Chapter 6

342 36 3
                                    

Η ώρα πήγε 18:30...αρχίσαμε με τα κορίτσια να ετοιμαζόμαστε...πρώτα πήγα και έκανα μπάνιο. Έβγαλα τα ρούχα μου, μπήκα στην μπανιέρα και έβαλα το αγαπημένο μου αφρόλουτρο...σοκολάτα με πορτοκάλι. Ως συνήθως πήρα και το κινητό μου και το έβαλα στην αγαπημένη μου playlist: trap music!! Δεν ξέρω γιατί αλλά μου αρέσει πολύ αυτού του είδους η μουσική...βγήκα από το μπάνιο και πήγα μπροστά στην ντουλάπα μου για να διαλέξω τι θα βάλω. Εεε, δεν θα πάμε και κάπου επίσημα, οπότε αποφάσισα να βάλω ένα μαύρο τζιν με σκισίματα και ένα απλό τοπάκι. Φόρεσα τα μαύρα δαντελωτά μου εσώρουχα και κατόπιν τα ρούχα μου. Βάφτηκα ελαφριά. Φόρεσα τις μαύρες αρβύλες μου και πήγα στο σαλόνι για να περιμένω τα κορίτσια. Ήταν και αυτές ντυμένες σαν κι εμένα, απλά. Η Αθηνά φορούσε ένα ροζ τζιν με μία μπλούζα που έλεγε "No Games!"μαζί με τα μποτάκια της. Η Ειρήνη φορούσε ένα μπλε ηλεκτρίκ και μια μπλούζα που έλεγε "No Lies, Just Love" και τις μαύρες πλατφόρμες της. 

Αν: Έτοιμες κορίτσια;

Αθ&Ει: Ναι!!

Βγήκαμε έξω και περιμέναμε τον Niall να έρθει. Θέλω πολύ να δω τις φάτσες τους όταν θα τον δουν. Άραγε εγώ πώς θ' αντιδράσω;

Niall's P.O.V


LT: Τι τρέχει φίλε;

Ni: Εεε, τι-τίποτα...

Η αλήθεια είναι πως όντως κάτι τρέχει. Δεν μπορώ να ξεχάσω την Αναστασία...είναι πολύ όμορφη...αυτό το ιδιαίτερο χρώμα που έχουν τα μάτια της...καστανά...σε υπνωτίζουν όποτε τα κοιτάς....

LT: Έλα πες μου τι τρέχει...

Του διηγήθηκα ότι συνέβη...

LT: Πες της να έρθει εδώ να τη γνωρίσουμε...μαζί με την φίλη της.

Ni: Σίγουρα;

LT: Ναι.

Ni: Καλά.

Της έστειλα μήνυμα και δέχτηκε!!

Ni: Loui δέχτηκε!! 

LT: Είδες που σου είπα;! Πάμε να το πούμε και στ' αγόρια!!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Γεια σας!! Να και αυτό το κεφάλαιο!!! Είμαι fan του Dance Moms γι' αυτό και η πρωταγωνίστρια είναι από εκεί!!! Βέβαια είναι μικρότερη αλλά υγειά :') Ελπίζω να σας άρεσε!! Στα επόμενα κεφάλαια θα βάλω και τα άλλα κορίτσια...θα είναι επίσης από το Dance Moms. Η πρωταγωνίστρια ονομάζεται Kalani Hilliker!!

VOTE&COMMENT&FOLLOW

All the love,

-Exx

Perfect [N.H]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora