Harry's P.O.V
Μπήκα κρυφά στο δωμάτιο του Niall. Για καλή μου τύχη δεν ήταν μέσα. Νομίζω είναι στο μπάνιο γιατί ακούω το νερό να τρέχει. Πάλι καλά είχε αφήσει το κινητό του πάνω στο κρεβάτι. Το πήρα στα χέρια μου και άρχισα να πληκτρολογώ τον κωδικό. Φυσικά και τον ξέρω, τι σόι κολλητός θα ήμουν αν δεν ήξερα τον κωδικό του κινητού του και γενικότερα όλων των αγοριών. Πήγα στις επαφές και άρχισα να ψάχνω το όνομα της. Με εξέπληξε ο τρόπος που είχε γράψει το όνομα της. "Αναστασία μου <3". Σημείωσα το νούμερο της πάνω στο χέρι μου. Άφησα το κινητό του πάνω στο κρεβάτι, όπως ήταν, για να μην καταλάβει τίποτα. Έφυγα γρήγορα από το δωμάτιο του και πήγα στο δικό μου. Δεν έχασα χρόνο και πληκτρολόγησα το νούμερο της στο κινητό μου. Θέλω να της ζητήσω να βγούμε, για να γνωριστούμε καλύτερα. Ακόμα θυμάμαι την αγκαλιά που της έδωσα.Δεν άργησε να απαντήσει και η γλυκιά φωνή της ακούστηκε σαν μελωδία στα αυτιά μου.
Αν: Παρακαλώ...;
H: Hey Αναστασία, ο Harry είμαι... Θεέ μου, έχω τόσο πολύ τρακ...
Αν: Ααα, γεια σου Harry!! Τι ωραία που ακούγετε όταν λέει το όνομα μου!!!
H: Τι κάνεις;
Αν: Καλά είμαι εσύ;
H: Καλά είμαι!
Αν: Με ήθελες κάτι, γιατί έχω δουλειά...;
H: Εμμ, να, ήθελα να σου ζητήσω αν θα ήθελες να...βγούμε... Πες ναι, πες ναι...
Αν: Εγώ κι εσύ;
H: Ναι, γιατί υπάρχει πρόβλημα;
Αν: Όχι κανένα πρόβλημα!!
H: Δηλαδή δέχεσαι;;
Αν: Ναι, γιατί όχι;
YES YES YES!!
Τέλεια! Δεν φαντάζεσαι πόσο χαρούμενος είμαι!!! Θα έρθω να σε πάρω κατά τις 7!!
Αν: OK θα σε περιμένω...εμμ θα είμαι στη σχόλη, εκεί που ήταν ο διαγωνισμός...
H: OK τα λέμε!!!
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι δέχτηκε!! Ήμουν σχεδόν σίγουρος ότι θα μου έλεγε όχι. Αχ, την λατρεύω. OK, τώρα ακούστηκα σαν να κάνω fangirling...θα πάω να κάνω ένα μπάνιο και μετά να διαλέξω τι να φορέσω. Θέλω να είμαι τέλειος σήμερα....
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heyy loves, τι κάνετε; Ελπίζω να σας άρεσε το κεφάλαιο!! See ya soon <3
VOTE&COMMENT&FOLLOW
All the love,
-Exx
YOU ARE READING
Perfect [N.H]
FanfictionΗ Αναστασία, ένα κορίτσι, 19 χρονών, από την Ελλάδα που σπουδάζει στην Γυμναστική Ακαδημία Λονδίνου μαζί με τις δύο κολλητές της, Αθηνά και Ειρήνη, οι οποίες είναι directioners, στο Λονδίνο. Ο Niall ένας πασίγνωστος τραγουδιστής σε ένα πασίγνωστο συ...