Sorry που νομιζατε οτι ειναι κεφαλαιο...οπως καταλαβαινετε αυτο το κεφαλαιο ειναι για καποια facts για μενα. Με προκαλεσε η annyannaki
Λοιπον ξεκιναω...1) Με λενε Ελενη και παω Τριτη γυμνασιου (βασικα τωρα τελιωνω με τις εξετασεις).
2) Ζω και μενω στην Ιο, ενα νησι στις κυκλαδες.
3) Μου αρεσει η γυμναστικη (αν και δεν παω γυμναστιριο γιατι ειναι χαλια) το βολεϊ και ο χορος (αν και δεν εχουμε καποιο χωρο για να μαθαινουμε).
4)Εξωτερικα: εχω καστανοξανθα μαλλια και καστανοπρασινα ματια. Εχω υψος 1.65 και φυσιολογικο βαρος.
5) Μου αρεσει να διαβαζω βιβλια.
6) Λατρευω την μουσικη.
7) Επεισης λατρευω τις ταινιες τρομου.
8) Βλεπω πολλες σειρες στον ελευθερο χρονο μου.
9) Μισω τα μαθηματικα.
10) Μου αρεσει η φυσικη και η χημεια, μονο και μονο για τα πειραματα που κανουμε.
11) Γενικα εχω πολλες φιλες, οι κολλητες μου ειναι 2 (βεβαια η μια ειναι ξαδερφη μου)
12) Μου αρεσει να ταξιδευω.
13) Το ναρκωτικο μου ειναι η σοκολατα😂😂.
14) Εχω εναν αδερφο, μικροτερο απο μενα, του χρονου θα παει πρωτη γυμνασιου.
15) Η μαμα μου ειναι απο Αθηνα και ο μπαμπας μου απο την Ιο.
16) Δεν εχω παει και σε πολλες περιοχες της Ελλαδας. Εχω παει μονο: Αθηνα, Θεσσαλονικη, Καβαλα, Κερκυρα, Γιαννενα, εχω περασει απο Ξανθη και Ηγουμενιτσα, Ροδο, Συμη, Σαντορινη και Ναξο.
17) Εχω παει μια φορα εξωτερικο και συγκεκριμενα, Λιχτενσταϊν (Συνορα Ελβετιας με Αυστριας).
18) Αγαπημενο χρωμα ειναι το μαυρο, ροζ, φουξια, μωβ και μπλε.
19) Ειμαι ολυμπιακος😂😂
20) Επεισης μου αρεσει να περπαταω, να πηγαινω για μπανιο, λατρευω τα φρουτα και ο ηθοποιος που λατρευω ειναι ο Ian Somerhalder και ο Dylan O'Brien.
21) Οι viners που λτρευω ειναι: Cameron Dallas, Nash Grier, Hayes Grier, και γενικα οι Magcon Boys, Dolan Twins και Lizzza. Επεισης παρακολουθω τα parody του Bart Baker.
Αυτα...το ξερω οτι βαρεθηκατε αλλα αυτη ειναι η ζωη μου. Θα κανω ταγκ μερικα ατομα...
eleni_petk
ElpoKourk
FioraBar99
NewSuperHero_In_Town
RitsaIfigeneia
theodora19112001
TheodoraStyles123
CalliopeHoran
αφέρετε έναν χρήστη
YOU ARE READING
Perfect [N.H]
FanfictionΗ Αναστασία, ένα κορίτσι, 19 χρονών, από την Ελλάδα που σπουδάζει στην Γυμναστική Ακαδημία Λονδίνου μαζί με τις δύο κολλητές της, Αθηνά και Ειρήνη, οι οποίες είναι directioners, στο Λονδίνο. Ο Niall ένας πασίγνωστος τραγουδιστής σε ένα πασίγνωστο συ...