Chapter 18

216 20 3
                                    

Μπηκα στο αμαξι του Niall και εβαλα τη ζωνη μου. Ο Niall ολη αυτη την ωρα απλα με κοιτουσε. Οταν σηκωσα το βλεμα μου αντικρισα αυτες τις δυο μπλε θαλλασες να με κοιτουν βαθια στα ματια σαν να προσπαθουσε να διαβασει το μυαλο μου...ολο αυτο ηταν πολυ αβολο.
Αν: Εμμ, Niall μπορεις να ξεκινησεις?
N: Ααα-εεε ναι ναι συγγνωμη...
Αν: Δεν πειραζει.
N: Ο Harry μου ειπε να σου πω οτι σημερα θα βγουμε στο καινουριο μπαρ που ανοιξε λιγο πιο κατω απο το σπιτι του. Αα επεισης μου ειπε να πας απο κει κατα τις 7 για να ερθετε μαζι.
Αν: Αα οκ, ευχαριστω για την ενημερωση.
N: Τιποτα.
Σε ολη τη διαδρομη λεγαμε αστεια και ανεκδοτα...οκ το παραδεχομαι ειναι καλυτερα απο του Harry. Μετα απο δεκα λεπτα φτασαμε σπιτι μου. Ανοιξα την πορτα και βγηκα. Πριν ομως φυγει γυρησα και...
Αν: Εεμμ Niall μηπως θα ηθελες να ερθεις μεσα για λιγο; Ειμαι μονη μου και βαριεμαι...
N: Και ο Harry;
Αν: Ειμαι σιγουρη οτι δεν θα πει τιποτα. Εξαλλου ειμαστε μονο φιλοι!
Niall's P.O.V
Κρακ...Φιλοι...φιλοι...φιλοι...ειμαστε μονο φιλοι...ομως εγω δεν νιωθω ετσι. Εχω ξεκαθαρισει τα αισθηματα μου γι'αυτη την κοπελα. Την αγαπαω οσο δεν εχω αγαπησει καμια. Ναι ειμαι σιγουρος αυτη ειναι ο ερωτας της ζωης μου. Ναι το ξερω ειναι νωρις αλλα δεν λενε "ερωτας με την πρωτη ματια". Αυτο ακριβως
νιωθω....

Μου ανοιξε την πορτα και μπηκα μεσα.
Αν: Κατσε, θες να δουμε ταινια?
N: Ενταξει, αλλα θα διαλεξω εγω!!
Αν: Οκ, παω να φτιαξω ποπ κορν!!!
Οι ταινιες βρισκονταν μεσα σε μια κουτα. Καθως εβγαζα εξω διαφορα CD, βρηκα μια φωτογραφια κατω κατω. Ειναι εκεινη με το...αγορι της;

Ξαφνικα αισθανθηκα μια παρουσια πισω μου...οχι γαμωτο. Με ειδε...αντανακλαστικα πεταξα την φωτογραφια κατω.
Αν: Τι ειναι αυτο;
N: Τι-τιποτα, γαμωτο Niall μη τραυλιζεις!!
Αν: Πως τιποτα αφου σε ειδα κατι κρατ...
Την ειδε...ειδε τη φωτογραφια.
Αν: ΠΟΙΟΣ ΣΟΥ ΕΙΠΕ ΟΤΙ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΚΟΙΤΑΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΜΟΥ;;!!
N: ΔΕΝ ΕΨΑΞΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΣΟΥ!! ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΕΨΑΧΝΑ ΓΙΑ ΤΑΙΝΙΕΣ ΤΗΝ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟΝ ΠΑΤΟ ΤΗΣ ΚΟΥΤΑΣ!!!
Ξαφνικα αρχισε να κλαιει. Εφυγε τρεχοντας στο δωματιο της. Προσπαθησα να την προλαβω αλλα γαμωτο ειναι γρηγορη...προλαβε και κλειδωσε την πορτα. Επεσα.πανω της παρακαλωντας την να ανοιξει. Δεν ηθελα να την πληγωσω...
N: Σε παρακαλω ανοιξε!! Δεν ηθελα να σε πληγωσω!!! Σε παρακαλω ανοιξε μου...κοιλησα με την πλατη κατω στο πατωμα...την ακουγα να κλαιει και μου εσπαγε η καρδια...δεν μπορω να την βλεπω ετσι...την ενιωθα να κανει το ιδιο...ημασταν στην ιδια θεση...μονο που μας χωριζε μια πορτα, ενα ξυλο...
Αν: ΦΥΓΕ NIALL...
N: ΟΧΙ ΔΕΝ ΦΕΥΓΩ!!
Συνεχισε να κλαιει...ακουσα το αναφηλιτο της...δεν αντεχω...δεν αντεχω να τη βλεπω ετσι...θελω να την βαλω στην αγκαλια μου να της φιλαω τα μαλλια και να της πω οτι ολα ειναι ενταξει...
N: Συγγνωμη δεν το ηξερα οτι θα σε πληγωνε τοσο...σε παρακαλω συγχωρεσε με...ξεσπασα κι εγω σε κλαματα...δεν αντεχα αλλο να τα κραταω μεσα μου.

Την ακουσα να ξεκλειδωνει την πορτα...σηκωθηκα πανω. Επεσε στην αγκαλια μου, κλαιγοντας. Γονατησε, οπως κι εγω...την ειχα στην αγκαλια μου....φιλωντας τα μαλλια της...λεγωντας της πως ολα ειναι ενταξει...
Ομως αυτο δεν θα κρατησει για πολυ...το ξερεις καλα αυτο...γι'αυτο μην το ξεχασεις Niall...

Το ξερω...το ξερω καλα οτι δεν θα κρατησει για πολυ...ζησε τη στιγμη οσο προλαβαινεις δεν λενε...εε αυτο κανω.

Νιωθω να με συμπληρωνει...ακουγα τους χτυπους της καρδιας της να χτυπουν με γρηγορο ρυθμο.... η τελεια μουσικη...ποτε δε θα βαριομουν να την ακουω...

N: Παμε καπου να ξαπλωσεις...
Την εβαλα στο κρεβατι της...
Οταν ετοιμαστικα για να φυγω, καθως θεωρησα πως θα θελει να κοιμηθει, ενιωσα το χερι της να με κραταει σφυκτα...εκλεισα αυτοματα τα ματια μου θελωντας να απολαυσω το αγγιγμα της...
Αν: Niall σε παρακαλω μην φυγεις...κατσε μαζι μου...

Ν: Εισαι σιγουρη πριγκιπισσα;

Αν: Ναι.

Εβγαλα τα ασπρα all star μου και ξαπλωσα διπλα της. Γυρησε προς το μερος μου ακουμπωντας το κεφαλι της πανω στο στηθος μου. Ενιωσα αυτην την εκρηξη απο πεταλουδες στο στομαχι μου. Περασα το χερι μου γυρω απο την μεση της.

Τα μαλλια της ηταν μπερδεμενα...ειχε μαυρους κυκλους κατω απο τα ματια της απο το κλαμα...η μασκαρα που ειχε βαλει εχει τρεξει στα μαγουλα της...αλλα στα ματια μου ειναι τελεια...παντα θα ειναι τελεια...

Perfect [N.H]Where stories live. Discover now