ♥♥

Mám tu také jednu informaci.

Pokud by jste měli zájem o dopisování se mnou, formou dopisů, podívejte se prosím do Diary (link v komentářích), kde jsou o dopisování informace a také tam jsou informace o jedné akci, která nese název Summer Trip. Pokud budete mít zájem, napište do komentářů buď u tohoto dílu a nebo do komentářů v Diary . Můžete mi taky napsat do inboxu.

Mám Vás moc ráda. ♥♥♥


Love Me, please [book 1]Kde žijí příběhy. Začni objevovat