Niall's P.O.V
Σήμερα μας πήρε τηλέφωνο το managment και μας ενημέρωσε ότι αυτό το Σαββατοκύριακο θα κάνουμε ένα μικρό διάλημμα. Μικρό αλλά τουλάχιστον θα ξεκουραστούμε λίγο. Είπαμε με τα παιδιά να πάμε στο εμπορικό να αγοράσουμε μερικά ρούχα αλλά και για να πιούμε και κα-να καφεδάκι στα Starbucks, μιάς και είναι η αγαπημένη μου καφετέρια. Ακούγετε λίγο κοριτσίστικο, I know, αλλά συνήθως αυτά κάναμε με τα παιδιά όταν είχαμε κενό ή λιγες μέρες διάλημμα.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Στο εμπόρικο...
Βάλαμε τις κουκούλες μας για να μην μας αναγνωρίσουν και μπήκαμε μέσα. Πραγματικά είχα ξεχάσει πως το Σάββατο είναι γεμάτο. Καθώς περπατούσαμε με τα παίδια και κοιτούσα τριγύρω είδα δύο κορίτσια να περπατάνε χαζέβοντας τις βιτρίνες. Όμως είχα ξεχάσει ότι δεν φορούσα γυαλιά και η μία κοπέλα μάλλον με αναγνώρισε αν κρίνω από την αντίδραση της. Γαμώτω, την πάτησα!!!!
Αναστασίας P.O.V
Κοίταξα κι εγώ προς το μέρος που κοίταγε και η Ειρήνη. Είδα έναν άντρα (και τι άντρα, χιχιχι) ο οποίος φορούσε κουκούλα, σαν να ήθελε να κρυφτεί από κάποιον. Το περίεργο πάντως είναι πως μας κοιτούσε κι αυτός!!! Από τον τρόπο όμως που τον κοιτούσε η Έιμη φενόταν ότι τον γνώριζε. Ομολογώ πως κάτι μου θύμηζε αλλά δεν μπορούσα να θυμηθώ...
Αν: Ποιός είναι αυτός Έιμη? Τον ξέρεις?
Ει: ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΆ ΔΕΝ ΤΟΝ ΓΝΩΡΊΖΕΙΣ!!!!! ΕΊΝΑΙ Ο NIALL HORAN, ΈΝΑΣ ΑΠΌ ΤΟΥΣ ONE DIRECTION!!!...μου φώναξε-ψυθήρισε έντονα...
Αν: Και που θες να τον ξέρω αφού δεν μ αρέσουν καν!!!!!
Ξαφνικά έτσι όπως γύρησα να τον κοιτάξω, διακριτικά πάντα, τον είδα να έρχεται προς το μέρος μας!! Μου κόπηκαν τα γόνατα!! Δεν μπορούσα να φανταστώ ότι ένας διάσημος έρχεται προς τα εμάς!!!
Niall P.O.V
Έπρεπε να πάω και να τις παρακαλέσω να μην πουν τίποτα!! Κοίταγα γύρω μου και είδα ότι τα αγόρια είχαν μπει σε ένα μαγαζί. Έτσι πήγα προς το μέρος των κοριτσιών...
Αναστασίας P.O.V
Ni: Γειά σας κορίτσια...
Ει: OMG, θα πεθάνω!!! Μόλις μου μίλησε ένα από τα είδωλα μου!!!!
Αν: Γειάα!!
Ni: Εμ, θα ήθελα να σας παρακαλέσω να μην πείτε πουθενά ότι με είδατε!!
Αν: Οκ μείνε ήσηχος!!
Μου χαμογέλασε!! Αχ έχει τέλειο χαμόγελο!! Όπα, δεν το είπα εγώ αυτό έτσι?!
Ni: Σας ευχαριστώ πολύ!! Τώρα πρέπει να πήγαίνω!!
Ει: Περίμενε μπορούμε να βγάλουμε μια φωτο, σε παρακαλώ!!!!
Ni: Εννοείτε!!
Καθώς έβγαζαν φωτογραφίες εγώ καθόμουν και τον χάζευα... Είχε υπέροχο χαμόγελο!!!
Ni: Τώρα πρέπει να πηγαίνω... γειά σας!!
Ει: Γειαααά
Γειάαααα σας!! Ελπίζω να σας άρεσε και το δέυτερο κεφάλαιο!! Τελικά μου βγήκε μεγάλοοο!!!! Συγγνώμη αν έχω κάποια ορθογραφηκά αλλά το γράφω απο το κινήτο μ....τεσπα για να μην τα πολυλογω θα σας πω τα γνωστά VOTE & COMMENT❤❤!!!!
All the love,
-E
KAMU SEDANG MEMBACA
Perfect [N.H]
Fiksi PenggemarΗ Αναστασία, ένα κορίτσι, 19 χρονών, από την Ελλάδα που σπουδάζει στην Γυμναστική Ακαδημία Λονδίνου μαζί με τις δύο κολλητές της, Αθηνά και Ειρήνη, οι οποίες είναι directioners, στο Λονδίνο. Ο Niall ένας πασίγνωστος τραγουδιστής σε ένα πασίγνωστο συ...