Chapter 8

260 26 3
                                    


Anastasia's P.O.V

Μπήκαμε μέσα. Το σπίτι είναι τεράστιο!!!Συστηθήκαμε με τα αγόρια και καθίσαμε στον καναπέ. Συζητούσαμε για διάφορα θέματα ώσπου ήρθε η ώρα για να φύγουμε. Έπρεπε να πάμε σπίτι για να ετοιμάσουμε και τη χορογραφία για εκείνο το διαγωνισμό. Χαιρετίσαμε τα αγόρια και μετά πήραμε ένα ταξί για να φύγουμε. Στο δρόμο σκεφτόμουν της ματιές του Harry (ναιι επιτέλους έμαθα τα ονόματα τους) προς εμένα και τις θυμωμένες-πληγωμένες μπορώ να πω ματιές του  Niall προς τον Harry.

Αθ: Τι συμβαίνει Αναστασία?

Αν: Τίποτα, απλά κάτι θυμήθηκα...

Αθ: Καλά δεν θα μου γλιτώσεις, θα τα πούμε εμείς στο σπίτι

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Σήμερα είναι η μέρα του διαγωνισμού. Μετά από τόσες πρόβες επιτέλους  ήρθε η μέρα. Αποφασίσαμε να χορέψουμε το Trap Queen. Ήμασταν τελευταίες. Από ότι μας είπαν τα κορίτσια που χόρεψαν πριν από μας, βαθμολογεί το Managment και το ίδιο το συγκρότημα. Είναι πολύ αυστηροί. Ήρθε η σειρά μας. Ανεβήκαμε στη σκηνή. Μόλις είδαμε τα αγόρια μείναμε με το στόμα ανοιχτό. Το ίδιο κι εκείνοι!! Το τραγούδι άρχιζε να παίζει και αρχίσαμε να χορεύουμε. Περιμέναμε την βαθμολογία τους. Μας κοίταζαν λες και ήμασταν εξωγήινοι!! Μας βαθμολόγησαν με 10/10...ΔΗΛΑΔΉ ΚΕΡΔΊΣΑΜΕ!! Φύγαμε από την σκηνή και πήγαμε στο ''καμαρίνι'' μας...ξαφνικά η πόρτα άνοιξε και...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Να και το δεύτερο!! Είναι μικρο αλλά υγεία!!! το βίντεο είναι με την χορογραφία των κοριτσιών! Ελπίζω να σας άρεσε!!!

All the love

-Exx

Perfect [N.H]Where stories live. Discover now