Potom som si znovu odpila z čistej vody, položila som pohár na stôl...
Ja- Smiem vedieť prečo nás znovu učíš?
Ona- Keďže som vás učila v druhej triede, poznáme sa tak mi vašu triedu priradili.
Ja- Takže sa budeme vídať piatky na hodine slovenčiny?
Ona- Áno, ale ak budeš chcieť môžeme sa stretávať častejšie mimo školy.
J-To by bolo fain.Ostalo úplne ticho, nevedela som čo mám ďalej vravieť. Evidentne nevedela ani ona keďže sa len na mňa stále pozerala a usmievala. Začala som rozmýšlať, že pôjdem domov predsa len je tu trápne ticho,už je desať hodín večer a ona je tak nehorázne krásna a sexi... V tom sa začalo strašne blízkať, pršať a blížila sa riadne veľká búrka. Keby vyrazím hneď snáď by som to domov ešte stihla...
Ona- Bojíš sa búrky?
Ja- Tak trochu héj.
Ona- v takomto počasí domov asi nepôjdeš, že?
Ja- Asi nie veru počkám kým prestane aspoň tak silno pršať a potom pôjdem domov.
Ona- Kľudne tu môžeš prespať postel mám veľkú...Ja som zostala jak zaseknitá ani som neodpovedala a v tom sa ku mne naklonila, usmiala sa a jemne ma pobozkala. Bol to taký bozk jak keď vám mama dávala na dobrú noc keď ste boli malí... Pozrela sa na mňa chytila ma za ruku, postavila sa a ťahala ma smerom do spálne. Vošli sme tam, ona si sadla na postel, naozaj ju mala obrovskú pomyslela som si, ona vedľa seba potľapkala rukou na postel aby som si sadla vedla nej. Najskôr som zaváhala no potom som sa usmiala, sadla som si vedla nej. Ona ma chytila hneď za rameno a jemne do mňa strčila aby som si lahla, začali sme sa smiať a v tom sa vypla elektrina, ja som sa veľmi zlakla a zvýskla som. Ona sa začala ešte viac smiať a vravieť mi aby som sa nebála. Ja som do nej začala šťuchať a štegliť ju, že nech sa mi nesmeje. Jej smiech bol tak krásny viac a viac som sa do nej zamilovala...
Ja- Vôbec nebolo vtipné jak som sa zľakla.
Ona- Ale áno bolo, aj veľmi zlaté.V tom som sa začervenala no našťastie bola tma takže si to nevšimla jediné čo bolo svetlo, boli z vonku blezky...Potom ma objala a začala bozkávať. Vášnivo sme sa do seba pustili, bolo to tak krásne. Konečne som sa jej mohla dotýkať. Pri bozkávaní som ju chytila za jej krásny zadoček. Začala ma bozkávať na krku, nesmierne ma to vzrušovali, užívala som si to. Dala mi dole tričko ja jej tak isto, pod tričkom nič nemala. Sme sa prehodili ona ležala na spodu a ja na nej, bozkávala som ju na krku, začala jemne a potichučku vzdychať, zyšla som nižšie. Chytila som do rúk jej pevné prsia, začala som ich mačkať a hrať sa s nimi. Pritiskla som si pery k jej prsiam a začala som jemne krúžiť okolo jej pradavky. Jej dych sa stupňoval, ruky mama v mojích vlasoch, tlačila si ma k prsiam. Odopla mi podprsenku sadla si, ja som sedela na nej, opakovala to čo som jej robila aj ja. Znovu sme sa prehodili, ja som ležlala na spodu a ona na mne. Od pŕs putovala dole, bozkávala ma na bruchu, už bola pri mojích rifliach, keď v tom sa vrátila znovu k prsiam. Keď sa mi hrala s prsiami tak medzi tým mi odopla gombík na rifliach a dala mi ich dole. Znovu začala putovať jazykom smerom na dol. Veľmi to bolo vzrušujúce. Keď už bola pri mojej vagíne začala ma provokovať ešte viac. Jemnými bozkami prešla okolo mojej vagíny na stehno. Trošku ma to zašteglilo a začala som sa smiať...
Ona- čo sa deje ?
Ja- Nič len to ma šteglí.
Ona- Jaj toto ?A začala ma tam znovu bozkávať a štegliť. Neskutočne som sa začala smiať a potiahla som ju hore na seba. Znova sme sa pustili do horúcich bozkov, začali sme sa trieť o seba prsiami, zdvihla som pravú nohu a ona sa mi začala jemne o ňu trieť, po chvílke som cítila jak je tam mokro, tak som jej stiahla nohavičky a prehodila som sa na ňu. Začala som ju provokovať na prsiach, bolo vidieť, že si to neskutočne užíva. Dostala som sa až dole pri jej vagínu, začala som ju bozkávať, ona neskutočne krásne vzdychala, po chvílke som pridala aj dva prsty, neskôr tri. Veľmi ju vykrúcalo videla som, že sa spraví, pridala som na rýchlosti, ona vykrýkla a už bola hotová. Ja som sa len usmiala a bozkávala som ju od dola na hor, cez bruško, prsia aj krk k jej perám. Ona sa prehodila na mňa dala mi dole nohavičky a zopakovala to čo som jej spravila ja, celú noc sme si užívali, niekoľko orgazmov zažili, obidve sme boli už veľmi unavené a vyšťavené. Už sme sa len bozkávali a jemne treli o seba. Potom sme si lahli vedla seba. Búrka už ustúpila a začalo svitať...
Ona- V živote som nikdy nič krajšie nezažila, bolo to tak intenzívne.
Ja- To ma veľmi teší.
Ona- Asi by sme mali ísť už spať je 5 hodín.
Ja- to áno, dobrú noc.
Ona- Dobrú zlatko.Spokojne som sa na ňu usmiala, aj ona na mňa, schúlila som sa jej do náručia, ona mi dala pusu na čelo a zaspali sme...
Pokračovanie v 7. Časti