Anastasia's P.O.V
Αφού τα αγόρια έφυγαν, εμείς, καθίσαμε και κάναμε ασκήσεις και ζέσταμα. Ήμασταν μόνες μας και προσπαθούσαμε να συγκεντρωθούμε στις ασκήσεις μας...χωρίς επιτυχία!! Αρχίσαμε να βγάζουμε διάφορες φωτογραφίες και τις ανεβάζαμε στο Instagram. Εγώ ανέβασα μόνο μια, διότι μόνο εκεί ήμουν σοβαρή...εκεί που κοίταζα τα like βλέπω ένα follow...ήταν του...
Niall's P.O.V
Με τα αγόρια φύγαμε μετά από πέντε λεπτά. Φτάσαμε σπίτι κι εγώ πήγα κατευθείαν στο δωμάτιο μου. Δεν είχα όρεξη. Νομίζω ότι και οι άλλοι το πρόσεξαν όποτε είπαν να μου φτιάξουν το κέφι. Μπαίνουν όλοι μαζί χωρίς καν να χτυπήσουν την πόρτα. Τελικά η Αναστασία είχε δίκιο...είναι πολύ σπαστικό.
LP: Niall τι έχεις?
N: Τίποτα, τίποτα.
H: Ναι καλά μας έπεισες.
LT: Ώρα να γελάσουμεεεεε....λοιπόν όση ώρα ο Liam οδηγούσε βρήκα το προφίλ της Αναστασίας!!!
H-N: ΤΙΙΙΙ??
ΤΙΙΙ? Ο Loui βρήκε το προφίλ της Αναστασίας!! OMGGG!!! Όπα όπα, για κάτσε λίγο....ο Harry γιατί έχει τον ίδιο ενθουσιασμό με μένα? Αμέσως τον κοίταξα. Από ότι κατάλαβα σκέφτηκε το ίδιο.
LT: Θα βλέπουμε φωτογραφίες και θα γελάμε!!
...WHATTT?? ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΘΑ ΣΧΟΛΙΑΖΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΤΗΣ ΓΕΛΩΝΤΑΣ!! ΕΙΛΗΚΡΙΝΑ ΠΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΟΥ?!
N: Με τίποτα!!!!! Δεν καταλαβαίνω πιο είναι το πρόβλημα σου μαζί της...
LT: Είναι σπαστική!!
H-N: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ!!
Τι ήταν αυτό πάλι? Ο Harry την υπερασπείζεται? Γιατί? Μήπως του αρέσει? Μα τι λέω ο Harry είναι με την Kendall...αποκλείεται να του αρέσει....Αφού τελικά τα αγόρια έφυγαν από το δωμάτιο μου έπιασα το κινητό μου από το κομοδίνο και μπήκα στο Instagram. Μπήκα κατευθείαν στην αναζήτηση. Πάτησα το όνομα της αλλά δεν ήξερα το επίθετο...μετά από λίγη ώρα επιτέλους την βρήκα πατάω follow και...
Anastasia's P.O.V
...ήταν ο Niall...γιατί με έκανε follow? Αποφασίζω να τον κάνω follow back...άφησα το κινητό μου και συνέχισα με το ζέσταμα μου...ξαφνικά ενώ ήμουν έτοιμη να κάνω σπαγγατο με το ένα πόδι στην καρέκλα άκουσα το κινητό μου να δονήτε...σηκώθηκα και το άνοιξα...είχα πολλές ειδοποιήσεις από το Insta...όλα ήταν τα like του Niall...αλλά η τελευταία ήταν άλλο ένα follow...από τον Harry?
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Heyyy loves, τι κανετε?? Ελπιζω να σας αρεσει κι αυτο το κεφαλαιο!! Η φωτογραφια ειναι αυτη που ανεβασε η Αναστασια στο Insta!! Λοιπον για να μην σας ζαλιζω αλλο...
VOTE&COMMENT&FOLLOW
All the love,
-Exx
YOU ARE READING
Perfect [N.H]
FanfictionΗ Αναστασία, ένα κορίτσι, 19 χρονών, από την Ελλάδα που σπουδάζει στην Γυμναστική Ακαδημία Λονδίνου μαζί με τις δύο κολλητές της, Αθηνά και Ειρήνη, οι οποίες είναι directioners, στο Λονδίνο. Ο Niall ένας πασίγνωστος τραγουδιστής σε ένα πασίγνωστο συ...